Dżersejka - moje marzenie :-)

Data: 2015-06-20 19:39:34
Autor: Ikselka
Dżersejka - moje marzenie :-)
http://www.folkmyself.pl/wiejsko-sielsko/krowa-jersey-czyli-niby-ksiezniczka-a-jednak-farmerka/
Szczęściara :-)
Ja nadal jeszcze marzę, lecz właśnie podjęłam (bo czas goni) konkretne
kroki w stronę spełnienia tego marzenia.

--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kontra-orly-wojna-cywilizacji-p-468577.html

Data: 2015-06-20 19:45:23
Autor: Ikselka
Dżersejka - moje marzenie :-)
Dnia Sat, 20 Jun 2015 19:39:34 +0200, Ikselka napisał(a):

[...]

http://www.rynek-rolny.pl/artykul/bydlo-rasy-jersey-opis-charakterystyka-i-zdjecia.html

Super krówki. I w dodatku milusie jak mój bernuś. No i bernuś miałby
wreszcie co pasać, bo jak dotąd radośnie "pasał' tylko moją biegającą w te
w wewte Wnusię :-))

Data: 2015-06-28 14:58:58
Autor: XL
Dżersejka - moje marzenie :-)
Ikselka <ikselk@gazeta.pl> Wrote in message:
No i bernuś miałby
wreszcie co pasać, bo jak dotąd radośnie "pasał' tylko moją biegającą w te
w wewte Wnusię :-))

http://youtu.be/WnCv_dHUHSs

PS. Podczas nagrywania filmu wysiadł dźwięk i zamiast niego jest
 tam nieokreślony świst, więc lepiej zawczasu wyciszyć.

Data: 2015-06-28 16:53:20
Autor: XL
Dżersejka - moje marzenie :-)
XL <ikselk@gazeta.pl> Wrote in message:
[...]

Poprawny link:
 http://youtu.be/wNcV_dHUHSs
--
XL

Data: 2015-06-30 08:19:01
Autor: ACMM-033
Dżersejka - moje marzenie :-)

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:55900a62$0$8388$65785112news.neostrada.pl...
 Podczas nagrywania filmu wysiadł dźwięk i zamiast niego jest
 tam nieokreślony świst, więc lepiej zawczasu wyciszyć.

Poprawny link:
 http://youtu.be/wNcV_dHUHSs

Fajne piestwo!
A co do dźwięku, żeby ludziom nie dźwięczało w głośnikach, to można dźwięk wyłączyć we właściwościach filmu.
Dokładniej, to trzeba podmienić ścieżkę dźwiękową, w zakładce dźwięk.

896510439 896126048 222478125 222478457

Data: 2015-06-30 10:01:10
Autor: XL
Dżersejka - moje marzenie :-)
"ACMM-033" <valhalla@interia.pl> Wrote in message:

[...]

Dzięki. Słodycza moja kochana. Nie mam słów, żeby wyrazić, jakie
 toto kochane, jakie oddane i uczuciowe, jakie delikatne w
 obejściu, jakie czujące i mądre.

A co do dźwięku, żeby ludziom nie dźwięczało w głośnikach, to można dźwięk wyłączyć we właściwościach filmu.
Dokładniej, to trzeba podmienić ścieżkę dźwiękową, w zakładce dźwięk.

Dzięki za obejrzenie i radę, muszę to zrobić jak najszybciej, bo
 każdy od razu wyłączy taki film.

Pzdr.
--
XL

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://usenet.sinaapp.com/

Data: 2015-06-30 11:14:08
Autor: ACMM-033
Dżersejka - moje marzenie :-)

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:55924cc8$0$27521$65785112news.neostrada.pl...
Fajne piestwo!

Dzięki. Słodycza moja kochana. Nie mam słów, żeby wyrazić, jakie
toto kochane, jakie oddane i uczuciowe, jakie delikatne w
obejściu, jakie czujące i mądre.

Bo pies przyjmuje nas tu i teraz. Nie rozkminia, czyśmy juz dyrektorem, czy jeszcze świnią, jak to stanowiły żarty w PRLu. Nie ocenia nas po preferencjach politycznych, wyznawanej wierze, itd. Tylko traktować jak psa i pokazać miejsce w hierarchii (nie mylić z traktowaniem siłą i przemocą).

[...]

Poszukałem opcji wyłączenia dźwięku i nie znalazłem, ale bezproblemowo powinno dać się podmienić na ścieżkę, która nawet będzie pasować formą do treści filmu, i to jest.

896510439 896126048 222478125 222478457

Data: 2015-06-30 14:16:38
Autor: XL
Dżersejka - moje marzenie :-)
[...]

A gdzie u nas tam siła i przemoc do istotek tych Bożych
 bezbronnych czworonożnych. U nas żadne nigdy krzywdy nie zaznało,
 koty to nawet pazurki chowają, kiedy są najbardziej rozbrykane w
 zabawie, bo agresji nie doznały od nikogo, to i nie mają tych
 odruchów. Nawet krzyknąć nikt na nie nie potrafi, no bo jak
 można, skoro są z nami w sumie nie po swej własnej woli. A bez
 krzyku znają swoje miejsce, bo to wszystko troje mądraliny są,
 nie ma potrzeby im niczego represyjnie nakazywać, doskonale
 wiedzą, co się do nich mówi, a my wiemy bez pudła, o co im
 chodzi. Przecież po kilku już wspólnych latach taka mordka duża
 czy mała wszystko po swemu psiemu/kociemu człekowi opowie, oczami
 i ogonem pomagając, tuląc się albo dokądś przemożnie prowadząc.
 Zwierzaka swojego zna się jak swoje dziecko kiedy jeszcze mówić
 nie umiało, po rodzaju pisku się poznaje i wie, o co mu chodzi.  :-)

Poszukałem opcji wyłączenia dźwięku i nie znalazłem, ale bezproblemowo powinno dać się podmienić na ścieżkę, która nawet będzie pasować formą do treści filmu, i to jest.

Dzięki. To się robi na YT, czy u siebie w kompie w jakimś programie?

--
XL

Data: 2015-06-30 15:37:16
Autor: ACMM-033
Dżersejka - moje marzenie :-)

Użytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:559288a7$0$2204$65785112news.neostrada.pl...
Zwierzaka swojego zna się jak swoje dziecko kiedy jeszcze mówić
nie umiało, po rodzaju pisku się poznaje i wie, o co mu chodzi.
:-)

Brata psicę dałem radę spacyfikować bez jednego podniesionego słowa, wystarczyło odpowiednio wypowiedziane słowo, w razie konieczności z niewielkim wsparciem delikatnego gestu Cezara.
Z jamnikiem mam inaczej, ale to wynik mojego problemu neurologicznego (pasuje mi do ZT, ale diagnozy nie mam) i czasem mi się zdarzy głośniej go pogonić w czymś, ale tak na codzień, to doszedłem do tego, że nie rzuca się na ludzi (mężczyzn, musi mieć uraz sprzed czasów schroniskowych) i co ważne, mogę z nim spokojnie przejść koło kota, a kiedys nie było przebacz. Staram się jak mogę być dobrym "psiwódcą", choć nie do końca mi się to udaje niekiedy.
Teraz usiłuje od mojej mamy wyłudzić ciasteczko :)

[...]

Można u siebie i wrzucić nowy film, ale jak już film tam leży, to robi się to na YT we właściwościach dźwięku, pokaże ci listę podkładów muzycznych do wyboru. Muszę kiedyś rozpoznać, czy jest jakaś, zawoalowana choćby opcja, podmiany całego filmu, bo i mnie by się przydała - kilka moich filmów jest podlinkowanych na kilku zagranicznych serwisach i nie chciałbym, aby musieli sobie przelinkowywać do nowych wersji, a pewne z tych filmów dziś jestem w stanie zrobić lepiej.

896510439 896126048 222478125 222478457

Data: 2015-07-01 00:00:14
Autor: Ikselka
Dżersejka - moje marzenie :-)
Dnia Tue, 30 Jun 2015 15:37:16 +0200, ACMM-033 napisał(a):

Można u siebie i wrzucić nowy film, ale jak już film tam leży, to robi się to na YT we właściwościach dźwięku, pokaże ci listę podkładów muzycznych do wyboru.

Udało się! Dzięki jeszcze raz :-D

[...]

Właśnie szukałam - nie znalazłam.
--
XL
http://www.taniaksiazka.pl/pulapka-gender-karly-kontra-orly-wojna-cywilizacji-p-468577.html
http://www.taniaksiazka.pl/libido-dominandi-seks-jako-narzedzie-p-427460.html
"Najlepszą metodą kontrolowania ludzi jest ta, która osiąga swe cele,

Data: 2015-07-03 05:24:36
Autor: katleja
Dżersejka - moje marzenie :-)
W dniu 2015-06-28 o 16:53, XL pisze:

Poprawny link:

  http://youtu.be/wNcV_dHUHSs

Cudna para :) Bernuś jak najlepsza niańka :)

Pozdr.
EwA

Data: 2015-07-03 15:11:39
Autor: Ikselka
Dżersejka - moje marzenie :-)
Dnia Fri, 03 Jul 2015 05:24:36 +0200, katleja napisał(a):

W dniu 2015-06-28 o 16:53, XL pisze:

Poprawny link:

  http://youtu.be/wNcV_dHUHSs

Cudna para :) Bernuś jak najlepsza niańka :)

Dziękuję za obejrzenie i miłe słowa, piesek jest rzeczywiście naszą
Słodyczą - drugą zaraz po Wnusi :-)

Data: 2015-06-20 19:50:00
Autor: Ikselka
Dżersejka - moje marzenie :-)
[...]

"Manifestacją niezależności i swobody, że żyję po swojemu, leżę w łóżku w
butach, trzymałam w domu świnię i mieszkam w jednym domu z końmi? Bo Pippi
jest bajką o własnej tożsamości właśnie, tak naprawdę. I o tym że nie warto
żyć w ciasnych gorsetach konwenansów by zadowolić innych. To historia o tym
że nie można być poważnym na siłę, ze warto dać się ponieść emocjom,
postepować ze znajomą w drewniakach, zjeść tyle żelek by było niedobrze i
mieć łóżko w łazience." (z powyższego linka)

Tak. --