Dystrykt 9

Data: 2009-10-17 08:01:06
Autor: MAG
Dystrykt 9
Ogladalem i zgadzam sie w calej rozciaglosci

Uzytkownik "numbers" <numbers@op.pl> napisal w wiadomosci news:b62543a6-d444-494c-8fe4-b06014856df8b2g2000yqi.googlegroups.com...
Witam grupe!
Zachecony pozytywnymi reakcjami zarowno znajomych jak i recenzentow
postanowilem obejrzec owo dzielo SF!
I coz ... film mozna opisac jednym slowem - MASAKRA. I to doslownie.
Takiej jatki na ekranie nie widzialem nigdy. Wydawalo mi sie, ze
Szeregowiec to szczyt okrucienstwa kinowego, okazuje sie, ze ladowanie
na plazy Omaha to zwykla kaszka z mleczkiem.
Dystrykt 9 redefiniuje ekranowe okrucienstwo.
Film oferuje widzowi takie ciekawostki jak palenie zywcem malych
obcych, makabryczne eksperymenty medyczne, torturowanie glownego
bohatera - tak, tak moi drodzy, bardzo milo pokazane przewiercanie
konczyny mala wiertareczka. O wiwisekcji nie wspominam bo i po co?
Sceny starc militarnych to dopiero smakolyk. Rezyser z luboscia
pokazuje rozrywanie cial ludzi i obcych na strzepy, hektolitry krwi i
flakow, urywane konczyny. Ochlapanie kamery wnetrznosciami jest chyba
numerem popisowym rezysera, wnioskujac po ilosci tych scen... Widac,
ze Jackson znalazl w Neillu B. wiernego fana "Martwicy".
Co do tresci filmu... nic do mnie nie dotarlo. Historia jest
idiotyczna i kompletnie nierealna (nawet jak na standardy "science"
fiction!). Glowny bohater to dupek - postac jest tak skonstruowana, ze
po prostu nie sposob go polubic.
Mozna sie zastanawiac, komu sie moze cos takiego podobac? Osobiscie
wydaje mi sie, ze tylko wiecznie niedojrzalym 30 letnim fanom HALO, z
ktorego wydarto zreszta zywcem design broni alienow - na filmowa
wersje HALO pewnie braklo kasy, ale szkoda marnowac przygotowane w
preprodukcji efekty i modele.
Ogolnie rzecz ujmujac, odradzam ogladanie tego filmu, szczegolnie
wrazliwcom - no i bron panie boze nie zabierajcie na seans swoich
dziewczyn ani zon :)

pozdro
NMBRS

Data: 2009-10-17 08:05:37
Autor: Tiber
Dystrykt 9
Silly, silly MAG nabazgrału:

To świetnie, ale idź i naucz się jeszcze cytować oraz cytować i dopiero
wtedy wróć.

--
tbr

Data: 2009-10-17 09:33:25
Autor: Ghost
Dystrykt 9

Użytkownik "MAG" <gta100@wp.pl> napisał w wiadomości news:hbbmj3$o9p$1news.onet.pl...
Ogladalem i zgadzam sie w calej rozciaglosci

W kinie czy screener?

Data: 2009-10-17 14:01:22
Autor: Tiber
Dystrykt 9
Silly, silly Ghost nabazgrału:

Ogladalem i zgadzam sie w calej rozciaglosci

W kinie czy screener?

Są lepsze kopie.

--
tbr