Dyzio Marzyciel

Data: 2016-01-06 18:33:10
Autor: Klin...................................................
Dyzio Marzyciel
     Schetyna mia艂by porwa膰 milion Polak贸w, by poszli si臋 bi膰 (wbrew w艂a艣nie demokracji) za rajem utraconym przez partyjnych notabli i ich klient贸w. Mo偶e zebra膰 co najwy偶ej urz臋dnik贸w administracyjnych, kt贸rzy z racji braku kompetencji mog膮 si臋 czu膰 zagro偶eni utrat膮 stanowisk. 艣miechu warte; ja w tydzie艅 mam wi臋cej czytelnik贸w na swoich blogach, ni偶 liczy sobie ca艂y marsz KOD, a jest mn贸stwo o wiele znakomitszych bloger贸w i publicyst贸w majacych przy ka偶dym artykule milion (czasem wiecej) wej艣膰. Min臋艂y czasy, kiedy posiadanie medi贸w i watahy propagandyst贸w gwarantowa艂o polityczny sukces.
http://niepoprawni.pl/blog/janusz-40/schetyna-nowa-odmiana-dyzia-marzyciela

Data: 2016-01-06 19:09:43
Dyzio Marzyciel
W dniu 2016-01-06 o 18:33, Klin pisze:
[...]