Dystrybutor paliwa - zle odmierzanie

Data: 2011-09-09 10:00:14
Autor: Albercik
Dystrybutor paliwa - zle odmierzanie
W dniu 09.09.2011 09:46, alele ble pisze:
Witam,
wczoraj podjechalem na stacje Orlenu w Krakowie zeby zatankowac paliwo.
Dluzsza trasa i nie chcialem tego zostawiac na nastepny dzien. Komputer
pokazuje zasieg 200 km. Srednie spalanie na dystansie ostatnich 1500 km
pokazuje na poziome 7l/100km. Wskaznik pokazuje 1/4 zbiornika, ktory ma
45l. Czyli na oko mam 14l w zbiorniku moze wiecej. Spodziewalem sie
kupic okolo 30 l.
Jakim cudem nalalo mi sie 41? Nigdy nie mialo to miejsca w takich
okolicznosciach. 40 wchodzi jesli juz zapali sie lampka rezerwy, a to
wczoraj nie mialo miejsca.

Jaki samochód?
Przy wlewie paliwa, na samym początku rury, w niektórych samochodach jest odpowietrznik, jak się go naciśnie, to do baku potrafi wejść dobrych kilka litrów paliwa więcej. Może jak nalewałeś paliwo niechcący nacisnąłeś ten odpowietrznik. A może paliwo nalewał Ci ktoś z obsługi, wtedy nalanie więcej było by w jego interesie.

Data: 2011-09-09 10:31:25
Autor: ble
On 2011-09-09 10:00, Albercik wrote:
[...]

To byla Skoda Fabia I.
Pistolet wsadzilem tak jak zawsze to robie i zablokowalem do samodzielnego wylaczenia.

Data: 2011-09-09 09:45:51
Autor: Massai

On 2011-09-09 10:00, Albercik wrote:
> [...]
> było by w jego interesie.

To byla Skoda Fabia I.
Pistolet wsadzilem tak jak zawsze to robie i zablokowalem do

Fabia słynie z tego że do jej 45 litrowego zbiornika da sie wlać 60
litrów, jak wejdzie do układu odpowietrzania

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-09-09 20:02:18
Autor: Arbiter
Dystrybutor paliwa - zle odmierzanie

U¿ytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j4cn8e$fda$1news.onet.pl...
Fabia s³ynie z tego ¿e do jej 45 litrowego zbiornika da sie wlaæ 60
litrów, jak wejdzie do uk³adu odpowietrzania

i przejechaæ na tym 2000km (diesel)

Data: 2011-09-09 10:44:11
Autor: Myjk
Dystrybutor paliwa - zle odmierzanie
Fri, 09 Sep 2011 10:31:25 +0200, ble
To byla Skoda Fabia I.

No i Fabia właśnie ma taki "dzyndzel", o którym wspomniał przedmówca.
Zajrzyj pod korek, jest po prawej stronie, jakies 2-3 cm od krawędzi.

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-09-09 11:33:46
Autor: Przemysław Gubernat
Dystrybutor paliwa - zle odmierzanie
W dniu 2011-09-09 10:31, alele ble pisze:
[..]

[...]

Tutaj zależy też od "czułości" dystrybutora/pistoletu. Czasem w swoim nie mogę
zatankować w 3/4 pustego zbiornika gdyż co chwilę odbija a w innej stacji odbija
gdy paliwo już jest "pod korkiem". Jeżeli spalanie mieści się w "normie" IMHO
nie ma co kruszyć kopii.

--
[WRC] Biały Scenic 2000 1,9 dTI
CB: Intek M-490 ML 145

| _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna   |

Dystrybutor paliwa - zle odmierzanie