Dziadek marcus zaprasza: Żar, Kocierz i takie tam.

Data: 2009-05-18 21:52:16
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Dziadek marcus zaprasza: Żar, Kocierz i takie tam.
Miejsce spotkania: Porąbka, Delikatesy Centrum
Czas: niedziela, 12:00
Miejsce docelowe: Porąbka
Planowana trasa: Międzybrodzie B. - Międzybrodzie Ż. - Żar (763 m npm) -
(błoto) Kocierz - Przełęcz Kocierska - (szosa) Targanice - Przełęcz
Targanicka - Wielka Puszcza - Porąbka
Pętla: około 40km (?), w tym w terenie: około 10.
Skład planowany: MadMan, ja (być może moja znajoma. Tak, płci pięknej!)
Wpisowe, warunki, etc: niełamanie haków przerzutek na trasie (vide ostatni
wyjazd: http://marcus075.bikestats.pl/index.php?did=181856).

Zapraszam.

Dziadek marcus zaprasza: Żar, Kocierz i takie tam.