Dysonans

Data: 2010-08-31 00:13:40
Autor: Canucki
Dysonans
Przeczytalem zaanonsowany w innym watku wywiad z Henryka Krzywonos:

wyborcza.pl/1,75478,8061119,Krzywonos__Albo_Kaczynski_manipuluje__albo_uderzy
lo.html

I zastanowilo mnie pewne zdanie dotyczace przeszlosci tej osoby:

"Pobita podczas rewizji straciła ciąże"

Jak to sie stalo, ze jedna kobieta zostala tak brutalnie potraktowana
a inna bezkarnie, KAZALA esbekom dokonujacym rewizji zakladac na twarz maseczki i ZABRANIALA przeszukiwac dzieciece pieluchy jesli nie zaloza
lateksowych rekawiczek, w trosce o higiene dzieci - swoich i jej
bohatersko walczacego z ustrojem totalitarnym - meza?
Sama tak publicznie rozpowiadala.  Przywilej przyszlej zony prezydenta?

Krzysztof Canucki

Data: 2010-08-31 00:29:58
Autor: Eulalia Browarek
Dysonans

Użytkownik " Canucki" <canucki.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5hhfk$m7o$1inews.gazeta.pl...
[...]

Putin z Donkiem w 1983-cim planowali, że Komorowski będzie prezydentem w 2010-tym. Proste.

Zennon

Data: 2010-08-31 01:10:06
Autor: Canucki
Dysonans
Eulalia Browarek <tyskie@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał(a):

> [...]
>
> Krzysztof Canucki

Putin z Donkiem w 1983-cim planowali, że Komorowski będzie prezydentem w 2010-tym. Proste.

Ani nie ci planisci ani az tak szczegolowo.  Ale jak chce Pan wierzyc, ze wszystko bylo spontaniczne, zywiolowe i szczere, to niech Pan wierzy

Krzysztof Canucki

--

Dysonans