Dywagacje na temat rdzy

Data: 2019-11-25 12:23:37
Autor: J.F.
Dywagacje na temat rdzy
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:7a98f895-7e0a-46cb-9f2d-b587938e7dea@googlegroups.com...
Mam mazdę 6 z 2002r i mam ją już dwa lata.
Mazdy rdzewieją.

Ale jak kupowałem swoją to miałem okazję zobaczyć kilka innych Mazd.
I tamte mimo że młodsze były bardziej zardzewiałe.
Wybrałem obecną bo była najmniej zardzewiała :).

Ale codzinnie przechodzą koło warsztatu elektryka samochodowego.
I dzisiaj zobaczyłem mazdę 626.
Czyli poprzednika 6.
Auto wygląda na swoje lata (odrapane, porysowane).
Ale zero rdzy na pierwszy rzut oka.

Właściciel walczy z rdzą  (ale to przy okazji pozbyłby sie zarysowań)
Czy takie auto?

A moze po prostu ma garaz. Albo iles poprzednich wlascicieli mialo garaze.

J.

Dywagacje na temat rdzy