Dziś w T(usk) V(aseline) N(etwork) Dolni ak powiedział...

Data: 2010-03-31 14:19:09
Autor: Slawek SWP
Dziś w T(usk) V(aseline) N(etwork) Dolni ak powiedział...
Poseł Grzegorz Dolniak dziś, w godzinach przedpołudniowych, udzielał wywiadu telewizji TVN24 na temat oferty 4x4 PiS-u. Oświadczył między innymi: "[...] Widzę, że PiS wzorem PO - z czasów gdy PO było w opozycji - odchodzi od zasady potępiania w czambuł wszystkich projektów sejmowych dlatego, że to PO je zaproponowało [...]"

Czy wyborcy posła Dolniaka wiedzą że ma on zaburzenia pamięci...? A może wzorem prokuratury w wymiarze sprawiedliwości powinna powstać taka prokuratura lekarska...(?)
Człowiek nie zawsze jest świadom swojej choroby, szczególnie zaburzenia pamięci bardzo trudno jest samemu zdiagnozować, człowiek jest bezradny wobec takiej przypadłości. Na dodatek przebywając stale we wrogim otoczeniu wykształca się u posłów odruch obronny skutkujący tym, że słuchając kogoś kto wypowiada się na jego temat nie wierzy nawet w połowę ocen i w żadne stwierdzenie faktu.

Apeluję do sumień zwierzchnictwa PO! Nie dopuśćcie do sytuacji w której poseł Dolniak będzie się wam codziennie przedstawiał!

--
SÅ‚awek SWP
"to nie tęsknota za komuną

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-03-31 06:48:56
Autor: zbig
Dzi¶ w T(usk) V(aseline) N(etwork) Dolniak powi edzia³...
On 31 Mar, 14:19, Slawek SWP <skasujdamspietrasiewiczu...@wp.pl>
wrote:
Pose³ Grzegorz Dolniak dzi¶, w godzinach przedpo³udniowych, udziela³
wywiadu telewizji TVN24 na temat oferty 4x4 PiS-u. O¶wiadczy³ miêdzy
innymi: "[...] Widzê, ¿e PiS wzorem PO - z czasów gdy PO by³o w opozycji
- odchodzi od zasady potêpiania w czambu³ wszystkich projektów sejmowych
dlatego, ¿e to PO je zaproponowa³o [...]"

Czy wyborcy pos³a Dolniaka wiedz± ¿e ma on zaburzenia pamiêci...? A mo¿e
wzorem prokuratury w wymiarze sprawiedliwo¶ci powinna powstaæ taka
prokuratura lekarska...(?)
To chyba ty masz zaburzenia pamiêci. Nie pamiêtasz jak PO popar³o
likwidacjê WSI, zg³aszana przez PiS. PO poparla jeszcze mnówstwo innch
ustaw. Sprawd¼ to sobie lepiej, zanim zaczniesz pisaæ takie dyrdyma³y..

Data: 2010-04-01 09:27:31
Autor: Slawek SWP
Dzi¶ w T(usk) V(aseline) N( etwork) Dolniak powiedzia³...
U¿ytkownik zbig napisa³:
wrote:
[...]

Wycie - i walenie ³bem rozwydrzonego dzieciaka o pod³ogê - rozleg³o siê nastêpnego dnia po og³oszeniu wyniku wyborów i trwa³o do komunikatu o skróceniu kadencji...
Je¶li chodzi o ustawy, które pasuj± opozycji to raczej nie ma o czym mówiæ - pisaæ, ca³kiem sporo PiS w tej kadencji popiera³, PO w tamtej...

--
S³awek SWP
"to nie têsknota za komun±

['] Prawd± po oczach, przez ca³e ¿ycie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego ¼ród³a.

Data: 2010-03-31 14:43:40
Autor: cytryna
[...]

Doliniarz zawsze pieprzy trzy po trzy czyli opowiada to co mu kazali. ¯yje z tego nie gorzej od innych ch³opców z cmentarnej ekipy Platformy Obciachu.

Data: 2010-03-31 14:59:11
Autor: karwanjestkretynem
DziÅ? w T(usk) V(aseline) N(etwork) Dolniak powiedziaÅ?...

U¿ytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisa³

Doliniarz zawsze pieprzy trzy po trzy czyli opowiada to co mu kazali. ¯yje z
tego nie gorzej od innych ch³opców z cmentarnej ekipy Platformy Obciachu.

Np. taki picowski  senator Tadeusz Skorupa.

Artur Borubar
--

"S³owem od soboty, kiedy PO og³osi³a wyniki prawyborów, przez media przelewa
siê rzeka szczerej nieukrywanej zawi¶ci. Politycy PiS i SLD prze¶cigaj± siê

http://pepepe.pl/  Jeszcze 266 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-04-01 01:07:16
Autor: Pit Kowalski albo Nowak
karwanjestkretynem wrote:

[...]

Znowu ³¿esz.
Skorupa nie jest picowskim senatorem. Jest senatorem bezpartyjnym.
--
Pit

Data: 2010-03-31 16:04:42
Autor: zbig
On 1 Kwi, 01:07, Pit Kowalski albo Nowak <p...@poczta.pit> wrote:
karwanjestkretynem wrote:

> U ytkownik "cytryna" <cytry...@poczta.onet.eu> napisa

> Np. taki picowski  senator Tadeusz Skorupa.

Znowu esz.
Skorupa nie jest picowskim senatorem. Jest senatorem bezpartyjnym.
--
Pit

A kto t± ³ajzê w wyborach wystawi³?

Data: 2010-04-01 01:38:26
Autor: Pit Kowalski albo Nowak

karwanjestkretynem wrote:

> [...]

Znowu esz.
Skorupa nie jest picowskim senatorem. Jest senatorem bezpartyjnym.

Jest czy nie jest?
Nie jest! Wiec mówienie, ¿e jest jest ³garstwem i tyle.
--
Pit

Data: 2010-04-01 11:56:31
Autor:
DziÅ? w T(usk) V(aseline) N(etwork) Dolniak powied ziaÅ?...
On Thu, 01 Apr 2010 01:07:16 +0200, Pit Kowalski albo Nowak
<pit@poczta.pit> wrote:

 [...]

Skorupa nie jest picowskim senatorem. Jest senatorem bezpartyjnym.

 http://www.skorupatadeusz.pl/

 zakladka: zyciorys.

--

 HeSk

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-03-31 14:54:19
Autor:
Dzi¶ w T(usk) V(aseline) N(etwork) Dolniak powiedzia ³...
On Wed, 31 Mar 2010 14:19:09 +0200, Slawek SWP
<skasujdamspietrasiewiczusun@wp.pl> wrote:

Cz³owiek nie zawsze jest ¶wiadom swojej choroby, szczególnie zaburzenia pamiêci bardzo trudno jest samemu zdiagnozowaæ, cz³owiek jest bezradny wobec takiej przypad³o¶ci.

 wlasnie. przemysl to.

Data: 2010-04-01 09:21:24
Autor: Slawek SWP
Użytkownik "<he®sk>" napisał:
[...]

Jeśli chodzi o mnie to regularnie się badam raz w roku. Taka robota, bez badań nie dadzą leków usprawniających myślenie... Myślisz, że skąd znam tak dogłębnie temat(?)