Dywan, Amare i LBJ w Miami???

Data: 2010-02-12 01:06:10
Autor: Leszczur
Dywan, Amare i LBJ w Miami???
"There are two different angles that make such a deal intriguing.
First, let's say the Heat trade Beasley for Stoudemire, who then opts
in to his $17 million deal for next year. If the Heat can find
somebody to take Daequan Cook's $2.1 million deal off their hands at
the trade deadline, they would have enough cap space to sign another
free agent starting in the $10 million to $12 million range to join
Wade and Stoudemire.
Maybe that's not enough to get LeBron or Chris Bosh, but it could bag
them the likes of Rudy Gay, David Lee or Carlos Boozer.
Plus, the addition of Stoudemire would likely take the doomsday
scenario of Wade's potential departure off the table. If the Heat
acquire Stoudemire and he opts out, that adds risk for Miami but also
might be even better.
The Heat could offer Stoudemire a long-term deal for less than the max
and still make the case to him that he would come out ahead
financially, both in terms of security and the total dollars, since he
could get six years with the Heat on the open market as opposed to
only three years if the Heat gave him a contract extension.
If his deal started in the $13 million range, Miami could create
enough cap space to sign LeBron James (or Bosh) to a max deal in
addition to retaining Wade and Stoudemire. That's the home-run
scenario, and given the apparent lure of Miami for Stoudemire -- he is
from Florida and wants to play for a winning team, so presumably would
stay -- it's a possibility worth contemplating."

Jesli taka sztuczka udałaby się staremu Rileyowi to chyba trzeba by go
umieścić na szczycie GM'owej piramidy w historii.
Wyobrażacie sobie jak ta trójka (plus klimat, plus zerowe podatki)
podziałałaby na weteranów?
A wyobrażacie sobie o ile mniej każdy z nich byłby warty w roto? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-12 10:17:46
Autor: s
Dywan, Amare i LBJ w Miami???
[...]

W roto - nie wiem, w fp - na pewno :-)
To Amare moze byc jeszcze mniej wart w roto, niz jest teraz?

Ogolnie - wizja zbyt piekna, zeby byla prawdziwa.
Juz ten pomysl z Gayem nie bylby zly...

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-12 11:20:59
Autor: grzeda
Dywan, Amare i LBJ w Miami???
Leszczur pisze:
If the Heat can find
it could bag
would likely Wade's potential
> If the Heat
might be The Heat could would come
could get
> if the Heat
If his deal Miami could create
scenario,
wants to presumably would
possibility worth

;)

pozdr
PG

Data: 2010-02-12 13:58:27
Autor: wiLQ
Dywan, Amare i LBJ w Miami???
Leszczur napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

The Heat could offer Stoudemire a long-term deal for less than the max

Taaaa, Amare odchodzilby z Suns miedzy innymi dlatego, ze nie chcieli mu
dac maxa po to by... podpisac za mniej niz maxa ;-)

Jesli taka sztuczka udałaby się staremu Rileyowi to chyba trzeba by go
umieścić na szczycie GM'owej piramidy w historii.

Musieliby zdobyc pare mistrzostw zanim sie pogryza...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-12 05:09:58
Autor: Leszczur
Dywan, Amare i LBJ w Miami???
On 12 Lut, 13:58, wiLQ <N...@spam.com> wrote:
> [...]

Taaaa, Amare odchodzilby z Suns miedzy innymi dlatego, ze nie chcieli mu
dac maxa po to by... podpisac za mniej niz maxa ;-)

Problem w tym, ze Amare nie jest warty maxa, ani go w tym sezonie nie
dostanie.

> Jesli taka sztuczka uda aby si staremu Rileyowi to chyba trzeba by go
> umie ci na szczycie GM'owej piramidy w historii.

Musieliby zdobyc pare mistrzostw zanim sie pogryza...

Luzik. Do tej trojki podpisujesz za MLE Cambymana, na PG wstawiasz
Chalmersa, a ławkę zapełniasz emerytami nie nazywającymi sie Rasheed
Wallace. Moze nawet Ray zagrałby za minimum... :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-12 15:25:30
Autor: Tomasz Radko
Dywan, Amare i LBJ w Miami???
Leszczur pisze:
[...]

To po co miałby robić opt out z $17M?

[...]

Leszczur nie nazywa się Rasheed Wallace. TRad nie nazywa się Rasheed
Wallace. Wilq nie nazywa się Rasheed Wallace. Podoba mi się ten scenariusz.

pzdr

TRad

PS Co prawda Donald Tusk i Lech Kaczyński też nie nazywają się Rasheed
Wallace.

Data: 2010-02-12 08:18:21
Autor: Leszczur
Dywan, Amare i LBJ w Miami???
On 12 Lut, 15:25, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Problem w tym, ze Amare nie jest warty maxa, ani go w tym sezonie nie
> dostanie.

To po co miałby robić opt out z $17M?

No i nie zrobi.

> [...]

Leszczur nie nazywa się Rasheed Wallace. TRad nie nazywa się Rasheed
Wallace. Wilq nie nazywa się Rasheed Wallace. Podoba mi się ten scenariusz.

Ba! Ale byłby problem z chemią :-)

PS Co prawda Donald Tusk i Lech Kaczyński też nie nazywają się Rasheed
Wallace.

To nie zostało jeszcze ostatecznie potwierdzone. Wyrok Trybunału w
Strasburgu w kwietniu.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-02-12 17:32:28
Autor: Tomasz Radko
Dywan, Amare i LBJ w Miami???
Leszczur pisze:

[...]

Ile wynosi płaca minimalna 10-letnich weteranów? Coś koło $1M? Problemów
z chemią by nie było :)

PS Co prawda Donald Tusk i Lech Kaczyński też nie nazywają się Rasheed
Wallace.

To nie zostało jeszcze ostatecznie potwierdzone. Wyrok Trybunału w
Strasburgu w kwietniu.

Nie, oni tylko grają tak, jakby się nazywali.

pzdr

TRad

Data: 2010-02-12 18:48:10
Autor: s
Dywan, Amare i LBJ w Miami???
Leszczur nie nazywa się Rasheed Wallace. TRad nie nazywa się Rasheed
Wallace. Wilq nie nazywa się Rasheed Wallace. Podoba mi się ten scenariusz.

Ba! Ale byłby problem z chemią :-)

Eee tam.
Chemii tam pod dostatkiem, kto chetny, na pewno sie zalapie.
Tylko potem trzeba uwazac, jak bedziecie sobie fotki robic i publikowac w necie.

Pozdr
Slawek

Data: 2010-02-14 06:11:08
Autor: sooobi
Dywan, Amare i LBJ w Miami???
wiLQ pisze:
[...]

A zamienilbys kaktusy na plaze?

Data: 2010-02-14 12:46:41
Autor: wiLQ
Dywan, Amare i LBJ w Miami???
sooobi napisal posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> dac maxa po to by... podpisac za mniej niz maxa ;-)

A zamienilbys kaktusy na plaze?

Przeciez moze to zrobic bez transferu do Heat.

Zreszta ogolnie mam wrazenie, ze ten aspekt jest mocno przeceniany ze
wzgledu na swoja oczywistosc [zawodnik mieszka w LA? Hej, trzeba sklecic
plotke, w ktorej zostaje sprzedany do LA!] gdy w rzeczywistosci ma to
niewielkie znaczenie o ile w ogole. Przeciez przez pol roku gracze moga
mieszkac gdzie im sie podoba, a przez drugie pol roku podrozuja tyle,
ze... czesciej mieszkaja w hotelach niz we wlasnym domu.

--
pzdr
wiLQ

Data: 2010-02-14 12:56:23
Autor: sooobi
Dywan, Amare i LBJ w Miami???
Przeciez przez pol roku gracze moga
mieszkac gdzie im sie podoba,

Mysle ze gracze chca mieszkac tam gdzie ich rodzina/znajomi. Lokalizajca to wg mnie istotny aspekt dla niektorych koszykarzy. Jak duzej ilosci niestety nie wiem.

a przez drugie pol roku podrozuja tyle,
ze... czesciej mieszkaja w hotelach niz we wlasnym domu.

Oj to chyba sie mylisz. Przeciez wiekszosc graczy ma tez inne sprawy na glowie w offseason niz tylko wakacje. To nie tak ze konczy sie sezon i leca na koniec swiata na 4 miesiace. Pooodpoczywaja tydzien dwa i wracaj a do swoich spraw.

* Jestem swiezo po lekturze swietnej ksiazki "Loose Balls" Jaysona Williamsa. Ksiazke polecam wszystkim, chyba najlepsza jaka czytalem o koszykowkce(dzieki Lorak).

Data: 2010-02-14 12:48:40
Autor: Budzik
Dywan, Amare i LBJ w Miami???
Osobnik posiadający mail tuo@slo.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

* Jestem swiezo po lekturze swietnej ksiazki "Loose Balls" Jaysona Williamsa. Ksiazke polecam wszystkim, chyba najlepsza jaka czytalem o koszykowkce(dzieki Lorak).

w polskiej wersji jezykowej?

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

Data: 2010-02-14 14:34:06
Autor: sooobi
Dywan, Amare i LBJ w Miami???
Budzik pisze:
[...]