Dystrybutor paliwa - zle odmierzanie

Data: 2011-09-09 14:12:41
Autor: J.F.
Dystrybutor paliwa - zle odmierzanie
Uzytkownik "ble" <""m3s(alele)m1et\"@(ble)p1o1c1zta.o1n1et.p2l"> napisal w wiadomosci news:j4cg8n$hhc$1news.onet.pl...
Dluzsza trasa i nie chcialem tego zostawiac na nastepny dzien. Komputer pokazuje zasieg 200 km. Srednie spalanie na dystansie ostatnich  1500 km pokazuje na poziome 7l/100km. Wskaznik pokazuje 1/4 zbiornika, ktory ma 45l. Czyli na oko mam 14l w zbiorniku moze wiecej. Spodziewalem sie kupic okolo 30 l.
Jakim cudem nalalo mi sie 41? Nigdy nie mialo to miejsca w takich okolicznosciach. 40 wchodzi jesli juz zapali sie lampka rezerwy, a to wczoraj nie mialo miejsca.

Teraz pytanie. Czy ktos skladal reklamacje w takich przypadkach. Jest jakas szansa na wygranie? Odpuscic sobie?

Przy tak niepewnych podstawach - zerowe. Kto wie zreszta kto tu ma racje.

Ale mozesz napisac jakis donosik do GUM, moze maja w planach troche kontroli i moze akurat zbieraja do listy.

Ile przejechales od ostatniego tankowania ?

J.

Dystrybutor paliwa - zle odmierzanie