Dyżurny wróg.

Data: 2009-11-03 07:35:08
Autor: cirrus
Dyżurny wróg.
Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:...
#  Dla jasności. Od dawna Wyborczej nie kupuję, Nowa Moralność której apostołami są Środa i Pacewicz do mnie nie przemawia a wyobcowanie
agorowej  elyty drażni. Oczywiście nie jest wykluczone, że kiedyś obok
przepisu na  lazanię lub razem z siankiem Michnik przemycił do mojego
organizmu jakiś  chip przy pomocy którego mną steruje ale niestety nie
jestem w stanie ani  tego zbadać ani się go pozbyć.
  O Michniku znowu głośno, gdzieś dostał doktorat honoris causa, ktoś protestuje... Michnik jak wiadomo jest dyżurnym wrogiem polskości ale własciwie dlaczego? Jest przestępcą? Ktoś mu coś udowdnił? Wiem wiem,
ukłąd  nie pozwala ale Kaczyński jak rządził też nie próbował. Spiskował
z obcymi  wywiadami? Planował inwazję Agory na Jasną Górę?
   A może chodzi o to, ze stworzył gazetę która (dzieki Bogu dziś mamy w tym zakresie większy pluralizm) przez lata jako jedyna potrafiła i
nadawała  ton debacie politycznej w Polsce? Kaczyńscy też mieli szansę.
dostali ją  razem z Ekspresem Wieczornym, gotowym produktem do
wykorzystania, który  niczym mityczny (choć w tym przypadku w dwóch
osobach) Midas zamienili  w...nie, nie w złoto...
  Czy też może chodzi o to że facet ma wizję tego kraju. Nota bene wizję
z  którą się nie zgadzam, nie odpowiada mi kształt kraju w którym
aborcja jest  podniesiona do rangi państwowego obrządku. Jednak jak to
gdzieś przeczytałem  (nie pamiętam gdzie niestety) tylko On i Kaczyński
byli w stanie przedstawić  spójne wizje kształtu naszego kraju (z oboma
się zresztą nie zgadzam:)). Ale  to że się jest przeciwnikiem
politycznym nie dowodzi jescze braku zdolności  honoris causa.
  Czy też może idzie o to, że Michnik sprawnie i skutecznie swoją wizję realizował? Skądinąd połączenie dziennikarza i polityka chyba nigdy nie
jest  dobre ale nie jest również zakazane.
  No więc o co z tymi zbrodniami Michnika chodzi? Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić? Bo prosta kalka Michnik zły bo bogaty, wpływowy, Żyd i
twierdzi że  zawsze ma rację mnie nie przekonuje tak jak nie przekonuje
mnie sprawny  skądinąd dziennikarz Ziemkiewicz, który gdyby rozsypał
scrabble i pozbierał  z zamknietymi oczami toby mu wyszedł z literek
albo Michnik albo Agora. # Ze strony:
http://tiny.pl/hxqj1

--
stevep