Dzięki za towarzystwo na trasie Szydłow iec-(prawie) Wawa...

Data: 2010-08-30 17:36:22
Autor: falco
Dzięki za towarzystwo na trasie Szydłow iec-(prawie) Wawa...
Siema,

a co tam... ;)
Nie zdążyłem na trasie, więc może tą drogą uda się podziękować za wspólne pokonanie dzisiejszej drogi z Szydłowca do (prawie) Wawy... ;)

Leciały sobie 3 moto na warszawskich blachach (chyba Steel Roses...?), jeden czopek solo, jeden z plecaczkiem + 1 szosówka. Podczepiłem się wracając po zlocie i koncercie TSA z Proszówek k. Bochni i fajnie się razem leciało... O! ;)

Po drodze zatrzymałem się, bo na poboczu leżała a właściwie wisiała nad rowem w bardzo mocnym przechyle ciężarówka z pracującym silnikiem!!!
Nie znalazłem kierowcy, bałem się wejść po ciężarówce, więc zgłosiłem sprawę na 112, mam nadzieję, że nic poważnego nikomu się nie stało...

P.S. Ruch tam był ogromny (7 na trasie Skarżysko-Szydłowiec-Radom), skrzyżowanie ze światłami, niedaleko stacja paliw a nikt nawet się nie zatrzymał by sprawdzić co się dzieje... :(

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-31 16:27:20
Autor: Tytus
Dzięki za towarzystwo na trasie Szydłowiec-(prawie) Wawa...
Siemka

*** "falco"
Nie zdążyłem na trasie, więc może tą drogą uda się podziękować za
wspólne pokonanie dzisiejszej drogi z Szydłowca do (prawie) Wawy... ;)

nie no,
kolego Ty znowu o jezdzeniu???
i to na motocyklu???
na tej grupie to prawie spam

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-08-31 17:55:27
Autor: falco
Dzięki za towarzystwo na trasie Szydł owiec-(prawie) Wawa...
W dniu 2010-08-31 16:27, Tytus pisze:

kolego Ty znowu o jezdzeniu???
i to na motocyklu???
na tej grupie to prawie spam

hehehe... dlatego wspomniałem też (nie)na temat o TIR-ze, aby zbytnio nie szokować (spamować) co po niektórych... ;)

Swoją drogą dementuję opinię, że czopki to Mistrzowie do 1 prostej, bo chłopaki pomykali ok. 140.
Jednak w miejskich korkach rzeczywiście gabaryty zdecydowanie im przeszkadzały a mój T.Apacz swobodnie posuwał się naprzód... ;)

P.S. Na koncercie pojawiło się kilkanaście czopków, był nawet jeden w stylu Kucza (z baaardzo wysoką, pionową kierownicą) lśniący wiśniowym lakierem.
Niestety nie zdążyłem cyknąć foty, aby porównać, który z Kolegów ma wyższego... ;)

P.S.S. Potężne bulgotanie wydechów jest miłe dla ucha, ale na dłuższą metę, jeśli jedzie się z za nim jest jednak (dla mnie) męczące. Ciekawi mnie czy tak samo głośno słychać jadąc na takim moto...?

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

Data: 2010-08-31 18:26:08
Autor: newrom
Dziêki za towarzystwo na trasie Szyd³owiec-(prawie) Wawa...
On Tue, 31 Aug 2010 17:55:27 +0200, falco <mfalco@wp.pl> wrote:

Swoj± drog± dementujê opiniê, ¿e czopki to Mistrzowie do 1 prostej, bo ch³opaki pomykali ok. 140.

A co oni sie nogami odpychali ze tak wolno ?

pozdr
newrom  need for speed!
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-08-31 18:39:16
Autor: falco
W dniu 2010-08-31 18:26, newrom@spamcom.com pisze:

A co oni sie nogami odpychali ze tak wolno ?

O! Wreszcie czujê, ¿e jestem na Preclu... ;)
Dla mnie to by³a dobra prêdko¶æ i nie da³em siê zgubiæ, nawet gdy jechali troszkê szybciej... ;)

Tym samym dementuje kolejn± informacjê, bo takie podró¿owanie bardzo mi siê podoba, choæ kiedy¶ zarzeka³em siê, ¿e tylko jazda do 100 daje mi rado¶æ... ;)

Od maja dobijam do 10 tysiaka, choæ ca³y czas wiem, ¿e jestem na pocz±tku motocyklowej drogi, to jednak widzê po sobie, ¿e radzê sobie bez porównania lepiej ni¿ wcze¶niej.

Warunek, to dobra droga z du¿± przewidywalno¶ci± (boczne ekrany, dobry asfalt, zakrêty, które wcze¶niej widaæ, itp...)

Tak, wiêc æwiczê, æwiczê, æwiczê i z ch³odn± g³ow± wci±¿ do przodu... ;)

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

Data: 2010-08-31 21:17:18
Autor: donia
Dziêki za towarzystwo na trasie Szyd³owiec-(prawie) Wawa...
W dniu 2010-08-31 18:39, falco pisze:
[kat]

Warunek, to dobra droga z du¿± przewidywalno¶ci± (boczne ekrany, dobry
asfalt, zakrêty, które wcze¶niej widaæ, itp...)

uwa¿aj na te ekrany, telewizja k³amie!
;)

--
pzdrv
donia ...

Data: 2010-09-01 10:21:27
Autor: falco
W dniu 2010-08-31 21:17, donia pisze:

uwa¿aj na te ekrany, telewizja k³amie!
;)

Wiem, wiem, nieraz przekrêcali moje imiê czy nazwisko ... ;)

W dniu 2010-08-31 21:44, newrom@spamcom.com pisze:

> Znaczy z baranka atakujesz te ekrany?

eee... Kolega nie uwa¿a³ na lekcjach fizyki, wiêc pomogê choæ sam nie cierpia³em fizy...
Podczas pracy wydziela siê energia=ciep³o, wiêc wtedy g³owê mia³bym (roz)grzan±... ;)

W dniu 2010-08-31 23:37, Kuczu pisze:

> Nieaktualny mocno jestes

Dawno siê nie chwali³e¶... ;p

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

Data: 2010-08-31 21:53:11
Autor: Arni

http://www.youtube.com/watch?v=7y5jp_G6sG4

--
Arni         Toruñ
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-08-31 23:37:03
Autor: Kuczu
W dniu 2010-08-31 17:55, falco pisze:

P.S. Na koncercie pojawiło się kilkanaście czopków, był nawet jeden w
stylu Kucza (z baaardzo wysokÄ…, pionowÄ… kierownicÄ…)

Nieaktualny mocno jestes

lśniący wiśniowym lakierem.

A to to juz w ;gole.

P.S.S. Potężne bulgotanie wydechów jest miłe dla ucha, ale na dłuższą
metę, jeśli jedzie się z za nim jest jednak (dla mnie) męczące. Ciekawi
mnie czy tak samo głośno słychać jadąc na takim moto...?

nie

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-09-01 09:24:12
Autor: kakmar
Dnia 31.08.2010 Kuczu <qczu666@gmail.com> napisał/a:
W dniu 2010-08-31 17:55, falco pisze:

P.S. Na koncercie pojawiło się kilkanaście czopków, był nawet jeden w
stylu Kucza (z baaardzo wysokÄ…, pionowÄ… kierownicÄ…)

Nieaktualny mocno jestes

No całkiem ładny motór wyszedł Ci z tego Harleja.
;-)

--
kakmaratgmaildotcom

Dzięki za towarzystwo na trasie Szydłow iec-(prawie) Wawa...