Dziadek w piratach

Data: 2010-03-12 23:31:20
Autor: Lorn
Dziadek w piratach
Hans Kloss pisze:

[cut]

A mnie zadziwia ta uporczywa namiętność do burdeli, idąca wśród
pełowców najwyraźniej z dziada-pradziada na wnuki i prawnuki. Chyba
dziedziczna?

Wiedziałem, że ubecka myśl nie umrze... Z dziada pradziada przekazywana nienawiść i ta myśl... Żeby coś spierdolić, urwać, ugryźć, dokopać. :> Najlepiej gdy robią z siebie idiotów, cytując cudzą myśl, żeby się dowartościować... :>

Dziadek w piratach