Dystrykt 9 ponownie

Data: 2010-08-24 12:50:53
Autor: Seoman
Dystrykt 9 ponownie
Street Fighter" <"street.fighter wrote:
Dystrykt 9

Też mi się bardzo podobał, obejrzałem dopiero w ciągu ostatnich paru dni.

Swoją drogą, znalazłem właśnie wątek z zeszłego roku, w którym jest kłótnia o to, czy krewetki są mutantami z różnych ras, powstałymi po wycieku paliwa, czy jedną rasą z podziałem na role. Ponieważ nie chce mi się dopisywać do tak starego wątku - Christopher po zobaczeniu "rzeźni krewetek" wypowiada się o nich jako o swoim ludzie, który musi uratować - zmienia plany w taki sposób, żeby najpierw polecieć po pomoc do domu i wrócić z kolegami po swoich na ziemię. To jednoznacznie wskazuje, że to jeden gatunek, tylko zróżnicowany wewnętrznie. Co do DNA - Wikus strzelał i jedną, i drugą ręką podczas testów robionych przez naukowców, ponieważ DNA się przemieszało i nie miało generalnie znaczenia, jak wygląda konkretny kawałek jego ciała.

Poza tym wszystkie krewetki posługują się tym samym językiem.

Pozdro,
Seoman

Dystrykt 9 ponownie