Dziadostwo na stronie Orange

Data: 2013-02-13 20:22:25
Autor: Maruda
Dziadostwo na stronie Orange
Dziś przeflancowałem prepaida z NOG na OFnK. Poszło. Doładowałem, poszło.
Chcę sprawdzić limit transferu danych - nie widać. (Na innym moim numerze OFnK - widać). Kilka godzin później w ogóle nie można zalogować się do osrange.pl (jest komunikat "spróbuj później")
Czy u innych operatorów też obowiązuje taka norma? Miewam do czynienia z Play i jakoś się nie natknąłem...

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-02-13 14:42:47
Autor: sosen
Dziadostwo na stronie Orange
W dniu ¶roda, 13 lutego 2013 20:22:25 UTC+1 u¿ytkownik Maruda napisa³:
Dzi¶ przeflancowa³em prepaida z NOG na OFnK. Posz³o. Do³adowa³em, posz³o.

Chcê sprawdziæ limit transferu danych - nie widaæ. (Na innym moim numerze OFnK - widaæ). Kilka godzin pó¼niej w ogóle nie mo¿na zalogowaæ siê do osrange.pl (jest komunikat "spróbuj pó¼niej")

Czy u innych operatorów te¿ obowi±zuje taka norma? Miewam do czynienia z Play i jako¶ siê nie natkn±³em...

-- Dziêkujê. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Dzi¶ prace modernizacyjne. Wiêkszo¶æ rzeczy nie dzia³a a do³adowania mog± wp³ywaæ z ma³ym opó¼nieniem. Jutro powinno byæ wszystko ok.

Data: 2013-02-13 20:46:53
Autor: ALEX Alpha MR
Dziadostwo na stronie Orange
Dnia Wed, 13 Feb 2013 20:22:25 +-0100, Maruda napisa+AUI-(a):

Dzi+AVs- przeflancowa+AUI-em prepaida z NOG na OFnK. Posz+AUI-o. Do+AUI-adowa+AUI-em, posz+AUI-o.
Chc+ARk- sprawdzi+AQc- limit transferu danych - nie wida+AQc-. (Na innym moim numerze OFnK - wida+AQc-). Kilka godzin p+APMBeg-niej w og+APM-le nie mo+AXw-na zalogowa+AQc- si+ARk- do osrange.pl (jest komunikat "spr+APM-buj p+APMBeg-niej")
Czy u innych operator+APM-w te+AXw- obowi+AQU-zuje taka norma?

Powiedzmy +AXw-e cz+ARk-sto im si+ARk- zdarza. Ale jak b+ARk-dziesz mia+AUI- farta to uda Ci
si+ARk- sprawdzi+AQc-.

Miewam do czynienia z Play i jako+AVs- si+ARk- nie natkn+AQUBQg-em...

Nie por+APM-wnuj niepor+APM-wnywalnego.

--
ALEX Alpha MR, Pod Cusim+AQU- Cesarska Marynarka Japo+AUQ-ska nie tylko zatopi+AUI-a
flot+ARk- rosyjsk+AQU-, zatopi+AUI-a co+AVs- o wiele wi+ARk-cej: mit o wy+AXw-szo+AVs-ci bia+AUI-ej rasy

Dziadostwo na stronie Orange