Dziadzi co raz bardziej odbija

Data: 2020-10-29 03:20:04
Autor: Bruno Brunowski
Dziadzi co raz bardziej odbija
Po ostatnich wyskokach z wezwaniem do działania bojówek i wyzywaniu posłów opozycji od morderców, dziś kolejna akcja:

"Jarosław Kaczyński na zamkniętym partyjnym spotkaniu zaproponował wymianę ministra zdrowia na generała Grzegorza Gieleraka, szefa WIM.
Pierwsza informowała o tym Justyna Dobrosz-Oracz, GW. Moje źródła też to potwierdzają.
Kaczyński zarzucił Niedzielskiemu "brak charyzmy"."
https://twitter.com/patrykmichalski/status/1321740085486931972?s=20

--
Bruno

Data: 2020-10-29 04:13:33
Autor: japanizer
Dziadzi/Runtowi co raz bardziej odbija [Runt o propozycji wymiany ministra zdrowia]
On Thursday, October 29, 2020 at 11:50:42 AM UTC+1, A. Filip wrote:
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]
> Pierwsza informowała o tym Justyna Dobrosz-Oracz, GW. Moje źródła też to potwierdzają.
> Kaczyński zarzucił Niedzielskiemu "brak charyzmy"."

A sytuacja epidemiologiczna jest zwyczajna na miarę doświadczenia
fachowców "stanu pokoju"?  Czy może czas na kogoś z mentalnością
"(duże) błędy są dosłownie *zabójcze* "?

Andrzejku, czekamy na generała na stanowisku ministra edukacji. Bo po ostatniej wojence domowej, wywołanej przez PiS, młodzież przestaje chodzić na lekcje religii. Nie może tak być!

Data: 2020-10-29 12:26:13
Autor: u2
W dniu 29.10.2020 o 12:13, japanizer@japanizer.org pisze:
Andrzejku, czekamy na generała na stanowisku ministra edukacji. Bo po ostatniej wojence domowej, wywołanej przez PiS, młodzież przestaje chodzić na lekcje religii. Nie może tak być!

ubek japa spoufala się, choć nie przedstawił się:)))))))))))))))

Data: 2020-10-29 12:56:05
Autor: A. Filip
> [...]

ostatniej wojence domowej, wywołanej przez PiS, młodzież przestaje
chodzić na lekcje religii. Nie może tak być!

Ty jesteś idiotą czy skurwysynem z popierdolonymi priorytetami?
*Na razie* (do końca tego roku) zabójcza epidemia Covid-19 jest i będzie
problemem numer jeden chyba żeby zaczęła się światowa zapaść+
gospodarcza (na jej skutek).

To czy młodzież chodzi czy nie (z własnego/rodziców wyboru) na lekcje
religii mi zwisa i powiewa, nie mój problem.  <cynizm> Sprawa będzie jak
na pensjach nauczycieli etyki da się *dużo* zaoszczędzić. </cynizm>

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-10-29 08:30:33
Autor: japanizer
On Thursday, October 29, 2020 at 12:56:53 PM UTC+1, A. Filip wrote:
> [...]
> chodzić na lekcje religii. Nie może tak być!

Ty jesteś idiotą czy skurwysynem z popierdolonymi priorytetami?

Ajajaj, jaki ostatnio nerwowy ten nasz katolicki, narodowy, i jakże pistargowicki Andrzejek.
Gdzie cię nauczyli takiego zachowania, Andrzejku? Mniemam, że w rodzinnym domu?

Data: 2020-10-29 16:39:58
Autor: u2
W dniu 29.10.2020 o 16:30, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

ubek japa wypytuje, jak każden rasowy śledczy wie, że przesłuchiwany podda się pod krzyżowym ogniem jego ubeckich pytań:)))))))))))

Data: 2020-10-30 08:00:19
Autor: Runt
Dziadzi u2 co raz bardziej odbija [pijaczyna bełkocze propozycji wymiany ministra zdrowia]

spadaj durniu!

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!

Data: 2020-10-31 19:38:51
Autor: Pisiorowy Escobar
w <5f9ae24d$0$543$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> Gdzie cię nauczyli takiego zachowania, Andrzejku? Mniemam, że w rodzinnym domu?

ubek japa wypytuje, jak każden rasowy śledczy wie, że przesłuchiwany podda się pod krzyżowym ogniem jego ubeckich pytań:)))))))))))

piękny ten skowyt lizudupów :DDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2020-11-02 07:36:10
Autor: Runt
Dziadzi Filipowi co raz bardziej odbija
W dniu 2020-10-31 o 19:38, Pisiorowy Escobar pisze:
[...]

Mamy ich praktycznie 4.
filipek aka chłopski filozof, master aka z-adek,
u2 aka pijaczyna  i zenuś aka kogutek.
Ta ostatnia dwójka to karaluchy.

Data: 2020-10-30 08:00:14
Autor: Runt
Dziadzi/filipowi co raz bardziej odbija [filipek o propozycji wymiany ministra zdrowia]
W dniu 2020-10-29 o 16:30, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Ryba śmierdzi od kociej głowy. Parobki folwarczne obrywaja cięgi od młodych więc szczerzą spróchniałe resztki uzębienia jak zdychajace zdziczałe koty z zoliborza.

Data: 2020-10-29 13:31:07
Autor: Runt
Filip bluzga a la PiS
W dniu 2020-10-29 o 12:56, A. Filip pisze:

Ty jesteś idiotą czy skurwysynem z popierdolonymi priorytetami?

Brawo! Brawo! To się nazywa dyskusja a la PiS!

Data: 2020-10-29 13:30:39
Autor: Runt
Dziadzi FILIPOWI co raz bardziej odbija [pajacu nie wklejaj mnie do cudzych wątków]
W dniu 2020-10-29 o 12:13, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Warunek! Wszyscy występują w czarnych okularach a la W.Jaruzelski!

Dupku, po cholerę wklejasz mnie do jakiegos wątku?

Data: 2020-10-29 13:41:20
Autor: u2
[FILIP zdurniał - odbija mu]
W dniu 29.10.2020 o 13:30, sRunt pisze:
[...]

a kim ty jesteś srunt ? nie przedstawisz się z imienia i nazwiska jak ubek japa ?:))))))))))))))))))

Data: 2020-10-30 08:00:04
Autor: Runt
[u2 zdurniał z przepicia - odbija mu]
W dniu 2020-10-29 o 13:41,KARALUCH I PIJACZYNA u2 pisze:
W dniu 29.10.2020 o 13:30, PAN Runt chamie! pisze:
[...]
a kim ty jesteś srunt ?
Dla ciebie PAN Runt CHAMIE!
nie przedstawisz się z imienia i nazwiska

a ty się karaluchu przedstawiłeś?

jak ubek japa ?:))))))))))))))))))

projekcja "inszynierze" od korków  ;-)))

Data: 2020-10-29 11:49:53
Autor: A. Filip
[...]

Jak sobie ministerstwo zdrowia "nie porywająco radzi", zabójczość
pandemii w tym sezonie grypowym w Polsce dalej rośnie to wymiana szefa
ministerstwa zdrowia na kogoś z "mentalnością pola zabójczej walki"
*może* mieć sens ( *przynajmniej* do końca obecnego sezonu grypowego).

Dla mnie ten sens nie jest *bardzo* duży ale to Kaczyński i PiS poniosą
polityczne konsekwencje skutków tej (ewentualnej?) "wymiany".  Jak są
gotowi ponosić odpowiedzialność "na dobre *i na złe* " to ich wybór a
moje (początkowe) komentarze będą letnie.

Zaś w interpretacji makiawelicznej: Nawet jak propozycja nie przejdzie
to obecny "jeszcze minister" powinien zrozumieć "ostrzeżenie".

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2020-10-29 12:04:49
Autor: u2
W dniu 29.10.2020 o 11:49, A. Filip pisze:
A sytuacja epidemiologiczna jest zwyczajna na miarę doświadczenia
fachowców "stanu pokoju"?  Czy może czas na kogoś z mentalnością
"(duże) błędy są dosłownie*zabójcze*  "?

no wiesz nawoływanie do popełniania przestępstw jest również przestępstwem, to są znane sprawy

totalniaki działają w myśl zasady im gorzej, tym lepiej, czyli ulica i zagranica, takie wytyczne dał im capitano Schettino:)))))))))))))

Data: 2020-10-29 13:30:33
Autor: Runt
W dniu 2020-10-29 o 11:20, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Raczej nieposłuszeństwo ;-)))

--
Bruno