Działalność grupy?

Data: 2009-04-02 14:05:34
Autor: cintal
Działalność grupy?
Czy grupa jeszcze istnieje, czy też zaszły jakieś zmiany i jest pod innym adresem, bo nie otrzymuję żadnych postów, a sprawdzam regularnie. Inne zasubskrybowane grupy działają. Pozdrawiam wszystkich budzących się rowerzystów.Grzegorz

Data: 2009-04-02 14:25:54
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Działalność grupy?
cintal pisze:
[...]

Działa działa. Ja nigdy nie śpię, zawsze gotów do jazdy :-)

--
Szukam pracy i to pilnie! http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki
Konferencje, eventy, integracja, turystyka.

Data: 2009-04-02 14:44:10
Autor: Tomasz Minkiewicz
Działalność grupy?
On Thu, 02 Apr 2009 14:25:54 +0200
Bartosz 'Seco' Suchecki <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> wrote:

cintal pisze:
> [...]

Działa działa. Ja nigdy nie śpię, zawsze gotów do jazdy :-)

Ale on ma trochę racji. O ile to nie mój newsserwer znów szwankuje, od
kiedy pogoda zrobiła się ładna, liczba postów na preclu drastycznie się
zmniejszyła. :)

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-04-02 14:32:31
Autor: click
Działalność grupy?
cintal pisze:
[...]

to pocieszjace, ze sa tacy, ktorzy pija wiecej ;)
--
c l i c k 'n' r i d e   | kto nie pije, ten nie jedzie
"Who wants to pedal bike uphill?

Data: 2009-04-02 07:13:50
Autor: Szprota aka Stefandora
Działalność grupy?
On Apr 2, 2:32 pm, click <click_n_r...@psychop.op.pl> wrote:
cintal pisze:

> [...]
> rowerzystów.Grzegorz

to pocieszjace, ze sa tacy, ktorzy pija wiecej ;)

hahahahahaha :)

Dorota,
Szprota.

Data: 2009-04-02 16:33:23

[...]