[Foto] Dżdżysty weekend w Beskidzie Makowskim i wycieczka do ogrodów

Data: 2015-05-27 11:57:04
Autor: bans
[Foto] Dżdżysty weekend w Beskidzie Makowskim i wycieczka do ogrodów
W dniu 2015-05-27 o 11:45, Jacek G. pisze:

- ostatniego mokrego weekendu w Beskidzie Makowskim i na Pogórzu Wielickim - tu rowerów nieco więcej, za to widoki niezbyt dalekie ;)

"Powódź - nie powódź, zaorane musi być!" ;)

Trasy dość krótkie, ale w taką pogodę, jak dla mnie w sam raz:
www.jacekg.netai.net/Relacje/Wiosna%202015/Beskid_Makowski/

Zdjęcie 18 - ech... to już nawet na tablicach powielają tę bzdurę o wzorze na tętno maksymalne :(

--
bans

Data: 2015-05-27 19:59:17
Autor: Jacek G.
W dniu 2015-05-27 11:57, bans napisał(a)::
[...]

:)

Zdjęcie 18 - ech... to już nawet na tablicach powielają tę bzdurę o
wzorze na tętno maksymalne :(
Nie znam się na tym, bo nie trenuję - jak się zmęczę, to zwalniam lub odpoczywam ;) Moja żona bardziej się na tym zna, bo stosuje pulsometr i bardziej lubi te wszystkie cyferki. Zadziwiło mnie natomiast miejsce, w którym stały te tablice - tak trochę w szczerym polu.
--
Jacek G.

[Foto] Dżdżysty weekend w Beskidzie Makowskim i wycieczka do ogrodów