Działalność gospod., etat i wspólne rozliczenie

Data: 2009-03-08 13:53:03
Autor: Rafal
Działalność gospod., etat i wspólne rozliczenie
Witam!
Żona posiada jednoosobową działalność gosp. i rozlicza się podatkiem liniowym.
Dodatkowo żona pracuje na etacie, gdzie ma progresywną stawkę. Ja pracuję na
etacie. Skoro żona posiada firmę z podatkiem liniowym to czy dobrze rozumiem,
że nie możemy wspólnie rozliczyć naszych dochodów z etatów?

Thx
Rafał

Data: 2009-03-08 19:29:38
Autor: Majka04

Użytkownik "Rafal" <rafmart.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gp0ijv$c4b$1inews.gazeta.pl...
[...]

 Nie można wspólnie rozliczyć się.

Działalność gospod., etat i wspólne rozliczenie