Działalność gospodarcza a miejscowy plan zagospodaro wania przestrzennego?

Data: 2009-08-13 09:08:52
Autor: Arek
Działalność gospodarcza a miejscowy plan zagospodaro wania przestrzennego?
Witam,

Mam na wsi dom a w nim magazyn w którym prowadzę hurtownię. Miejscowy plan zagospodarowanie przestrzennego pozwala w tym miejscu budować domy jednorodzinne i prowadzić nieuciążliwą działalność gospodarczą.

Mam zamiar przeprowadzić się do miasta, szukam gruntu pod budowę domu. Ceny gruntów bardzo wysokie, tam gdzie jest znośnie miejscowe plany przewidują tylko niską zabudowę jednorodzinną lub czasami usługi II stopnia (przedszkolne i żłobkowe) a czasami I stopnia (usługi, sprzedaż detaliczna mało powierzchniowa, ani słowa o sprzedaży hurtowej). Jeżeli w takim miejscu wybuduję normalny domek z garażem na 2 samochody i w tym garażu zacznę prowadzić hurtownię, to może się ktoś przyczepić? Właściwie to jestem dystrybutorem producenta, zaopatruję hurtownie - wygląda to tak, że raz w tygodniu przyjeżdża samochód i przywozi 5 dużych palet z towarem, a raz na 2 dni samochód odbiera 2 - 5 mniejszych palet.
Samochód ciężarowy na uliczce osiedlowej, potencjalne zagrożenie dla dzieci, hałas, spaliny, itp.
Nie będę wrzucać rachunków za prąd czy remonty w koszty. Chcę jedynie kawałek miejsca na swoją firmę. Czy miasto lub ktoś inny może mi zakazać takiej działalności?

Pozdrawiam,
Arek

Działalność gospodarcza a miejscowy plan zagospodaro wania przestrzennego?