Działalność gospodarcza a zameldowanie.

Data: 2010-10-16 00:23:46
Autor: HANA
Działalność gospodarcza a zameldowanie.

Użytkownik "max441" <max441@wp.pl> napisał w wiadomości news:i98qli$n8c$1news.onet.pl...
Witam,
Mam następujący problem. Jestem zameldowany na stałe w mieście X (miasto powiatowe), zatrudniony jestem na umowę o pracę (telepraca) w mieście Y (ten sam powiat co X, choć pewnie to nie ma znaczenia). Obecnie mieszkam w mieście Z (miasto wojewódzkie, inny powiat niż X), gdzie nie mam żadnego zameldowania (wiem, że to niezgodne z prawem).
Chciałbym założyć DG w mieście Z. I teraz moje pytanie. Czy mogę zarejestrować DG w mieście Z, jeśli wynajmę w tym mieście biuro pod DG? Jeśli tak, to gdzie będzie wtedy właściwy dla mnie urząd skarbowy i ZUS? Gdzie powinny być odprowadzane składki z DG i umowy o pracę?
Drugi wariant, który rozpatruję to założenie DG w mieście X w miejscu zameldowania. Czy jako dodatkowe miejsce prowadzenia DG mogę podać adres biura w mieście Z? Czy dokumentacja, wyposażenie, towar itd. musi być przechowywany w miejscach prowadzenia DG, czy mogę niektóre rzeczy przechowywać w miejscu zamieszkania?

Pozdrawiam

no to ja z autopsji powiem
meldunku brak (mieszkanie sprzedane, dom jeszcze nie postawiony)
DG tam gdzie mam biuro (wynajete)
dochodowy tam gdzie mieszkam (bez meldunku jakiegokolwiek, tylko napisaem oswiadczenie ze zamierzam tu pozostac {w tym miescie})
generalnie zero problemow
bylo troche telefonow ze skarbowki ze jak to, ze nip nie z tego rejonu, ale po 2-3 minutach rozmowy zero problemow
dla jasnosci :
DG cala polska
zamieszkanie Torun
siedziba firmy Torun