[Foto] Dżdżysty weekend w Beskidzie Makowskim i wycieczka do ogrodów

Data: 2015-05-27 02:45:40
Autor: Jacek G.
[Foto] Dżdżysty weekend w Beskidzie Makowskim i wycieczka do ogrodów
Zapraszam do obejrzenia relacji z dwóch ostatnich weekendów:
- niedzielnej wycieczki z Tychów do Goczałkowic - gdzie na zdjęciach dość mało rowerów, za to więcej kwiatków:
www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202015/NocMuzeowNiedzielaOgrodow/

- ostatniego mokrego weekendu w Beskidzie Makowskim i na Pogórzu Wielickim - tu rowerów nieco więcej, za to widoki niezbyt dalekie ;)
Trasy dość krótkie, ale w taką pogodę, jak dla mnie w sam raz:
www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202015/Beskid_Makowski/
--
Jacek G.

Data: 2015-05-27 11:57:04
Autor: bans
W dniu 2015-05-27 o 11:45, Jacek G. pisze:

- ostatniego mokrego weekendu w Beskidzie Makowskim i na Pogórzu Wielickim - tu rowerów nieco więcej, za to widoki niezbyt dalekie ;)

"Powódź - nie powódź, zaorane musi być!" ;)

Trasy dość krótkie, ale w taką pogodę, jak dla mnie w sam raz:
www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202015/Beskid_Makowski/

Zdjęcie 18 - ech... to już nawet na tablicach powielają tę bzdurę o wzorze na tętno maksymalne :(

--
bans

Data: 2015-05-27 19:59:17
Autor: Jacek G.
W dniu 2015-05-27 11:57, bans napisał(a)::
[...]

:)

Zdjęcie 18 - ech... to już nawet na tablicach powielają tę bzdurę o
wzorze na tętno maksymalne :(
Nie znam się na tym, bo nie trenuję - jak się zmęczę, to zwalniam lub odpoczywam ;) Moja żona bardziej się na tym zna, bo stosuje pulsometr i bardziej lubi te wszystkie cyferki. Zadziwiło mnie natomiast miejsce, w którym stały te tablice - tak trochę w szczerym polu.
--
Jacek G.

Data: 2015-05-27 22:52:16
Autor: jg
Dnia Wed, 27 May 2015 02:45:40 -0700 (PDT), Jacek G. napisał(a):

[...]

dzieki za relacje.

sie Was troche nazbieralo... coz to za ekipa? znajomi znajomych?

--
jg

Data: 2015-05-27 14:24:46
Autor: Ignac
W dniu środa, 27 maja 2015 22:52:19 UTC+2 użytkownik jg napisał:

dzieki za relacje.

sie Was troche nazbieralo... coz to za ekipa? znajomi znajomych?

No właśnie. I co, tak wszystko wszystkim smakowało, nikt się nie przejadł,
nikt nie fałszował podczas śpiewu i na dodatek wszyscy się wyspali?
Ewidentnie za mało alkoholu było!

Data: 2015-05-27 23:46:00
Autor: ppontek
W dniu 2015-05-27 o 23:24, Ignac pisze:

I co, tak wszystko wszystkim smakowało, nikt się nie przejadł,
nikt nie fałszował podczas śpiewu i na dodatek wszyscy się wyspali?

https://www.youtube.com/watch?v=Arm4KHGObiI

PABLO

Data: 2015-05-27 15:11:11
Autor: Ignac
W dniu środa, 27 maja 2015 23:46:03 UTC+2 użytkownik ppontek napisał:
W dniu 2015-05-27 o 23:24, Ignac pisze:

> I co, tak wszystko wszystkim smakowało, nikt się nie przejadł,
> nikt nie fałszował podczas śpiewu i na dodatek wszyscy się wyspali?

https://www.youtube.com/watch?v=Arm4KHGObiI

Miał być żart, ale coś mi nie wyszło, przepraszam!

Data: 2015-05-27 23:24:38
Autor: Jacek G.
W dniu 2015-05-27 22:52, jg napisał(a)::
[...]

Znajomi, znajomi znajomych, dzieci własne, znajomych i nieznajomych ;) jednym słowem coś takiego:
http://www.skpg.gliwice.pl/
--
Jacek G.

[Foto] Dżdżysty weekend w Beskidzie Makowskim i wycieczka do ogrodów