Dystrybucja oprogramowania

Data: 2009-09-03 14:00:00
Autor: wspolna-flaszka.pl
Dystrybucja oprogramowania
Witam!
Poszukujemy dystrybutorów oprogramowania DUMPINGOWIEC
Umowa dystrybucyjna jest zamieszczona na stronie:
http://dumpingowiec.pl
Ogólne warunki sa takie:
Wygenerowanie klucza dla końcowego klienta 15 zł + vat, koszt
licencji nie może przekroczyć 50 zł + vat, wynagrodzeniem dystrybutora
jest cała kwota sprzedaży pomniejszona o 15 zł + vat.
Zakaz handlu na allegro w wersji elektronicznej (na nośniku można).
Więcej szczegołów w pliku doc.

Opis programu oraz wersja demo znajduje sie pod adresem
dumpingowiec.pl
Jezeli ktoś jest zainteresowany (jest to skierowane do firm!), prosze o
kontakt pod adresem biuro -malpa- szacuneczek.org.pl
zostanie podany adres na który należy wysłać podpisane uzupełnione umowy,
w momencie gdy otrzymamy umowy, udostępnimy aplikację do generowania kluczy,
od tego momentu można rozpocząć dystrybucję.

pozdrawiam

Data: 2009-09-03 16:22:26
Autor: iso
Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" napisał:

Poszukujemy dystrybutorów oprogramowania DUMPINGOWIEC

Z całym szacunkiem, ale zastanawia mnie jedno pytanie.

Czy wy poważnie chcecie sprzedawać to oprogramowanie,
czy robicie sobie jaja?

Na razie to możecie trafić do podręczników jak nie należy
promować produktów.

pozdrawiam,
wr,
www.isonet.pl

Data: 2009-09-04 14:05:42
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "iso" <news000@isonet.pl> napisał w wiadomości news:h7ok24$cld$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

a dokładniej jaki masz problem?

Data: 2009-09-04 15:39:28
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h7qvrf$lg3$1inews.gazeta.pl...

[...]

jeżeli chodzi o 'debiloodporność' itp. formy, każdy może sprzedawać weług swego uznania,
zawsze można używać standrardowych 'poprawnych' zwrotów i włazić w dupe jak setki innych producentów tylko wówczas
niczym się taki producent nie wyróżni, a zaskoczę Cię , ale włąśnie zgłaszają sie osoby przyznając
żartobliwie że szukają czegoś 'debiloodpornego' :-)

Natomiast każdy dystrybutor może handlować programem wedle własnego uznania.
Tu niczego nie narzucamy.

pozdrawiam

Data: 2009-09-04 21:49:32
Autor: Marcin
wspolna-flaszka.pl pisze:

[...]

15 czy 50zł prowizji za taki rarytas no no, ja uderzam.
Ale nie lepiej sprzedać ten niszowy produkt dla Microsoftu albo co najmniej dla Apple'a
I jeszcze płacić prowizję dla pośredników? jak jużsię dobija 10 000 klientów na taki niszowy system to dla pośredników zapłacić 500 000zł?
Ja bym zatrudnił dobrego handlowca, który by wziął 6 500zł brutto i by tych klientów pozyskał. Około 7000zł to nie 500 000

coś z tym adresem e-mail jest nie tak czy to miało być: biuro@szacuneczek.org.pl  jak wysłać e-mail na biuro -malpa- szacuneczek.org.pl, adresy e-mail trzeba podawać poprawnie bo później nikt nie wie jak e-mail wysłać.

zostanie podany adres na który należy wysłać podpisane uzupełnione umowy,
w momencie gdy otrzymamy umowy, udostępnimy aplikację do generowania kluczy,
od tego momentu można rozpocząć dystrybucję.

ja już się palę do tego nie mogę się doczekać rozpoczęcia współpracy. Aż mnie ciarki przechodzą na samą myśl ,że będę uczestniczyć w projekcie informatyczno-marketingowym o jakim Bill Gates mógł tylko marzyć.

A tak poważanie to już odpowiadam autorowi na kąśliwe uwagi w jego odpowiedzi, że umieścił swoje ogłoszenie z bezsensowną ofertą nie na wynajętym billboardzie na rogu Marszałkowskiej i Alej Jerozolimskich, tylko na grupie dyskusyjnej służącej do czegoś innego gdzie każdy może umieścić komentarz jaki chce. Autor tego post'a jak chce dalej się popisywać takim bezsensem nie to robi - wolny kraj ale będzie być odpowiednio komentowany.

Data: 2009-09-04 23:43:40
Autor: wspolna-flaszka.pl
Dystrybucja oprogramowania
a co konkretnie mistrzu uwazasz za bezsens?

konkretnie bez zbędnego p. ?

P.

Data: 2009-09-06 04:30:25
Autor: bob
Dystrybucja oprogramowania
Jeżeli  nawet potrakotwąc twoją "oferte" poważnie to nasuwają się
następujące wnioski

- masz problem z sprzedawaniem tego, mówiąc inaczej nikt nie chce tego
kupować
- ktoś kto ma znaleźć firmę musie się wykazywać jakimś obyciem
marketingowym czyli  np. współpracować z firmami i raptem i sprzeda
super produkt, za który dostanie 15zł + vat prowizji :) :) :) :)  . I
jak później z twojego "systememiku" wyciekną dane albo coś źle policzy
to, ktoś miałby ryzykować swoją reputacją za takie kokosy? Koleś
student z dostępem do netostrady i z kontem e-mail na o2 wysyłając
spam sprzeda twój "produkt"?

Z twoich odpodpwiedzi wynika, ze jesteś bardzo zestresowanym gościem
no to Ci na koniec opowiem kawał, równie bezsensowny jak twoja
oferta,  który mi opowiedział pewnien Słowak, może coś z niego
zaadoptujesz do siebie:

Przychodzi Bada do lekarza i mówi, że ma stres. No to on jej na to, że
niech sobie ona kupi dres i pojedzie do Gdańska nad morze bo to dobrze
na  zdrowe: spacery i przyroda. No i ją poprosił, żeby po powrocie mu
opowiedziała jak było. A ona po powrocie mówi, że nie ma dresa, nie ma
stresa, nie ma okresa i nie ma adresa.

Data: 2009-09-06 14:13:30
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

moze czytaj ze zrozumieniem, 15 + vat to koszt, reszta zysk.

Data: 2009-09-06 07:40:35
Autor: bob
Dystrybucja oprogramowania

moze czytaj ze zrozumieniem, 15 + vat to koszt, reszta zysk.

To mnie oświeć 35zł, 50zł?

Co do elementarnego zrozumienia treści to chyba ty masz problem. Czy
Jak to będzie zamiast 15zł 35 albo 50zł to dużo zmienia? Twoja
dokładność mnie poraża. To jest dalej idiotyczna oferta, za szukanie
chętnych do zakupu  systemu księgowego.

Dodatkowy idiotyzm tego jest taki, że twój system jest raczej dla mało
wyszukanych użytkowników, którzy nie mają zbyt dużo dokumentów.
No to sobie wyobraź, że ja przy małej działalności korzystam za
nieduże pieniądze z usług biura rachunkowego  i mnie nie dotyczy: np
bujanie się z twoim programikiem, tworzenie  i wysyłanie deklaracji do
ZUS i  US. Gdybym miał  duża firmę to ktoś by mi musiał wdrożyć
profesjonalny system FK i Magazynowy chyba, ze będziesz twierdził, że
twój systemik za "29,90" czy podobną cenę będzie dobry dla ogromniej
firmy? Bo Gościu: czasami w dużej formie wdrożeniowiec 3 miesiące
wdraża system FK, nie trzeba tego robić tylko kupić twój systemik za
kilkadziesiąt złotych?

Data: 2009-09-06 16:59:49
Autor: wspolna-flaszka.pl

Użytkownik "bob" <bob@list.pl> napisał w wiadomości news:941c94bc-5593-479b-8e54-886fbc1d949cr5g2000yqi.googlegroups.com...

moze czytaj ze zrozumieniem, 15 + vat to koszt, reszta zysk.

To mnie oświeć 35zł, 50zł?

wywalilem gorna granice, jednak kloci sie to z idea programu ktorego jest wlasnie cena dumpingowa,
zreszta trzeba byc prymitywem by sadzic ze szukam osoby ktora zajmie sie tylko handlem tym programem.
Wystarczy ze ma dosc dobrze prosperujacy sklep i dolaczy to do swojej oferty.

rownie dobrze moglsbys wysmiac np handlujacych drukarkami fiskalnymi ktorzy maja czesto marżę kilkudziesieciozlotowa.

[...]

a skad to zalozenie?

[...]

tak się sklada ze system jest zrobiony na bazie oprogramowania które było dedykowane dla duzej firmy obslugujacej
dziennie wiele osób - i ktore doskonale sie sprawdza- , który kosztował przeszlo 4 tysiące, więc sugerowanie sie ceną nie poznajac zawartosći jest z twojej strony czystym prymitywizmem,
gdybys mial zielone pojecie o sprzedazy to by ci na pewno nazwa dumpingowiec a raczej jej rozbicie na dwie czesci dumping i owiec co nieco wyjasnila
jaki jest cel tej ceny.

Data: 2009-09-06 08:36:20
Autor: bob
Dystrybucja oprogramowania

zreszta trzeba byc prymitywem by sadzic ze szukam osoby ktora zajmie sie
tylko handlem tym programem.

ja się też z tym zgodziłem i taka osoba, która w inne branży ma
kontakty z firmami będzie ryzykować reputację  ( nawet jak to ryzyko
1%, albo 0,001% ) że twój amatorski program za grosze  coś źle policzy

Wystarczy ze ma dosc dobrze prosperujacy sklep i dolaczy to do swojej
oferty.

j.w. :). Tutaj ktoś zrobi kokos kilkadziesiąt złotych, a do tego
prosperującego sklepu przyjdzie klient i powie: to coś mi źle
policzyło podatek, biuro rachunkowe 2 noce ręcznie liczylo i
sprawdzało, policzyło mi za tę dodatkową usługę 300zł, zwracaj.

rownie dobrze moglsbys wysmiac np handlujacych drukarkami fiskalnymi ktorzy
maja czesto marżę kilkudziesieciozlotowa.

twoje analogie są porażające. W przypadku drukarek fiskalnych handlują
gotowym sprawdzonym, standardowym  produktem. I jak ta drukarka się
sp***oli to to serwis albo ją naprawi albo da nową, sklep raczej
reputacji nie traci.
Jak twój prograik zawiedzie, to przyślesz drugi i poniesiesz koszty
ewentulanych strat?

Oferujesz za grosze produkt, który może spowodować wymierne straty
finansowe.

Chyba, że tak skonstruowałeś licencję, że nie ponosisz, za to żadnej
odpowiedzialności.
Nawet jak taką licencję zrobiłeś to się nie bój - odpowiadasz.

Data: 2009-09-06 19:42:47
Autor: konrad
bob pisze:
[...]

Projekt wygląda niestety amatorsko i tak jak by to był projekt na zaliczenia a nie program dla firm. Jeśli ma się do zaoferowania dobry produkt to wcale nie trzeba go reklamować, sam sie sprzeda prędzej czy później, tylko po co takie odstraszające opakowanie i nieudolny system sprzedaży. Na ile program jest niezawodny to już inna sprawa kwestia przetestowania, wychodzi w praniu, nawet produkt dużych firm przechodzi chrzest bojowy dopiero podczas pierwszych uruchomień. Lepiej nie wiedzieć jakie błędy maskują duże firmy;) które stać na prawników i sprytne licencje. Duże czy małe firmy to kwestia dla kogo jest program przeznaczony takie oprogramowanie nie może być jednakowe dla firm rożnych wielkości. Jeśli ktoś ocenia program pod względem tego ile kosztuje i jak duża firma go wytworzyła to ma sporo kasy do wydania i lubi mieć złudne poczucie bezpieczeństwa.

pozdrawiam,
konrad

Data: 2009-09-06 19:52:24
Autor: wspolna-flaszka.pl
Dystrybucja oprogramowania
Projekt wygląda niestety amatorsko i tak jak by to był projekt na zaliczenia a nie program dla firm.

oczywiscie nie jestes w stanie rozwinac tej mysli ?

Data: 2009-09-06 19:52:45
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

a na jakiej podstawie oceniasz program z ktorego nie korzystales?

[...]

j.w.

[...]

wiesz co nie chce mi sie gadac z walem ktory komentuje cos z czym styku ni emial.

P.

Data: 2009-09-07 13:28:25
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

drukarke podalem jako przyklad gdyz ostatnio gdy nabywalem sprzedawca nie chcial wlaczyc
platnosci allegro bo zezarlo by jego marze, stad wiem jaka jest tam marza, rownie dobrze moglbys podstawic tu jaki koliwek produkt
z pierwszego lepszego sklepu, marza w wysokosci 30 zl to marza dosc spora jezeli sie zamierza większa ilosc sprzedawac.

Wystarczy ze ktos prowadzi slepik komputerowy ktory miesiecznie ma zysk kolo 2 tys, dodatkowo
sprzedawca moze przy okazji sprzedac kilka egzemplarzy programu i juz ma na czysto 200 , 300 dodatkowych zlotych

za kilka klikniec, dla takich osob jest oferta skierowana.

Oferujesz za grosze produkt, który może spowodować wymierne straty
finansowe.

Ty masz problem z jego cena, boli cie ze jest tani? Bo takie sprawiaja wrazenie Twoje posty, nie odnosisz sie konkretnie do programu
tylko przyj. sie do jego ceny.
Jestem w stanie przyjac krytyke programu o ile bedzie oparta na testach, a nie na urojeniach, nie uruchomiles go nawet o czym swiadcza Twoje wypowiedzi
a juz twierdzisz publicznie ze zle wyliczaa podatek, jest amatorski itd. dla mnie jestem malym glupim czlowieczkiem.

Absolutnie w ogole nie zajmowalem sie promocja programu, wyszedl on w maju, od tego czasu zajmowalem sie jego rozbudowa, wystawilem kilka aukcji
i bez promocji poszlo ponad 20 sztuk, ani jednej zlej opinii nie bylo, malo tego zadzwonily 3 rozne osoby i po porownaniu programu
z systemami sprzedaży (bo to system do prowadzenia sprzedaży, księga i ryczałt jest przy okazji zeby zbiorczo zaksiegowac)
firmy symfonia oraz insert jednoznacznie stwierdzili że dumpingowiec jest lepszy, sugerujac nawet ze moglbym smialo podwyzszyc cene.

 Załuje ze nie nagralem tych wypowiedzi, w kazdym razie bardziej licza sie dla mnie tego typu opinie oparte na faktach niz opinia buca ktory nawet nie raczyl uruchomic programu.
tym bardziej ze byly to osoby posiadajace wyzej wymienione programy, wiec zrezygnowali z drogich 'markowych'  na rzecz mojego a to juz o czyms swiadczy.

Oczywiscie teraz mozesz sobie darowac, bo i tak chocbys uzyskal po uruchomieniu inne wrazenie to bys to zatail bo by ci bylo po porstu glupio
co mnie nie dziwi, ja sie zgodze ze od strony marketingu jest to nieprzygotowane, zgodze sie ze strona sie zle prezentuje, nie zajmowalem sie tym,. ale nie pozowle sobie by jeden czy drugi wal najzwyczajeniej w swiecie pomawial moj program.

Jezeli Pan konrad twierdzi ze program wyglada jakby byl robiony za zaliczenie, to ja mu tylko zycze zeby takich 'studentow' mial swojej firmie.

Chyba, że tak skonstruowałeś licencję, że nie ponosisz, za to żadnej
odpowiedzialności.
Nawet jak taką licencję zrobiłeś to się nie bój - odpowiadasz.

oczywista bzdura odpowiada sie za zawinione rzeczy.

Data: 2009-09-06 17:00:58
Autor: wspolna-flaszka.pl
Dystrybucja oprogramowania

Koleś
student z dostępem do netostrady i z kontem e-mail na o2 wysyłając
spam sprzeda twój "produkt"?

zdziwilbys sie jakie dostalem oferty.

Data: 2009-09-06 08:24:27
Autor: bob
Dystrybucja oprogramowania
On 6 Wrz, 17:00, "wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.roki...@gazeta.pl>
wrote:
> Koleś
>student z dostępem do netostrady i z kontem e-mail na o2 wysyłając
>spam sprzeda twój "produkt"?

zdziwilbys sie jakie dostalem oferty.

1) Do czasu kiedy nie zamieścisz na swojej stronie referencji od tych
korporacji to ustalmy zgodnie, że to jest tylko twoje BAJU-BAJU
2) Gdyby jednak tak było jak piszesz, że miałbyś takie super oferty to
jakbyś to wdrożył dla 10 dużych korporacji to byś tego nie musiał tego
genialnego systemu wyprzedawać po drobne kilkadziesiąt złotych i
szukając nie wiadomo jakich pośredników

Data: 2009-09-06 20:03:40
Autor: wspolna-flaszka.pl
Dystrybucja oprogramowania
1) Do czasu kiedy nie zamieścisz na swojej stronie referencji od tych
korporacji to ustalmy zgodnie, że to jest tylko twoje BAJU-BAJU

co najwyzej twoje BAJU BAJU, nie wiesz co i na jakich warunkach ustalam, a nie mam zamiaru sie Tobie tlumaczyc
ani cokolwiek udowadniac.
Co do samego programu wystarcza mi opinie uzytkownikow ktorzy raczyli jednak przetestowac ten program.
Moge co najwyzej zgodzic sie tu z jedna osoba co do strony internetowej i sposobu prezentowania na niej oprogramowania,
ale nie pozwole sobie by jakis wal wypowiadal sie w ten sposob na temat mojego produktu uprzednio go nie uruchamiajac.

[...]

1. zwlaszcza ze program istnieje od maja
2. nadal nie rozumiesz idei programu (ceny w stosunku do zawartosci)

Data: 2009-09-07 13:29:26
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

na marginesie byly to oferty nie koncowych uzytkownikow, tych akurat nie szukam.

Data: 2009-09-06 09:54:33
Autor: konrad
wspolna-flaszka.pl pisze:
[...]

Cześć,

to że nie masz nikogo od marketingu to widać gołym okiem, jeśli będziesz   się każdego na forum pytał "ale o co konkretnie Ci chodzi?" to niczego sie nie dowiesz. Już jak wstawiłeś wcześniejszy to wszedłem na Twoja stronkę i od razu ją wyłączyłem w sumie nie zdziwiłem się że nikt nie odpisuje. Teraz jak zobaczyłem drugi raz ten temat to spróbowałem drugi raz na nią wejść mimo usilnych starań znów za chwile ja wyłączyłem. Nie wiem jak program może jest dobry nie wykluczam bo nie sprawdzałem. Ale jeśli chodzi o to co konkretnie jest nie tak to wszystko lub prawie wszystko od strony marketingowej, już nie mówiąc że się nie zagłębiałem w Twoją ofertę. W dzisiejszych czasach umiejętności programistyczne i tworzenia stron są niezbędne ale według mnie to jedynie koło 40% tego co trzeba wiedzieć. Jeśli nadal po przeczytaniu tego i odpowiedzi moich przedmowców nadal nasuwa Ci sie pytanie "co konkretnie jest nie tak" to zatrudnij na początek kogoś od marketingu a nie od razu handlowca.

ps. Ja również w niedługim czasie ruszam ze swoim projektem w takiej formie jak Twoja mógłbym go już jakiś czas temu uruchomić ale jak dla mnie zostało jeszcze dużo do zrobienia żeby z nim wystartować. I jeśli wstawiasz taki temat na forum gdzie ludzie orientują sie coś nie coś a nie maja tylko kupić Twój produkt to licz się z ich opiniami a nie tylko uważaj że Ty sie znasz najlepiej. Sorki może trochę za ostro napisane ale jak sie czyta po raz kolejny  "ale co konkretnie? " to albo uważasz sie za nie wiadomo kogo albo nie rozumiesz co ludzie do Ciebie piszą.

pozdrawiam.
Konrad

Data: 2009-09-06 14:48:22
Autor: wspolna-flaszka.pl
[...]

no i o tego typu normalne wyjasnienie mi chodzilo, jezeli chodzi o odzew, to odzew był, a także oferty
nie związane z tematami na grupach dysuksyjnych, a składane byly firmy które przetestowały program.

Co do samej strony to się zgodzę, że nie wyglada jak powinna bo robiona była na kolanie , tyle ze od strony
potencjalnego dystrybutora to ma zadne znaczenie. Stąd moje posty.

Data: 2009-09-07 14:32:01
Autor: PioPio
wspolna-flaszka.pl <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

Tak się przyglądam na tą dyskusję i na to, że się na chłopaka rzuciło kilka
sępów a tak patrząc na ten programik raczej pozytywne wrażenie odnoszę. Prosty, logiczny w sumie nic więcej nie trzeba. Cena rzeczywiście niewygórowana tylko trochę nie wzbudza zaufania. Jak
kupowałem programik do firmy to w sumie za coś o wiele gorszego zapłaciłem 10
razy tyle. Jakoś 50 zł za poważny program to trochę za mało. Być może dlatego
tak najechali na Ciebie. W tym przypadku wydaje mi się, że za 500 zł sprzeda się zdecydowanie więcej
niż za 50. Pozdrawiam PioPio

--

Dystrybucja oprogramowania