Dziadostwo tuska.

Data: 2009-02-26 15:15:56
Autor: Piotr
Dziadostwo tuska.
Tusk został dziadem

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Donald-Tusk-zostal-dziadkiem,wid,10888240,gratulacje.html

oficjalnie, bo nie oficjalnie to wiemy już od dawna.
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-26 15:24:54
Autor: Roman Rumian
Dziadostwo tuska.
Panie Piotrze,

Piotr pisze:
(...)
Hm ... czy wnuk będzie pamiętał, że dziadek był na nocnej zmianie, w KL-D, UW, PO ?!

Pewnie Pan napisze, że to zależy ile odziedziczy ? ;-)

Kłaniam się

Roman Rumian

Data: 2009-02-26 15:27:30
Autor: Piotr
Dziadostwo tuska.
Dnia Thu, 26 Feb 2009 15:24:54 +0100, Roman Rumian napisał(a):

Hm ... czy wnuk będzie pamiętał, że dziadek był na nocnej zmianie, w KL-D, UW, PO ?!

Pewnie Pan napisze, że to zależy ile odziedziczy ? ;-)

Raczej zapytam, czy aby sam dziad pamięta?
pzdr
Piotr

Data: 2009-02-26 17:50:01
Autor: ColgatesBilly
Dziadostwo tuska.

"Piotr" <pnat@wp.pl> wrote in message news:ko1mdijh14oh.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No wiesz....
W tym wieku ( dziadek w koncu) to skleroza calkiem naturalna.

Kol

Data: 2009-02-26 16:52:12
Autor: Piotr
Dziadostwo tuska.
Dnia Thu, 26 Feb 2009 17:50:01 +0200, ColgatesBilly napisał(a):

No wiesz....
W tym wieku ( dziadek w koncu) to skleroza calkiem naturalna.

Taa, naturalna i bardzo popularna... pzdr
Piotr

Data: 2009-02-27 07:23:42
Autor: cytryna
Dziadostwo tuska.
> [...]
>
> Hm ... czy wnuk będzie pamiętał, że dziadek był na nocnej zmianie, w > KL-D, UW, PO ?!

Raczej zapytam, czy aby sam dziad pamięta?

Dziad może i ma Alzheimera ale my pamiętamy:
Cud - 10 obietnic tuska zniknęło ze strony www Platformy.    1. Przyspieszymy i wykorzystamy wzrost gospodarczy.   2. Radykalnie podniesiemy płace dla budżetówki, zwiększymy emerytury i renty.   3. Wybudujemy nowoczesn± sieć autostrad, dróg ekspresowych, mostów i obwodnic.   4. Zagwarantujemy bezpłatny dostęp do opieki medycznej i zlikwidujemy NFZ.   5. Upro¶cimy podatki - wprowadzimy podatek liniowy z ulg± prorodzinn±, zlikwidujemy 200 opłat urzędowych.   6. Przy¶pieszymy budowę stadionów na Euro 2012.   7. Wycofamy wojska z Iraku.   8. Sprawimy, że Polacy z emigracji będ± chcieli wracać do domu i inwestować w Polsce.   9. Podniesiemy poziom edukacji i upowszechnimy Internet.   10. Podejmiemy rzeczywist± walkę z korupcj±.   Polska zasługuje na cud gospodarczy - wła¶nie się ów cud dokonuje!!!    --

Data: 2009-02-26 19:11:28
Autor:
Dziadostwo tuska.
On Thu, 26 Feb 2009 15:24:54 +0100, Roman Rumian
<gerumian@cyf-kr.edu.pl> wrote:

Hm ... czy wnuk będzie pamiętał, że dziadek był na nocnej zmianie, w KL-D, UW, PO ?!

 albo, ze zakladal PC i umarzal sobie dlugi ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-02-26 21:24:38
Autor: Piotr
Dziadostwo tuska.
Dnia Thu, 26 Feb 2009 19:11:28 +0100, "< he®sk >" napisaů(a):

albo, ze zakladal PC i umarzal sobie dlugi ;o)))

He, he, grzbiesz w úmieciach, jak jakiú paparazzi... Starych, juý dawno
wyrwiezionych na wysypisko...
Nic nie przebije hipokrytyczno-kabotyńskiego úlubu Maczo Picu.
Nic, caůy Donek...
pz
Piotr

Data: 2009-02-27 06:46:07
Autor:
Dziadostwo tuska.
On Thu, 26 Feb 2009 21:24:38 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

> albo, ze zakladal PC i umarzal sobie dlugi ;o)))

He, he, grzbiesz w úmieciach, jak jakiú paparazzi...
  nie przenos na innych swoich wlasnych doswiadczen.
 jeszcze wygrzebiesz dziadka z wermachtu albo innego ub ;o)))
Starych, juý dawno wyrwiezionych na wysypisko...

 kwak, kwak ;o)))

Nic nie przebije hipokrytyczno-kabotyńskiego úlubu Maczo Picu.

 nic nie przebije panienskiej urody 1-wszego kawalera IV RP ;)))

Nic, caůy Donek...

 wybory na wiosne, wytrzymaj!

--

 HeSk

Data: 2009-02-27 07:32:04
Autor: Piotr
Dziadostwo tuska.
Dnia Fri, 27 Feb 2009 06:46:07 +0100, "< he®sk >" napisał(a):

albo, ze zakladal PC i umarzal sobie dlugi ;o)))

He, he, grzbiesz w Ăşmieciach, jak jakiĂş paparazzi...
  nie przenos na innych swoich wlasnych doswiadczen.
 jeszcze wygrzebiesz dziadka z wermachtu albo innego ub ;o)))
Starych, juĂ˝ dawno wyrwiezionych na wysypisko...

 kwak, kwak ;o)))

Nic nie przebije hipokrytyczno-kabotyńskiego úlubu Maczo Picu.

 nic nie przebije panienskiej urody 1-wszego kawalera IV RP ;)))

Nic, caĹŻy Donek...

 wybory na wiosne, wytrzymaj!

Co ty za kaszanę podajesz hesku? To twój czytnik tak mi posiekał
posta? Czy tez ty masz kłopoty z syntetycznym formułowaniem myśli?
pz
Piotr

Data: 2009-02-28 14:52:25
Autor:
Dziadostwo tuska.
On Fri, 27 Feb 2009 07:32:04 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  wybory na wiosne, wytrzymaj!

Co ty za kaszanę podajesz hesku? To twój czytnik tak mi posiekał posta?

 ja tam ciebie ma dobrze wiec w czym amsz problem ?

Czy tez ty masz kłopoty z syntetycznym formułowaniem my¶li?

 wytrzymaj. wybory na wiosne!

--

 HeSk

Data: 2009-03-04 20:04:46
Autor: naprany jak kruk!
Dziadostwo tuska.
Thu, 26 Feb 2009 19:11:28 +0100, w
<mlmdq4ltu9r0db2l092h78pchpfkjd7hgp@4ax.com>, "< he®sk >"
<€_bigbrednie@interia.pl> napisał(-a):

 albo, ze zakladal PC i umarzal sobie dlugi ;o)))

buchnac 4 gmachy bylo lepszym przekretem :))

--
"Jarosław Kaczyński nie miał żadnych skrupułów, żeby brać na lewo i prawo - czerwone, zielone, fioletowe. Wychodził z charakterystycznego dla prawicy założenia, że cel uświęca środki. Jego ludzie spotykali się z przedsiębiorcami i recytowali jedno z dwu zdań: >zbieramy na kampanię wyborczą<, albo >potrzebujemy paru złotych na fundusze partyjne<. Wszyscy dostawali".

"Cztery dni po przegranych przez PiS wyborach minister skarbu Wojciech Jasiński umorzył prawie 700 tys. zł długów Porozumienia Centrum, pierwszej partii Jarosława Kaczyńskiego."

"Ustawimy prokuratorĂłw i sprawÄ™ siÄ™ umorzy" - Beata Kempa (PiS)

Data: 2009-02-26 19:11:27
Autor:
Dziadostwo tuska.
On Thu, 26 Feb 2009 15:15:56 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

Tusk został dziadem [...]

 teraz kolej na ciebie ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-02-26 21:21:55
Autor: Piotr
Dziadostwo tuska.
Dnia Thu, 26 Feb 2009 19:11:27 +0100, "< he®sk >" napisaů(a):

 teraz kolej na ciebie ;o)))

Masz jakieú doúwiadczenia, którymi byú sić hesku podzieliů? pz
Piotr

Data: 2009-02-27 06:46:07
Autor:
Dziadostwo tuska.
On Thu, 26 Feb 2009 21:21:55 +0100, Piotr <pnat@wp.pl> wrote:

>  teraz kolej na ciebie ;o)))

Masz jakieú doúwiadczenia, którymi byú sić hesku podzieliů?

 kpina nie byla skierowana do ciebie chetnie wyslucham
 opowiesci o twoich doswiadczeniach.

 --

 HeSk

Data: 2009-02-27 01:12:39
Autor: Andrzej Kokakolski
Dziadostwo tuska.
Piotr <pnat@wp.pl> napisał(a):
[...]

No, to teraz koniecznie powinien pojsc na kolejny urlop. Tym razem "dziadowski"  :)

AK

Data: 2009-02-27 17:11:06
Autor: naprany jak kruk!
Dziadostwo tuska.
Thu, 26 Feb 2009 15:15:56 +0100, w <s9hewmqw50hu.dlg@masz.facet.luzik>, Piotr
<pnat@wp.pl> napisał(-a):

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Donald-Tusk-zostal-dziadkiem,wid,10888240,gratulacje.html
oficjalnie, bo nie oficjalnie to wiemy już od dawna.

a jak tam córka jednego z jego konkurentow, wiesz moze z kim teraz sie szlaja?
haha

--
"Jarosław Kaczyński nie miał żadnych skrupułów, żeby brać na lewo i prawo - czerwone, zielone, fioletowe. Wychodził z charakterystycznego dla prawicy założenia, że cel u¶więca ¶rodki. Jego ludzie spotykali się z przedsiębiorcami i recytowali jedno z dwu zdań: >zbieramy na kampanię wyborcz±<, albo >potrzebujemy paru złotych na fundusze partyjne<. Wszyscy dostawali".

"Cztery dni po przegranych przez PiS wyborach minister skarbu Wojciech Jasiński umorzył prawie 700 tys. zł długów Porozumienia Centrum, pierwszej partii Jarosława Kaczyńskiego."

"Ustawimy prokuratorów i sprawę się umorzy" - Beata Kempa (PiS)

Data: 2009-02-27 21:21:05
Autor: Piotr
Dziadostwo tuska.
Dnia Fri, 27 Feb 2009 17:11:06 +0100, naprany jak kruk! napisał(a):

a jak tam córka jednego z jego konkurentow, wiesz moze z kim teraz sie szlaja?
haha

Nie wiem. Nie wiem nawet z kim się jego córka "szlaja"...
pz
Piotr

Dziadostwo tuska.