Dziadek Merkel walczył z....

Data: 2017-04-16 12:35:33
Autor: prezydent San Escobar
Dziadek Merkel walczył z....
Dziadek Angeli Merkel, nazywał się Ludwik Kazimierczak, pochodził z Poznania i
walczył z Niemcami w Armii Hallera? Jakoś w Niemczech nikt z tego powodu japy
nie drze. SZOK !!!

Pisuar by ocipiał !!

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-16 13:13:33
Autor: silvio balconetti
Dziadek Merkel walczył z....
Am 16.04.2017 um 12:35 schrieb prezydent San Escobar:
[...]

Szanowny panie prezydencie, to sa sprawy od lat znane i szeroko opisane. Ale who cares? Ludzie tutaj patrza do przodu, nie zaglebiaja sie w historie, nie grzebia w mogilach, nie stawiaja pomnikow i nie rozpamietuja klesk, zwyciestw i koligacji.

http://www.faz.net/aktuell/politik/ausland/europa/merkels-polnische-wurzeln-grossvaters-krieg-12124653.html

>Es ist daher möglich, dass auch Kazmierczak gegen Deutschland gekämpft hat.<

de.wikipedia.org/wiki/Horst_Kasner
pl.wikipedia.org/wiki/Horst_Kasner

Btw. Bylem ponad trzy tygodnie w okolicach San Escobar i z trudem przystosowuje sie do tutejszego klimatu. Mielismy srednio 32° w cieniu i nawet jak polalo, to bylo przyjemnie 28°.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-04-16 04:19:48
Autor: Zenek Kapelinder
Dziadek Merkel walczył z....
Niemozliwe, za brzydka.

Data: 2017-04-16 16:12:15
Autor: u2
Dziadek Merkel walczył z....
Niemozliwe, za brzydka.

naleciałości po niemieckich genach:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-04-17 10:35:54
Autor: Dark Ice
Dziadek Merkel walczył z....
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Niemozliwe, za brzydka.

https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

CL

Data: 2017-04-17 13:43:28
Autor: Trefniś
Dziadek Merkel walczył z....
W dniu .04.2017 o 10:35 Dark Ice <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
Niemozliwe, za brzydka.

https://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

Tak chłopaki.
Zęby w tynk...

Ale to fakt, z Płaczformą wygrałby nawet Kononowicz.
I tak jeszcze co najmniej kolejne wybory.

--
Trefniś

Data: 2017-04-17 13:48:33
Autor: Dark Ice
Dziadek Merkel walczył z....

Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yyt76qswmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

27:1 to całkiem niezłe "zwyciestwo" PiS ;-)))
Nie macie fiutki nic do powiedzenia więc bębnicie w rytm poleceń z nowogrodzkiej ulicy! Prezes to widzi! Prezes ma was w głębokim niepoważaniu! ;-)

CL

Data: 2017-04-17 14:46:54
Autor: Trefniś
Dziadek Merkel walczył z....
W dniu .04.2017 o 13:48 Dark Ice <ciemny.lud@kupi.to> pisze:

[...]

Ciemnota nie potrafi postować, cytować, ale co mi tam...

Na Nowogrodzkiej ŚWIĘTA, ciotunie!

To Płaczforma do dziś świętuje jedyny swój sukces w ostatnim  dziesięcioleciu - 27:1.

--
Trefniś

Data: 2017-04-17 15:21:25
Autor: Oltene
Dziadek ..
Użytkownik "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yyua4gsdmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...

Trefniś

Głupi jesteś.

To jest sukces Unii Europejskiej.

Mądry człowiek na własciwym stanowisku.

Data: 2017-04-17 15:52:40
Autor: Trefniś
Dziadek ..
W dniu .04.2017 o 15:21 Oltene <powsatn@dsw.pl> pisze:

[...]

Kolejny inteligentny alternatywnie wyborca Płaczformy?
Ech, niedorozwoje, Wesołych Świąt na dyżurze.
EOD
--
Trefniś

Data: 2017-04-17 20:12:30
Autor: Dark Ice
Dziadek ..

Dyżurny Wyskrobek "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yyud52hrmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

Niedorozwoja to ty widzisz w swoim lustrze palancie! ;-)))

CL

Data: 2017-04-17 22:59:07
Autor: Zenek Kapelinder
Dziadek ..
Chyba pizdziak ze to weneckie lustro. ty widzisz siebie a inni ciebie.

Data: 2017-04-18 09:22:22
Autor: Dark Ice
Dziadek ..
PISDZIELEC "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:f028dff5-d070-4676-98b0-0f7b2cc1bb6agooglegroups.com...
Chyba pizdziak ze to weneckie lustro. ty widzisz siebie a inni ciebie.

Kogucie z wyrwaną dupa, czy twoej dzieci i wnuki wiedzą jakim głupim chujem jesteś?

CL

Data: 2017-04-17 20:11:15
Autor: Dark Ice
Dziadek Merkel walczył z....
Dyżurny Wyskrobek "Trefniś" <trefnis1@mailinator.com> napisał w wiadomości news:op.yyua4gsdmtaby1tncap.wroclaw.vectranet.pl...
[...]

No jak dziewczynki - dyżur wam się dziś na nowogrodzkiej ulicy trafił? ;-)))

CL

Data: 2017-04-18 11:16:26
Autor: prezydent San Escobar
Dziadek Merkel walczył z....
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

To Płaczforma do dziś świętuje jedyny swój sukces w ostatnim  dziesięcioleciu - 27:1.

A wydawałoby się, że przez 10 ostatnich lat PO (oprócz 2 ostatnich wyborów)
wygrywała z pisem wszystko co było do wygrania.

A tu przychodzi Trefny ze swoimi badaniami i zakrzywia czasoprzestrzeń :DDD

PS. Wygrzebałeś już te sondaże, które ciebie otrefnisiowały? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-18 11:17:10
Autor: prezydent San Escobar
Dziadek Merkel walczył z....
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

Na Nowogrodzkiej ŚWIĘTA, ciotunie!

Robisz tam na zwywaku, to wiesz najlepiej :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-16 18:57:05
Autor: A. Filip
Dziadek Merkel walczył z....
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
[...]

Podaj link albo odszczekuj fake-news pomawiające "kanclerz tysiąclecia"!

Daj Niemcom szansę.  Poczekaj do wyborów we wrześniu czy to rozegrają :-)
Przy tak małej różnicy na prowadzeniu ja jestem niemal pewny że to
zostanie także rozegrane najwyżej "pod obcą flagą".

ładne wykresiki wsparcia:
https://en.wikipedia.org/wiki/German_federal_election,_2017

Data: 2017-04-17 10:55:13
Autor: prezydent San Escobar
Dziadek Merkel walczył z....
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]
> SZOK !!!
>
> Pisuar by ocipiał !!

Podaj link albo odszczekuj fake-news pomawiające "kanclerz tysiąclecia"!

Gdzie ty widzisz pomówienie kanclerz, pisuar rzucił ci się na głowę??? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-17 10:34:49
Autor: Dark Ice
Dziadek Merkel walczył z....

[...]