Dziadostwo rządzi

Data: 2010-06-04 09:22:48
Autor: awe
Data: 2010-06-04 09:28:32
Autor: Rafał Lepudruk

Data: 2010-06-04 00:47:53
Autor: HaMMeR

Data: 2010-06-04 09:58:27
Autor: Rafal Lepudruk

Data: 2010-06-04 10:40:43
Autor: HaMMeR

>> U ytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisa w wiadomo
>> cinews:hua9cs$i05$1news.onet.pl...

>> >http://blog.rp.pl/mazurek/2010/06/03/dziadostwo-rzadzi/

>> Masz co z g wka, kole !

>> R.L.

> Nie mow tak brzydko do siebie..!

Czegos nie rozumiesz,koles?

R.L.

Nawet jesli, to przeciez nie zwroce sie do ciebie, bo idiota nie jest
w stanie mi nic wyjasnic,
a co do 'kolesia', to go sobie wypoleruj nachwytem oboracz, platfonsie
hebany!

Data: 2010-06-04 09:48:27
Autor: awe
Dziadostwo rządzi

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08ab2c$0$17084$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hua9cs$i05$1news.onet.pl...
http://blog.rp.pl/mazurek/2010/06/03/dziadostwo-rzadzi/

Masz coś z główka, koleś!

R.L.
-- -- -- -- -- -- -- -
Zapewniam cie ze wszystkio w porzadku. Ty sie jednak lecz na ch...na glowe za pozno
awe

Data: 2010-06-04 09:56:07
Autor: Rafał Lepudruk
Dziadostwo rządzi

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huaaun$l8q$1news.onet.pl...

[...]

Kiedy nie masz nic do powiedzenia podpierasz się bluzganiem. Jakieś komplesky z dzieciństwa? Klecha cię wyobracał?

R.L.

Data: 2010-06-04 10:24:14
Autor: awe
Dziadostwo rządzi

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08b3d2$4$17101$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
wlasnie dlatego ze nie mam kompleksow moge sobie pozwolic na bluzga - zwlaszcza jesli mam do czynienia z takim buraczanym cepem ja wy
awe

Data: 2010-06-04 11:30:15
Autor: Rafał Lepudruk
Dziadostwo rządzi

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huad1d$pp5$1news.onet.pl...

[...]

Nie koleś, ty jesteś po prostu PRYMITYWEM.

R.L.

Data: 2010-06-04 12:26:14
Autor: awe
Dziadostwo rządzi

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08ca50$4$19163$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
od kiedy to taki cepowaty burak jak ty ma o czymkolwiek jakiekolwiek pojecie? pogadaj sobie z menolstwem z klubu starego ZSMPowca
awe

Data: 2010-06-04 12:43:22
Autor: Rafał Lepudruk
Dziadostwo rządzi

[...]

Masz koleś jakieś wykształcenie, pochwal się. Z tego co tu wypisujesz jesteś
jakimś starym prykiem z czasów PRL, czyli reliktem historii. Pewnie byłym
komuchem, który opuszcza łańcuch w firmie Dewiza. ;-)

R.L.

Data: 2010-06-04 13:44:55
Autor: awe
Dziadostwo rządzi

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08da92$0$2594$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
nie mam zadnego wyksztalcenia - przeciez pisalem. nie jestem stary, ani nigdy nie bylem komuchem. z firma dewiza nie mam nic wspolnego
z dewizami owszem - co mnie nadal cieszy
awe

Data: 2010-06-04 17:55:48
Autor: Rafał Lepudruk
Dziadostwo rządzi

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huaopi$ttt$1news.onet.pl...

[...]

Dobra, dobra. Korzystasz z ich łączy. Nie wiem czy będa zadowoleni jeżeli zauważą, że powinieś w tym czasie pracowac.

R.L.

Data: 2010-06-05 13:45:58
Autor: awe
Dziadostwo rządzi

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c09254f$5$17101$65785112news.neostrada.pl...

[...]

jak sie domyslam - a nie chce mi sie sprawdzac - ty masz neostrate - stad jak domniemywam jestes lancuchowym w tpsa?
awe

Data: 2010-06-05 13:50:55
Autor: Rafał Lepudruk
Dziadostwo rządzi
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

ty jestes tak prymitywny ze twoja matka to musiala byc conajmiej kurwa a
ojciec alfonsem. zgadlem?
awe

Słuchaj no forwalczny smieciu, poporodowy odpadzie! Jesteś prywmitywnym
gnojem, którego należaloby utopic w szambie. Takie jak ty parszywe gnidy
należy tepić zanim odrosną od ziemi! Znajdę cię gnoju! Znajdę i napcham ci w
dupe szkła! Czekaj na skurwysynu, ja ci teraz łajzo pokażę!  Ty cholerny
komuszy parobku. Upierdolę ci ten plugawy jęzor i te małpie łapska. Sądzisz
śmieciu, że pozwolę ci obrażać moich rodziców! Nie daruję ci tego
skurwysynu!  Znajdę cię bydlaku i poczujesz co to strach. Ja cię kurwa
nauczę kultury ty zajebany komuchu!

R.L.

Dziadostwo rządzi