Dzia艂anie na szkode miasta przez cz艂 onk贸w rady miejskiej

Data: 2010-06-16 15:23:06
Autor: Adam K艂obukowski
Dzia艂anie na szkode miasta przez cz艂 onk贸w rady miejskiej
W dniu 16.06.2010 14:54, MW pisze:
Jest sobie prywatna firma w formie prawnej sp贸艂ki akcyjnej. Nazwijmy ja Firma SA
Firma SA jest winna blisko 1 mln z艂otych miastu.
Miasto zak艂ada sp贸艂k臋 akcyjn膮, nazwijmy ja Miasto SA.

Sp贸艂ka Miasto SA przejmuje od Firma SA ca艂y jej maj膮tek nie p艂ac膮c za niego
ani jednej z艂ot贸wki jednocze艣nie pozostawiaj膮c d艂ug w stosunku do miasta.
Sp贸艂ka miejska zostaje sprzedana prywatnemu w艂a艣cicielowi.

Czy takie dzia艂anie mo偶na uzna膰 jako dzia艂anie na szkod臋 miasta. Je偶eli tak to
czy powinno si臋 to zg艂osi膰 do prokuratury czy tez do organu nadrz臋dnego nad
rada miasta (wojewody)
Czy mo偶e prokuratura powinna si臋 tym zaj膮膰 z urz臋du?

Ale gdzie tu szkoda i na ile?

Adam K艂obukowski

Data: 2010-06-16 15:32:01
Autor: MarcinW
W dniu 2010-06-16 15:23, Adam K艂obukowski pisze:
[...]

Organ miejski maj膮c 艣wiadomo艣膰 d艂ugu FIRMY w stosunku do miasta przejmuje maj膮tek powoduj膮c 偶e Firma sta艂a si臋 niewyp艂acalna w stosunku do miasta.
Utworzenie Miasto SA mia艂o na celu przej臋cie maj膮tku Firma SA

-
p,M

Data: 2010-06-16 14:51:34
Autor: Jacek_P
MarcinW napisal:
Organ miejski maj膮c 艣wiadomo艣膰 d艂ugu FIRMY w stosunku do miasta przejmuje maj膮tek powoduj膮c 偶e Firma sta艂a si臋 niewyp艂acalna w stosunku do miasta.
Utworzenie Miasto SA mia艂o na celu przej臋cie maj膮tku Firma SA

Ale bilans przej臋cia by艂 dodatni, czy ujemny?

Bo jak b臋dziesz mi wisia艂 100 z艂, a ja w zamian przejm臋 twojego
Lexusa to jestem za :)

--
Pozdrawiam,

Jacek

Dzia艂anie na szkode miasta przez cz艂 onk贸w rady miejskiej