Dzi臋ki za towarzystwo na trasie Szyd艂ow iec-(prawie) Wawa...

Data: 2010-08-30 17:36:22
Autor: falco
Dzi臋ki za towarzystwo na trasie Szyd艂ow iec-(prawie) Wawa...
Siema,

a co tam... ;)
Nie zd膮偶y艂em na trasie, wi臋c mo偶e t膮 drog膮 uda si臋 podzi臋kowa膰 za wsp贸lne pokonanie dzisiejszej drogi z Szyd艂owca do (prawie) Wawy... ;)

Lecia艂y sobie 3 moto na warszawskich blachach (chyba Steel Roses...?), jeden czopek solo, jeden z plecaczkiem + 1 szos贸wka. Podczepi艂em si臋 wracaj膮c po zlocie i koncercie TSA z Prosz贸wek k. Bochni i fajnie si臋 razem lecia艂o... O! ;)

Po drodze zatrzyma艂em si臋, bo na poboczu le偶a艂a a w艂a艣ciwie wisia艂a nad rowem w bardzo mocnym przechyle ci臋偶ar贸wka z pracuj膮cym silnikiem!!!
Nie znalaz艂em kierowcy, ba艂em si臋 wej艣膰 po ci臋偶ar贸wce, wi臋c zg艂osi艂em spraw臋 na 112, mam nadziej臋, 偶e nic powa偶nego nikomu si臋 nie sta艂o...

P.S. Ruch tam by艂 ogromny (7 na trasie Skar偶ysko-Szyd艂owiec-Radom), skrzy偶owanie ze 艣wiat艂ami, niedaleko stacja paliw a nikt nawet si臋 nie zatrzyma艂 by sprawdzi膰 co si臋 dzieje... :(

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2010-08-31 16:27:20
Autor: Tytus
Dzi臋ki za towarzystwo na trasie Szyd艂owiec-(prawie) Wawa...
Siemka

*** "falco"
Nie zd膮偶y艂em na trasie, wi臋c mo偶e t膮 drog膮 uda si臋 podzi臋kowa膰 za
wsp贸lne pokonanie dzisiejszej drogi z Szyd艂owca do (prawie) Wawy... ;)

nie no,
kolego Ty znowu o jezdzeniu???
i to na motocyklu???
na tej grupie to prawie spam

--
         Tytus
偶贸艂ta motorynka

Data: 2010-08-31 17:55:27
Autor: falco
Dzi臋ki za towarzystwo na trasie Szyd艂 owiec-(prawie) Wawa...
W dniu 2010-08-31 16:27, Tytus pisze:

kolego Ty znowu o jezdzeniu???
i to na motocyklu???
na tej grupie to prawie spam

hehehe... dlatego wspomnia艂em te偶 (nie)na temat o TIR-ze, aby zbytnio nie szokowa膰 (spamowa膰) co po niekt贸rych... ;)

Swoj膮 drog膮 dementuj臋 opini臋, 偶e czopki to Mistrzowie do 1 prostej, bo ch艂opaki pomykali ok. 140.
Jednak w miejskich korkach rzeczywi艣cie gabaryty zdecydowanie im przeszkadza艂y a m贸j T.Apacz swobodnie posuwa艂 si臋 naprz贸d... ;)

P.S. Na koncercie pojawi艂o si臋 kilkana艣cie czopk贸w, by艂 nawet jeden w stylu Kucza (z baaardzo wysok膮, pionow膮 kierownic膮) l艣ni膮cy wi艣niowym lakierem.
Niestety nie zd膮偶y艂em cykn膮膰 foty, aby por贸wna膰, kt贸ry z Koleg贸w ma wy偶szego... ;)

P.S.S. Pot臋偶ne bulgotanie wydech贸w jest mi艂e dla ucha, ale na d艂u偶sz膮 met臋, je艣li jedzie si臋 z za nim jest jednak (dla mnie) m臋cz膮ce. Ciekawi mnie czy tak samo g艂o艣no s艂ycha膰 jad膮c na takim moto...?

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

Data: 2010-08-31 18:26:08
Autor: newrom
Dzi阫i za towarzystwo na trasie Szyd硂wiec-(prawie) Wawa...
On Tue, 31 Aug 2010 17:55:27 +0200, falco <mfalco@wp.pl> wrote:

Swoj drog dementuj opini, 縠 czopki to Mistrzowie do 1 prostej, bo ch硂paki pomykali ok. 140.

A co oni sie nogami odpychali ze tak wolno ?

pozdr
newrom  need for speed!
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego for髆a som wielcy!

Data: 2010-08-31 18:39:16
Autor: falco
W dniu 2010-08-31 18:26, newrom@spamcom.com pisze:

A co oni sie nogami odpychali ze tak wolno ?

O! Wreszcie czuj, 縠 jestem na Preclu... ;)
Dla mnie to by砤 dobra pr阣ko舵 i nie da砮m si zgubi, nawet gdy jechali troszk szybciej... ;)

Tym samym dementuje kolejn informacj, bo takie podr罂owanie bardzo mi si podoba, cho kiedy zarzeka砮m si, 縠 tylko jazda do 100 daje mi rado舵... ;)

Od maja dobijam do 10 tysiaka, cho ca硑 czas wiem, 縠 jestem na pocz眛ku motocyklowej drogi, to jednak widz po sobie, 縠 radz sobie bez por體nania lepiej ni wcze秐iej.

Warunek, to dobra droga z du勘 przewidywalno禼i (boczne ekrany, dobry asfalt, zakr阾y, kt髍e wcze秐iej wida, itp...)

Tak, wi阠 鎤icz, 鎤icz, 鎤icz i z ch硂dn g硂w wci笨 do przodu... ;)

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

Data: 2010-08-31 21:17:18
Autor: donia
Dzi阫i za towarzystwo na trasie Szyd硂wiec-(prawie) Wawa...
W dniu 2010-08-31 18:39, falco pisze:
[kat]

Warunek, to dobra droga z du勘 przewidywalno禼i (boczne ekrany, dobry
asfalt, zakr阾y, kt髍e wcze秐iej wida, itp...)

uwa縜j na te ekrany, telewizja k砤mie!
;)

--
pzdrv
donia ...

Data: 2010-09-01 10:21:27
Autor: falco
W dniu 2010-08-31 21:17, donia pisze:

uwa縜j na te ekrany, telewizja k砤mie!
;)

Wiem, wiem, nieraz przekr阠ali moje imi czy nazwisko ... ;)

W dniu 2010-08-31 21:44, newrom@spamcom.com pisze:

> Znaczy z baranka atakujesz te ekrany?

eee... Kolega nie uwa縜 na lekcjach fizyki, wi阠 pomog cho sam nie cierpia砮m fizy...
Podczas pracy wydziela si energia=ciep硂, wi阠 wtedy g硂w mia砨ym (roz)grzan... ;)

W dniu 2010-08-31 23:37, Kuczu pisze:

> Nieaktualny mocno jestes

Dawno si nie chwali砮... ;p

--
Pozdr! falco
SenNa... 356 '58 175

Data: 2010-08-31 21:53:11
Autor: Arni

http://www.youtube.com/watch?v=7y5jp_G6sG4

--
Arni         Toru
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-08-31 23:37:03
Autor: Kuczu
W dniu 2010-08-31 17:55, falco pisze:

P.S. Na koncercie pojawi艂o si臋 kilkana艣cie czopk贸w, by艂 nawet jeden w
stylu Kucza (z baaardzo wysok膮, pionow膮 kierownic膮)

Nieaktualny mocno jestes

l艣ni膮cy wi艣niowym lakierem.

A to to juz w ;gole.

P.S.S. Pot臋偶ne bulgotanie wydech贸w jest mi艂e dla ucha, ale na d艂u偶sz膮
met臋, je艣li jedzie si臋 z za nim jest jednak (dla mnie) m臋cz膮ce. Ciekawi
mnie czy tak samo g艂o艣no s艂ycha膰 jad膮c na takim moto...?

nie

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-09-01 09:24:12
Autor: kakmar
Dzi臋ki za towarzystwo na trasie Szyd艂owiec-(prawie) Wawa...
Dnia 31.08.2010 Kuczu <qczu666@gmail.com> napisa艂/a:
W dniu 2010-08-31 17:55, falco pisze:

P.S. Na koncercie pojawi艂o si臋 kilkana艣cie czopk贸w, by艂 nawet jeden w
stylu Kucza (z baaardzo wysok膮, pionow膮 kierownic膮)

Nieaktualny mocno jestes

No ca艂kiem 艂adny mot贸r wyszed艂 Ci z tego Harleja.
;-)

--
kakmaratgmaildotcom

Dzi臋ki za towarzystwo na trasie Szyd艂ow iec-(prawie) Wawa...