Dział Młodzieżowy vs student

Data: 2010-06-06 21:34:35
Autor: Przemek Lipski
Dział Młodzieżowy vs student

Użytkownik "Student" <arabel9@o2.pl> napisał w wiadomości news:huei1j$dtv$1news.onet.pl...
Witam,

Wszystko wygląda na to, że będę się procesować ze swoim Działem Młodzieżowym. Sprawa jest prosta: mieszkam w akademiku, który podlega Działowi Młodzieżowemu mojego Uniwerku, zostałem przeniesiony wbrew mojej woli do innego pokoju dwójki (droższego). Regulamin zabrania wywłaszczania studenta z pokoju, ale ja zostałem zmuszony ( po prostu rano przyszło dwóch osiłków na moje miejsce i mówią wypad) .

I co grzecznie zrobiłeś wypad, nie próbowałeś wyjaśnić od razu sprawy i zapytać o co chodzi? Cóż to za dwóch osiłków było? Nowi lokatorzy, czy może kierownictwo owego Działu Młodziezowego? Powiedzieli wypad i co, sam sobie szukałeś wolnego pokoju, czy może dostałesklucze od dzialu młopdziezowego bez słowa wyjaśnienia? Bez sensu jest twoje zachowanie i to co piszesz...

POzdro Przemek

Data: 2010-06-07 14:37:10
Autor: Student

Data: 2010-06-07 07:50:11
Autor: witek
Student wrote:

Bez sensu jest twoje zachowanie i to co piszesz...
 >  Heheehehhe pomieszkaj sobie w akademiku prowadzonym przez Stanisławę Dębicką.

Ta akademik uczelni czy prywatny biznes?

Data: 2010-06-08 15:29:14
Autor: Student
On 06/07/2010 02:50 PM, witek wrote:
Student wrote:

Bez sensu jest twoje zachowanie i to co piszesz...
> Heheehehhe pomieszkaj sobie w akademiku prowadzonym przez Stanisławę
Dębicką.

Ta akademik uczelni czy prywatny biznes?

To jest akademik uczelni, tak jak pisałem w poprzednim poście. Ale gorsze jest, że zgodnie z pismem, jeżeli nie zapłacę do konkretnej daty to " tracę prawo do akademika". Czy mogę zostać usunięty siłą, nawet jeśli będzie trwał proces, a ja jestem zameldowany tymczasowo ?

Data: 2010-06-08 10:28:50
Autor: witek
Student wrote:

> [...]

To jest akademik uczelni, tak jak pisałem w poprzednim poście. Ale gorsze jest, że zgodnie z pismem, jeżeli nie zapłacę do konkretnej daty to " tracę prawo do akademika". Czy mogę zostać usunięty siłą, nawet jeśli będzie trwał proces, a ja jestem zameldowany tymczasowo ?

Gadaj z rektorem. Im szybciej tym lepiej. A najpierw zapłać co się należy. Mozesz ich poinformować, że płcisz zogdnie ze starą stawką, bo reszte uważasz za sporną i, że w związku z tym zwracasz się do rektora o pomoc.

Dział Młodzieżowy vs student