Działka budowlana - problem

Data: 2009-08-11 09:58:45
Autor: melon
Działka budowlana - problem
Witam,
czy właściciel działek 1 i 2 może sprzedać działkę 1 bez dokonania podziału zaznaczonego przerywaną linią? Aktualny podział wg. linii ciągłych.
Jak widać jest tutaj problem budynku gospodarczego, który wkracza na działke 1.

Obraz; http://img21.imageshack.us/img21/1470/dzialki.jpg

Z góry dziękuję.

Data: 2009-08-11 12:51:28
Autor: Michał michalpietkiewicz
Działka budowlana - problem
On 11 Sie, 09:58, "melon" <me...@wp.pl> wrote:
[...]

jak wyglada forma wlasnosci? co jest w ksiegach wieczystych?
kto jest wlascicielem czego?

Data: 2009-08-12 10:07:14
Autor: melon
Działka budowlana - problem

Użytkownik "Michał michalpietkiewicz" <michalpietkiewicz@o2.pl> napisał w wiadomości news:f89606bf-b524-4eb1-ba74-57b977319aa8k19g2000yqn.googlegroups.com...

jak wyglada forma wlasnosci? co jest w ksiegach wieczystych?
kto jest wlascicielem czego?

Pan X jest właścicielem działek 1 i 2, które są zapisane na jednej księdze wieczystej. Wyciągnięta została już mapka, aby stworzyć nową księge wieczystą dla mnie (dla działki 1). Mam nadzieję, że wszystko będzie w porządku.

Data: 2009-08-12 02:49:22
Autor: gr
Działka budowlana - problem
On 12 Sie, 10:07, "melon" <me...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Michał michalpietkiewicz" <michalpietkiew...@o2.pl> napisał w
> [...]

wieczystej. Wyciągnięta została już mapka, aby stworzyć nową księge
wieczystą dla mnie (dla działki 1). Mam nadzieję, że wszystko będzie w

A kto jest właścicielem budynku i cojest wpisane o tym budynku w
podziale działek?

Działka budowlana - problem