Dżemilew - wrócę na Krym. Po wyzwoleniu

Data: 2014-06-03 23:47:43
Autor: miś z okienka
Dżemilew - wrócę na Krym. Po wyzwoleniu
Czy zna pan ludzi, którzy rządzą obecnie Krymem, na przykład premiera Siergieja Aksionowa?
Premier wypłynął gdzieś w 2009 r., gdy założył skrajnie nacjonalistyczną Rosyjską Jedność.
Wcześniej znany był tylko jako kryminalista z ksywką "Goblin".
Na wicepremiera wzięli się sobie pół-Tatara,nieznającego naszego języka, który siedział w
więzieniu za kradzież. Wszystko odbywa się według stalinowskich zasad: dobierać kadry z
hakami w życiorysie, by byli całkowicie posłuszni.
http://www.rp.pl/artykul/1091151,1115029-Tak-- wroce-na-Krym-- Po-wyzwoleniu.html
Dokładnie tak zachowuje się Putin. W trakcie rozmowy ze mną 12 marca mówił: my Tatarom -
to i tamto, a w zamian mieliśmy uznać przyłączenie Krymu do Rosji.
Powiedziałem mu, że oczywiście nie odrzucamy pomocy Rosji, bo to w końcu ona ponosi za
wszystko odpowiedzialność. Tyle że powinna udzielać jej w ramach międzynarodowej umowy z
naszym państwem, czyli Ukrainą. Ale warunkiem wstępnym jest wycofanie rosyjskich wojsk z
naszego terytorium. A on w odpowiedzi powtarzał te propagandowe klisze: że władzę w
Kijowie przejęli ultranacjonaliści, faszyści, banderowcy. I on to mówi mnie, człowiekowi,
który był na Majdanie...
http://www.rp.pl/artykul/1091151,1115029-Tak-- wroce-na-Krym-- Po-wyzwoleniu.html?p=2

Dżemilew - wrócę na Krym. Po wyzwoleniu