Dziś już można weryfikować PIT-y - Resurecti on ;-)

Data: 2019-02-21 06:03:06
Autor: Kris
Dziś już można weryfikować PIT-y - Resurecti on ;-)
W dniu czwartek, 21 lutego 2019 14:53:25 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
Od 2 dni o tym głośno, a tu nikt?

Jak to w państwie z tektury, Twój e-PIT może też podglądać Twój były lub obecny pracodawca. I je złośliwie zmieniać. Może też zobaczyć ile dodatkowo zarabiasz Ty czy Twoja żona.
Czemu mnie to nie dziwi?

https://biznes.interia.pl/podatki/news/luka-w-twoj-e-pit-istnieje-ministerstwo-podjelo-dzialania,2603688,4211

A w jaki sposób może Pit podejrzeć były pracodawca to już nie bardzo wiem

Data: 2019-02-21 15:47:07
Autor: Olin
Dnia Thu, 21 Feb 2019 06:03:06 -0800 (PST), Kris napisał(a):

A w jaki sposób może Pit podejrzeć były pracodawca to już nie bardzo wiem

Trudno tego od Ciebie wymagać.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
Mark Twain

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-02-21 07:22:51
Autor: Kris
W dniu czwartek, 21 lutego 2019 15:47:08 UTC+1 użytkownik Olin napisał:
Dnia Thu, 21 Feb 2019 06:03:06 -0800 (PST), Kris napisał(a):

> A w jaki sposób może Pit podejrzeć były pracodawca to już nie bardzo wiem

Trudno tego od Ciebie wymagać.

Zamiast bić pianę sprawdź Sobie jakie warunki by musiałby być spełnione aby pracodawca miał możliwość logowania
Jak bardzo jest to prawdopodobne
Sprawdź to sam na spokojnie bez niepotrzebnej spiny

Data: 2019-02-22 09:26:01
Autor: Olin
Dnia Thu, 21 Feb 2019 07:22:51 -0800 (PST), Kris napisał(a):

Zamiast bić pianę sprawdź Sobie jakie warunki by musiałby być spełnione aby pracodawca miał możliwość logowania

W latach 2017-18 pracowałem w spółce Srebrne Dzbany Limited i nie osiągałem
przychodu z innych źródeł. Miesiąc temu powiedzieli, że mi nie zapłacą, ale
są gotowi zeznać w sądzie, że pracowałem bez zarzutu. Zirytowałem się i
teraz jestem zatrudniony w biurze projektowym Dwie Wieże.

Czego brakuje Srebrnym Dzbanom, żeby zalogować się na moje konto?

Data: 2019-02-22 09:33:07
Autor: Wojciech Bancer
On 2019-02-22, Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:

[...]

[...]

Zacznijmy od najprostszego: powodu, czyli po staropolsku "a po chuj mieliby to robić". Bo dane które zobaczą to te same które wysłali do skarbówki.
I w związku z tym co takiego Ci się stanie?

PS. System już wymaga dodatkowej informacji więc się nie zalogują, ale
akademicko podyskutujmy, bo jestem ciekaw tej argumentacji.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-02-22 09:40:27
Autor: Kamil Jońca

On 2019-02-22, Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:

[...]

[...]

I tu jest błąd w rozumowaniu :)
Olin co prawda napisał, że w 2018 nie osiągnął przychodu z innych
źródeł, ale powiedzmy że jednak w 2018 (czując pismo nosem) wziął fuchę
od  Gross & Duck S.A.  (czego nie mógł, bo miał zakaz konkurencji)

Czy w tym momencie Srebrne Dzbany mogą to zobaczyć czy nie? Przed sądem
pewnie nie mogą się do tego przyznać (bo zapewne takie zalogowanie jest
karalne), ale już mogą wiedzieć gdzie węszyć.

I w związku z tym co takiego Ci się stanie?
Do tego zdaje się można zmienić OPP przy rozliczaniu.
KJ

Ogólny sens [helpa z W98] jest poprawny. Pod warunkiem, że z góry
wiadomo co autor miał na myśli.
          -- Marcin Wieczorek na p.c.o.a.

Data: 2019-02-22 00:54:04
Autor: Kris
W dniu piątek, 22 lutego 2019 09:42:57 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
[...]

A skad Srebrny Dzban będzie wiedział ze ten dodatkowy dochód to z fuchy od konkurencji?
Mógł ulotki przed marketem rozdawać czy żarcie w KFC po godzinach rozwozić i za to mieć dodatkowy dochód

Data: 2019-02-22 10:02:06
Autor: Kamil Jońca
Kris <kszysztofc@gmail.com> writes:

[...]

Są podane nipy podmiotów na podstawie których sporządzono pita. Mam
tłumaczyć dalej?

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.

Data: 2019-02-22 10:04:39
Autor: Wojciech Bancer
On 2019-02-22, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Nie. W PIT-37 nie masz wyłuszczonych pracodawców, prawda?
Tylko kwoty przychodu.

Czy w tym momencie Srebrne Dzbany mogą to zobaczyć czy nie? Przed sądem
pewnie nie mogą się do tego przyznać (bo zapewne takie zalogowanie jest
karalne), ale już mogą wiedzieć gdzie węszyć.

Gdzie? :)

I w związku z tym co takiego Ci się stanie?
Do tego zdaje się można zmienić OPP przy rozliczaniu.

I ryzykować odsiadkę?

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-02-22 10:08:20
Autor: Kamil Jońca

On 2019-02-22, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

ale w e-pit masz nip-y.

[...]

Po nipie z epita.

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
byob, v:

Data: 2019-02-22 21:42:11
Autor: Krzysztof Halasa
Dziś już można weryfikować PIT-y - Resurection ;-)
Wojciech Bancer <wojciech.bancer@gmail.com> writes:

Do tego zdaje się można zmienić OPP przy rozliczaniu.

I ryzykować odsiadkę?

To nie jest sprawa bezpieczeństwa narodowego, pies z kulawą nogą nie
tknie takiej sprawy, jeśli nie będzie oczywista.
--
Krzysztof Hałasa

Data: 2019-02-22 09:48:28
Autor: Olin
Dnia Fri, 22 Feb 2019 09:33:07 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

Zacznijmy od najprostszego: powodu, czyli po staropolsku "a po chuj mieliby to robić". Bo dane które zobaczą to te same które wysłali do skarbówki.
I w związku z tym co takiego Ci się stanie?

1. Dla jaj albo dlatego, że mnie nie lubią. Księgowa z mojego zakładu pracy
zmieni numer konta i przeleją nadpłatę na konto Wyższej Szkoły Kultury
Społecznej i Medialnej w Toruniu i będę miał zajęcie, żeby oddali, co się
im nie należy. Wątpię, żeby się udało.

2. Żeby samemu się wzbogacić. Założą konto na bezrobotnego słupa i szybko z
niego wypłacą, kiedy coś sensownego wpłynie.

Twórcy wirusów komputerowych rzadko czerpią z nich korzyści; robią takie
rzeczy zupełnie bezinteresownie.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-02-22 10:01:56
Autor: Wojciech Bancer
On 2019-02-22, Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:

[...]

[...]

A robisz wiele rzeczy "dla jaj" które grożą odsiadką?

2. Żeby samemu się wzbogacić. Założą konto na bezrobotnego słupa i szybko z
niego wypłacą, kiedy coś sensownego wpłynie.

Ale mówimy o pracodawcy i o zwrotach z PIT-37, a nie o przelewach z konta.
Z PIT-37 nie wyprodukujesz "sensownej sumy" która by uzasadniała ryzyko
takiego przekrętu. Po prostu.

Mniej więcej taki to ma sens jak masowa panika jak to łatwo okraść
ludzi siedząc w autobusie i z czytnikiem pikaczów. Well - teoria, teorią,
a życie sobie.

Twórcy wirusów komputerowych rzadko czerpią z nich korzyści; robią takie
rzeczy zupełnie bezinteresownie.

I nie polują na drobne.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-02-22 10:37:45
Autor: Olin
Dnia Fri, 22 Feb 2019 10:01:56 +0100, Wojciech Bancer napisał(a):

[...]

Można zmienić konto do zwrotu na to samo (słupiaste) wielu osobom i wtedy
"sensowna sum" się uzbiera. Zanim się zorientują, że nie dostali zwrotu
podatku w terminie, będzie pozamiatane.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2019-02-22 14:22:24
Autor: Zbynek Ltd.
On 2019-02-22, Olin <kuku@adres.w.stopce> wrote:

[...]

[...]

Smarkfon kupiony w komisie. Karta na słupa i szukaj wiatru w polu.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2019-02-22 05:40:27
Autor: Dawid Rutkowski
W dniu piątek, 22 lutego 2019 14:22:33 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

> A robisz wiele rzeczy "dla jaj" które grożą odsiadką?

Smarkfon kupiony w komisie. Karta na słupa i szukaj wiatru w polu.

Komputer ze złomu czy giełdy i darmowe wifi (oczywiście japę zasłaniamy).

Ciekawe, jaki to orzeł wpadł na pomysł dodania do PIT-37 pola na numer konta do zwrotu - to tegoroczny dodatek, rok temu jeszcze nie było.
I właściwie co to znaczy - pokasowali numery kont podawane w NIP-3/ZAP-3 i jak nie podasz na nowo w PIT-37 to nie wypłacą?
Albo ew. prześlą przekazem pocztowym, potrącając sobie opłatę?
Mnie testowanie ominie, bo w tym roku mam niedopłatę.

Data: 2019-02-22 15:16:02
Autor: Wojciech Bancer
On 2019-02-22, Zbynek Ltd. <sp2scf.spamstoper@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Widzę, ze waćpan obyty. :)

Mistrzów od "karty prepaidowej" dzwonioących w sprawie fałszywych
alarmów bombowych też łapano i to nawet przed czasami rejestracji prepaidów.

Ludzie z prawdziwą wiedzą która pozwoli nie być wykrytym nie pracują "w kadrach", tylko na dużo lepiej płatnych stanowiskach. :)

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Data: 2019-02-23 00:16:55
Autor: gosc
Dziś juĹź moĹźna weryfikować PIT-y -Q1|AŹşˇœś*'Ű
Wojciech Bancer wrote:
[...]

Jeśli dzwonisz i gadasz to rozpoznają po głosie.
Pozostaje syntezator mowy.
Ewentualnie nagraj wroga/znajomego/polityka, powycinaj, pokopiuj:
https://www.youtube.com/watch?v=krciQ62Kzi0
Kto tego nie rozumie niech się nie zabiera za dzwonienie.

Data: 2019-02-23 08:14:53
Autor: Alf/red/
W dniu 22.02.2019 o 15:16, Wojciech Bancer pisze:
Ludzie z prawdziwą wiedzą która pozwoli nie być wykrytym nie pracują
"w kadrach", tylko na dużo lepiej płatnych stanowiskach. :)

Chyba Ministerstwo Finansów nie do końca zgadza się z Twoją narracją "wielkie nic, kto by chciał to wykorzystać, przecież to nielegalne" skoro zmienili (budżetówka!!) zasady w dwa dni.

--
Alf/red/

Data: 2019-02-23 00:27:39
Autor: Dawid Rutkowski
Dziś już można weryfikować PIT-y - Resurecti on ;-)
Ale co zmienili? Wczoraj strona logowania "przychodami" wyglądała tak samo.

Data: 2019-02-23 10:03:22
Autor: Alf/red/
Dziś juĹź moĹźna weryfikować PIT-y -Q1|AŹşˇœś*'Ű
Ale co zmienili? Wczoraj strona logowania "przychodami" wyglądała tak samo.

Zrobili drugi krok zalogowania.
Niebezpiecznik (aktualizacja 22.02 10:52):
od 21 lutego usługa Twój e-PIT została rozszerzona o "dodatkowy element autoryzacyjny"

https://www.podatki.gov.pl/pit/twoj-e-pit/ (teraz)
i potwierdź kwotą nadpłaty/podatku do zapłaty z deklaracji za 2017 rok

--
Alf/red/

Data: 2019-02-23 12:10:19
Autor: Wojciech Bancer
On 2019-02-23, Alf/red/ <alf_1902@ump.waw.pl> wrote:

[...]

[...]

Z powodu szumu medialnego. Proste.

--
Wojciech Bańcer
wojciech.bancer@gmail.com

Dziś już można weryfikować PIT-y - Resurecti on ;-)