Działalność gospodarcza a ZUS i KRUS

Data: 2014-10-19 05:47:50
Autor: Bolko
Działalność gospodarcza a ZUS i KRUS
Witam
Od 15 lat mam ponad 3 ha przeliczeniowe.
Co powodowało że jak nie mam pracy od razu wpadam w KRUS.
Od 3 lat nie pracuje i jestem ubezpieczony w KRUS-ie.

Od listopada (może trochę później) startuję oficjalnie ze swoją firmą.
Żona pracuję na umowę o pracę + zawieszoną działalność gospodarczą.
Wiem że maksymalnie mogę zapłacić 3080 zł podatku.
Jeśli będzie więcej wypadam z KRUS-u i wchodzę w ZUS.

Pytanie brzmi jak to poukładać żeby jak najpóźniej wejść w ZUS.
Za rady typu kupić samochód (koszt) na firmę z góry dziękuje.

Typowe firmy księgowe tematu nie ogarniają.
Proszę o kontakt osobę która się zna. Chętnie zapłacę za sensowne rozwiązanie.

Działalność gospodarcza a ZUS i KRUS