Dziadek z Wehramchtu

Data: 2014-09-06 21:15:06
Autor: Pitek Antropulus Rektus
Dziadek z Wehramchtu
Bartek Kalinowski napisał kiedyś, w sumie bardzo niedawno, profetyczny tekst. I zaśpiewał. Posłuchajcie:
http://www.youtube.com/watch?v=UQNKQIGvQK4.

Jestem posłusznym mamusi synusiem,
Mamusia uczyła mnie taktu.
Pamiętaj, syneczku, najdalej od ludzi,
Twój dziadek szedł do Wehrmachtu.

To lekka przesada, rzekłem mamusi,
Co skłania Cię do takich aktów
Bo armia czerwona każdego pokona,
Tak mawiał Twój dziadek z Wehrmachtu.

Kończyłem historię na uniwersytecie
i nagle ktoś krzyknął mi: ACHTUNG!
Kompromis, mój drogi, jest w cenie na świecie,
A to był mój dziadek z Wehrmachtu.

A później był przełom, okrągłe stoliki.
Komuchom zachciało się paktu.
Więc wziąłem się roztropnie do polityki,
Jak radził mój dziadek z Wehrmachtu.

Gdy wkroczył Olszewski, zrobiła się trwoga.
Rozliczać domagał się aktu.
Spokojnie, panowie, nie tędy jest droga,
Tak zrobiłby dziadek z Wehrmachtu.

Aż wreszcie do władzy dorwałem się żwawo.
Opylać był czas manufaktur.
niemieccy ziomale hulali bez prawa,
Jak hulałby dziadek z Wehrmachtu.

Aż przyszły wybory, z niejakim Kaczorem,
zagadnął mi Kurski przy cafe:
Mam tajne przecieki, no to już jest chore,
Że babcia twa była w Luftwaffe!

To jakiś oszołom, to cuda na kiju,
To podłe są jakieś numery!
No za to należy się walić po ryju,
Jak walił mój stryjek z Abwehry!

I tak jest gdy władza się ciągnie do góry.
W polityce za mało jest taktu.
O świetlanych losach mej prezydentury,
Przesądził mój dziadek z Wehrmachtu?
O świetlanych losach mej prezydentury,
Przesądził mój dziadek z Wehrmachtu!

No i co na to powiecie? Bartek Kalinowski, to jest gość! A Donkowi o świetlanych losach prezydentury przęsądzi mu ciotka ze STASI!

Co tam dziadek, siegnijmy dalej.

http://i.imgur.com/4KHiJ1W.jpg

chcial bzykac wlasna siostre i zdradzal obie strony konfilktu. Rodzinne i tyle..

Data: 2014-09-07 06:38:36
Autor: MarkWoydak
Dziadek z Wehramchtu
Użytkownik "Pitek Antropulus Rektus" <pitek_antropulus_rektus@gmail.com> napisał w wiadomości news:lufmfn$ufv$1speranza.aioe.org...
Bartek Kalinowski napisał kiedyś, w sumie bardzo niedawno, profetyczny tekst. I zaśpiewał. Posłuchajcie:
http://www.youtube.com/watch?v=UQNKQIGvQK4.

Gdyby tak pogrzebać ci w zyciorysie okazałoby się żes pejsaty rusek z domieszka krwi mongolskiej.

MW

Data: 2014-09-07 19:11:01
Autor: Pitek Antropulus Rektus
Dziadek z Wehramchtu
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lugodq$fnr$2news.albasani.net...
[...]

Możesz grzebać, i takich bredni się nie dogrzebiesz. Żeby tak było, musiałbym być dawno u władzy nad tępymi polskimi gojami...

Dziadek z Wehramchtu