Dywergencja czy, wybicie trójkąta w górę ?.

Data: 2010-01-01 14:07:00
Autor: kc
Dywergencja czy, wybicie trójkąta w górę ?.
Endriu <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał(a):
http://hyy.pl/images/92bez_tytu_u.gif

Dieter, co ci tam wychodzi z cykli bo ciekawość wielka ....

Posylwestrowy kac, czy grupa zdechła? Myślę, że to drugie, po (samo)
wykluczeniu pana J.O. jakoś nie ma chętnych do merytorycznych wypowiedzi w temacie, któremu dedykowana jest grupa.

Endriu, posługując się twoim wykresem, mogłoby to być tak: ?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/545545d8d454efc8.html

Ja mam więcej argumentów na spadki, m.in.:

1. Wykres Wig 20, gdy osiągnął on górkę (skala czasowa nieistotna i jej nie podam)

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ded91573032066c9.html

Zwróć uwagę na piękne, proste linie, kanał trendu, ładną trójkę kursu otwarcia oraz precyzyjne dotknięcie połowy fali wzrostowej

2. Wykres Wig 20  31.12.2009, w tej samej skali:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b2337f89999c4362.html

Zauważ, że kanał trendu nie naruszony, pojawiła się za to ładna piątka (zaznaczona czerwoną elipsą)

3. Wykres FW20H10 31.12.2009, kurs otwarcia, wykres w skali dziennej:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cb1c644472909d3a.html

Dostrzegasz precyzję? Powstrzymałbym się z obwieszczeniem wybicia z trójkąta przynajmniej do czasu FW20H10 Open >2446

Pozdrawiam
kc

Data: 2010-01-01 19:47:25
Autor: Zbyszek
Dywergencja czy, wybicie trójkąta w górę ? .
chyba niejeden tutaj się nad tym zastanawia.
Zamkniecie w sylwestra poszło w dół, co może sugerować, że trzecie  podejście na 2460 nie udało się.
Z drugiej strony, zloty umocnił się i kontynuuje trend co zwykle idzie w  parze z wzrostami.
poniedziałek może coś wyjaśni.

--
Pozdrawiam,
Z.

Dywergencja czy, wybicie trójkąta w górę ?.