[Foto] Działdowo - Kurki - Ględy - czyli znowu mazurskie klimaty

Data: 2014-09-26 12:49:17
Autor: jg
[Foto] Działdowo - Kurki - Ględy - czyli znowu mazurskie klimaty
Dnia Fri, 26 Sep 2014 11:48:36 +0200, Wojtas napisał(a):

https://picasaweb.google.com/105354761475432075417/DziaDowoKurkiGledy?noredirect=1#

no bardzo ladnie. titus bedzie zadowolony.

jesli mozna wiedziec, jak dojechales na start i zabrales sie z mety?

--
jg

Data: 2014-09-26 12:52:22
Autor: jg
Dnia Fri, 26 Sep 2014 12:49:17 +0200, jg napisał(a):

[...]

no i czy samotnie? czy mapy papierowem, czy smartfonowe?

ps. juz zdrowy?

--
jg

Data: 2014-09-26 15:24:52
Autor: Wojtas
W dniu 2014-09-26 12:52, jg pisze:

no i czy samotnie? czy mapy papierowem, czy smartfonowe?

Tak, jechałem sam. Mapy, już od kilku lat, tylko i wyłącznie rastrowe-cyfrowe (SmartComGps + Nokia E61i + GPS Nokia ld-3w).

ps. juz zdrowy?

Myślę, że tak. W przyszłym tyg. będzie pierwsze treningowe wyjście na rower (w sumie 1,5 miesiąca odstawienia cyklozy) - nie mogę się doczekać.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2014-09-26 15:20:35
Autor: Wojtas
W dniu 2014-09-26 12:49, jg pisze:

no bardzo ladnie. titus bedzie zadowolony.

:)

jesli mozna wiedziec, jak dojechales na start i zabrales sie z mety?

Start klasycznie: Koleje Mazowieckie. Powrót samochodem, musiałem poprosić o transport z Warszawy - niestety przy 39 stopniach nie byłbym w stanie wytrzymać w pociągu.

--
Tęskno i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

Data: 2014-09-26 19:31:21
Autor: Titus Atomicus
[Foto] Działdowo - Kurki - Ględy - czyliznowu mazurskie klimaty
In article <1u3vo209e3c4p$.1xd72zwui6ldv.dlg@40tude.net>,
 jg <fake@fake.pl> wrote:

Dnia Fri, 26 Sep 2014 11:48:36 +0200, Wojtas napisał(a):

> https://picasaweb.google.com/105354761475432075417/DziaDowoKurkiGledy?noredi
> rect=1#

no bardzo ladnie. titus bedzie zadowolony.
No, ale z malym wyjatkiem.
:-)
No i opisy moglyby byc dluzsze.

Swoja droga, kolega Wojts mi sie nie wyswietla.
Sprawdzalem w mordpliku - nie mam go tam. Dziwne.
--
TA

Data: 2014-09-26 19:45:32
Autor: Wojtas
W dniu 2014-09-26 19:31, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Swoja droga, kolega Wojts mi sie nie wyswietla.
Sprawdzalem w mordpliku - nie mam go tam.
Dziwne.

Podobno niektórzy mają problem z serwerem newsów, którego używam. Czy to przeczytasz to nie wiem :)

--
Tęskono i nudno jest na tym naszym świecie, proszę państwa.

[Foto] Działdowo - Kurki - Ględy - czyli znowu mazurskie klimaty