Dyspozycyjna Kurewka z Prokuratury Okręgowej, Rob ert Mielczarek

Data: 2012-07-23 12:24:36
Autor: mi
Dyspozycyjna Kurewka z Prokuratury Okręgowej, Rob ert Mielczarek
http://www.rp.pl/artykul/92106,917427-Siedem-lat-gehenny-przedsiebiorcow.html

- "Po siedmiu latach śledztwa poznańska Prokuratura Apelacyjna przyznała, że rzekoma mafia nigdy nie istniała."
- "Ta sprawa to precedens. Opowiadano bajeczki o „zorganizowanej grupie przestępczej" i „praniu brudnych pieniędzy", podczas, gdy ci ludzie prowadzili legalną działalność gospodarczą, wykorzystując obowiązujące przepisy prawa"
- Co ciekawe, jak ustaliła „Rz" – kilka godzin po przeszukaniach w siedzibie Bestcomu jedna z konkurencyjnych firm dysponowała już jego bazą klientów, rozsyłając do nich informacje o problemach konkurenta.

I co teraz, prokuratorskie i sądowe skurwiałe mendy? Dalej będziecie chować skorumpowanego koleżkę-dziwka za plecami? I co, dalej będziecie wyniośle udawać, że nic się nie stało, wasze środowisko nie jest skurwione a zdenerwowanie ludzi to oszołomstwo? Oto skutek sitwiarstwa i braku oczyszczenia po PRL-u środowiska prawniczego.

Ci ludzie stracili dorobek życia i 7 lat przez jedną z waszych dyspozycyjnych kurew. Podobnych spraw, tylko o mniejszej medialnej sile rażenia, jest wiele.

Nie, nie mam sobie nic do zarzucenia w związku ze swoim ostrym językiem.

mi

Data: 2012-07-23 13:07:10
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-07-23 12:24, mi pisze:
http://www.rp.pl/artykul/92106,917427-Siedem-lat-gehenny-przedsiebiorcow.html

Nie, nie mam sobie nic do zarzucenia w związku ze swoim ostrym językiem.

To nic nowego. Jest taki serial tv, chyba w Polsacie "Państwo w państwie".

A co zyskałeś pisząc to?
Na moje oko z pewnością zyskałeś szansę na przegranie procesu cywilnego o zniesławienie.

mi

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-23 17:42:42
Autor: Roman Rumpel
Dyspozycyjna
W dniu 2012-07-23 13:07, SQLwiel pisze:
W dniu 2012-07-23 12:24, mi pisze:
http://www.rp.pl/artykul/92106,917427-Siedem-lat-gehenny-przedsiebiorcow.html

Nie, nie mam sobie nic do zarzucenia w związku ze swoim ostrym językiem.
".

A co zyskałeś pisząc to?
Na moje oko z pewnością zyskałeś szansę na przegranie procesu cywilnego
o zniesławienie.

mi

tytuł wątku kwalifikuje się również do karnego

--
Chodzi o to, że wÅ‚adza wprowadziÅ‚a Å›lub jako akt powoÅ‚ania podmiotu gospodarczego (zawarcie spółki), w której majÄ… siÄ™ rodzić ich niewolnicy. A pożycie to taka zabawa wÅ‚adzy cudzym kosztem, najważniejsze aby ktoÅ› tyraÅ‚ na utrzymanie spółki - jest spółka sÄ… podatki i darmowa obsÅ‚uga politycznych ćwoków (c) by  NKAB

Data: 2012-07-24 22:02:32
Autor: Jawi
Dyspozycyjna
W dniu 2012-07-23 17:42, Roman Rumpel pisze:
[...]

A wy co? Prokuratorzy, że zabolało? :))
Ma chłop satysfakcję, komuś się wyżalił, wygadał, może nie ma komu?
A poza tym, prawdę mówiąc wielu czytających o takim fakcie powiadomił :) Bo ja nie wiedziałem o takiej sprawie, a teraz wiem :)

Data: 2012-07-25 00:40:23
Autor: Marcin Kuczera
Dyspozycyjna
Jawi wrote:
[...]

fajnie by wyglądał taki proces, jakby ów prokurator go pozwał. Zrobił by z siebie tylko idiotę ;)

Marcin

Data: 2012-07-25 07:31:16
Autor: SQLwiel
Dyspozycyjna
W dniu 2012-07-25 00:40, Marcin Kuczera pisze:

[...]

z siebie tylko idiotÄ™ ;)

A taki prezydent, to nie zrobił(by)?

W końcu to 'urząd' i powaga urzędu została naruszona, a nie jakiegoś-tam Miełszarka.

Marcin

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.           Sqlwiel.

Data: 2012-07-25 09:16:41
Autor: Marcin Kuczera
Dyspozycyjna
SQLwiel wrote:
[...]

aa, że niby z tej strony ???
No niestety to ten pan prokurator zniesławił urząd, więc tak czy siak zrobił by z siebie idiotę.
Chore te przepisy o zniesławianiu urzędu, taki posmak totalitaryzmu..

Marcin

Data: 2012-07-25 09:19:34
Autor: Maciek
Dyspozycyjna
W dniu 2012-07-25 07:31, SQLwiel pisze:
A taki prezydent, to nie zrobił(by)?
W końcu to 'urząd' i powaga urzędu została naruszona, a nie jakiegoś-tam Miełszarka.
W tym kontekście należałoby się zastanowić, kto bardziej naruszył powagę
urzędu: mi, czy Mielczarek

Maciek

Data: 2012-07-25 15:39:06
Autor: Sonn
[...]

A może zechcesz wyjaśnić na czym polegała "dyspozycyjność"?

--
Sonn

Data: 2012-07-31 11:25:51
Autor: Sonn
W dniu 2012-07-25 15:39, Sonn pisze:
[...]

Co? zatkało cię, czy nagle komputer ci się zepsuł przy trudnym pytaniu?

--
Sonn

Data: 2012-07-31 15:22:43
Autor: Maciek
W dniu 2012-07-31 11:25, Sonn pisze:
A może zechcesz wyjaśnić na czym polegała "dyspozycyjność"?
Co? zatkało cię, czy nagle komputer ci się zepsuł przy trudnym pytaniu?
Mogę tylko przypuszczać, że chodziło o coś w rodzaju:
- Robuś, kłopot mam, wiesz? Taka jedna firemka mi tu rynek psuje,
poradzisz co?
- Yyyyy, Rychu, wiesz że ja dla koleguuuuf, zrobie wszyystkooo ... no
polej jeszcze!
- Za to cie lubie RobuÅ›! Napijmy siÄ™!
[ ... ]
- To tu masz Robuś namiary, a tu masz, żebyś mógł żonie waciki kupić,
czy co tam lubi ...

:->

Maciek

Data: 2012-08-01 09:52:13
Autor: Sonn
W dniu 2012-07-31 15:22, Maciek pisze:
[...]

No właśnie. Możesz "przypuszczać", a za takie "przypuszczenia" czynione publicznie w stosunku do konkretnej osoby i nie poparte _żadnymi_ dowodami można się bardzo łatwo dorobić całkiem nieprzyjemnego wyroku, czego zresztą autorowi wątku z całego serca życzę

--
Sonn

Data: 2012-08-01 10:23:52
Autor: Sonn
W dniu 2012-08-01 10:14, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Bynajmniej. Nie znam człowieka, tylko wnerwia mnie takie publiczne szastanie pomówieniami

--
Sonn

Data: 2012-08-01 10:35:31
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 01.08.2012 10:23, Sonn pisze:

Krewny-lub-znajomy?

Bynajmniej. Nie znam człowieka, tylko wnerwia mnie takie publiczne
szastanie pomówieniami

Jakie masz inne wytłumaczenie na obserwowany ciąg zdarzeń?

Data: 2012-08-01 10:34:49
Autor: Maciek
W dniu 2012-08-01 09:52, Sonn pisze:
[...]
Ja przypuszczam o co mogło chodzić autorowi. Może on ma dowody :->
Co do nieprzyjemnego wyroku, to jednego jestem pewien - nie dorobi siÄ™
go nikt z prokuratury, niezależnie od dowodów :->

Maciek

Data: 2012-07-25 17:26:44
Autor: Krzysztof 45
Dyspozycyjna Kurewka z Prokuratury Okręgowej, Robert Mielczarek
W dniu 2012-07-23 12:24, mi pisze:
...] Oto skutek sitwiarstwa i
braku oczyszczenia po PRL-u środowiska prawniczego.
To i gorsze przypadki to efekt okrągłego stołu.
Procentować to gówno będzie jeszcze przez dziesięciolecia.
A PRL-owcą to dopiero teraz gały wychodzą jak się robi interesy i dyma zbaraniały naród, nawet w obecności "opozycji".
--
Krzysiek

Dyspozycyjna Kurewka z Prokuratury Okręgowej, Rob ert Mielczarek