Dywagacje na temat rdzy

Data: 2019-11-25 06:58:09
Autor: sczygiel
Dywagacje na temat rdzy
On Monday, 25 November 2019 02:02:33 UTC-6, Bolko  wrote:
Mam mazdę 6 z 2002r i mam ją już dwa lata.
Mazdy rdzewieją.

Ale jak kupowałem swoją to miałem okazję zobaczyć kilka innych Mazd.
I tamte mimo że młodsze były bardziej zardzewiałe.
Wybrałem obecną bo była najmniej zardzewiała :).

Ale codzinnie przechodzą koło warsztatu elektryka samochodowego..
I dzisiaj zobaczyłem mazdę 626.
Czyli poprzednika 6.
Auto wygląda na swoje lata (odrapane, porysowane).
Ale zero rdzy na pierwszy rzut oka.

Właściciel walczy z rdzą  (ale to przy okazji pozbyłby sie zarysowań)
Czy takie auto?

Yabba jest najblizej prawdy.
Rozne sa teorie na temat mazd ale nie zaleznie od tego ktora jest prawdziwa, mazdy maja kiepskie blachy i ich pokrycia.
Jak zobaczylem blache na tylnej czesci tylnego siedzenia ktora juz po chyba 3 latach byla ruda to stwierdzilem ze mazdy nigdy nie kupie chocby nie wiem jak mi sie podobala. Po prostu nie stac mnie na wyrzucanie kasy w bloto i nie popieram jednorazowosci w takim wydaniu.

A ostatnio na wykopie mamy taki kwiatek:
https://www.wykop.pl/link/5228733/przygoda-z-mazda-6-oraz-naprawa-w-aso/strona/4/

Wniosek prosty: Mazda nie tylko pikuje w dol ale i wlaczyla dopalacz i wszystkie rakiety jakie miala pod skrzydlami.

Nie tylko antykorozyjnie odpieprzaja maniane (klocili sie ze cynkuja a tak naprawde jakis szamanizm uskuteczniali) ale i malowanie im wychodzi dramatycznie.

*PS w tej historii z wykopu dopuszczam sytuacje ze ludzik zle to auto myje bo uzywa myjki z bliskiej odleglosci.
Ale zakladam jego inteligencje ze jednak tak nie robi.

Dywagacje na temat rdzy