Działacze Pierwszej Solidarności o pełoskurwysynach

Data: 2010-09-08 07:19:16
Autor: zbig
Działacze Pierwszej Solidarności o pełoskurwysynach
On 8 Wrz, 10:54, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:

A co za to działacze?W życiu o nich nie słyszałem. No, może Karandziej
obił mi sie o uszy. Jaccyś znów qurwa frustraci, którzy nie załapali
się na stanowiska.
WZZ to byli: Walentynowicz, Wałęsa, Wyszkowscy, Gwiazdowie, ubek-
Myszk, Pieńkowska, Borusewicz

Data: 2010-09-08 07:44:44
Autor: Hans Kloss
On 8 Wrz, 16:19, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

A co za to działacze?W życiu o nich nie słyszałem.
Bo oni nie zrobili ze swojej opozycyjnej działalności trampoliny do
dalszej kariery. Dasz wiarę? Po osiągnięciu swoich celów wycofali się
w prywatne życie, Dopiero teraz jak ich pełobanda karierowiczów
krzywonosych wqrwiła postanowili zaprotestować. Dwóch z nich masz w
Wikipedii, pozostałych znajdziesz chyba w encyklopedii solidurności
http://www.encyklopedia-solidarnosci.pl/
WZZ to byli: Walentynowicz, Wałęsa, Wyszkowscy, Gwiazdowie, ubek- Myszk, Pieńkowska, Borusewicz
A gdzie Antoni Sokołowski, Tadeusz Szczepański, Andrzej Bulc- że
wymienię tylko tych najbardziej znanych?
Poz tym nie jednymi gdańskimi WZZ stała solidurność.
J-23

Data: 2010-09-08 09:40:39
Autor: zbig
On 8 Wrz, 16:44, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 8 Wrz, 16:19, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:

> A co za to działacze?W życiu o nich nie słyszałem.

Bo oni nie zrobili ze swojej opozycyjnej działalności trampoliny do
dalszej kariery. Dasz wiarę?
Nie dam wiary. Takich , którzy się sami wycofali nie było wielu np.
Maryla Płońska. A innym się nie udało, bo nie mieli zdolności
przywódczych , organizacyjnych i charakteru.

Działacze Pierwszej Solidarności o pełoskurwysynach