Dziduniu Bolesławie! Prosimy Cię!

Data: 2018-08-19 17:14:32
Autor: Lord Donald
Dziduniu Bolesławie! Prosimy Cię!
Przestań robić z siebie pośmiewisko! To, że jesteś pół-Niemcem i pół-Żydem
to nie jest koniec świata! Ważne dziaduniu, że jesteś dobrym człowiekiem,
wszyscy Cię kochamy i szanujemy! Prosimy Cię dziadziu, zostaw już tych
Niemców w spokoju! Chcesz czy nie to jest nasza rodzina i Twoje urojenia,
że na tym forum pisze jakiś wnuk Rudolfa to tylko Twoje wymysły. Rudolf nie
żyje i tajemnicę waszą zabrał do grobu! Nikogo już nie intersuje co
robiliście w tych Nieczech i skąd miałeś pieniądze. To dzięki Tobie
dziadziu i Twoim  pieniądzom mogliśmy dostatnio żyć! Nie obchodzi mnie że
byłeś jakimś komunistycznym działaczem ważne że nie krzywdziłeś ludzi i oni
też dobrze Cie wspominają.Nie słucham tego co mówią inni. Może i kradłeś
ale któż wtedy nie kradł! Mogłeś to kradłeś no i my z mamą mogliśmy żyć jak
pączki w maśle. Ważne dziaduniu byś był zdrowy. Zażywaj dziaduniu lekarstwa
które zapisali ci lekarze. Oni wiedzą co dla Ciebie dobre. Tylko dziadziu
prosimy cię, nie wspoinaj już tych Niemców. Nie wiem co oni Ci brzydkiego
zrobili ale to było dawno temu! Ci piszący na tym forum to nie są dzieci
ani wnuki Rudolfa! Nie bój się, żaden z nich mi się nie podoba i nie oddam
się Niemcowi! Chyba, że byłby przystojny! Zdrowego snu życzymy Ci dzaduniu.
Pozdrawiamy Cię

Evelinka z babcia.

Teraz już wiem, dlaczego nie piszę się Ewelina tylko Evelina. Jestem dumna
z tego,że jestem też pół-Niemką!

Data: 2018-08-19 21:28:09
Autor: Ciemny Lud
UB-ek "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:1kvwp5dhgndcn.1kfl3rrdlkhn8$.dlg40tude.net...
Przestań robić z siebie pośmiewisko! To, że jesteś pół-Niemcem i pół-Żydem
to nie jest koniec świata! > Evelinka z babcia.

Teraz już wiem, dlaczego nie piszę się Ewelina tylko Evelina. Jestem dumna
z tego,że jestem też pół-Niemką!

Buhhhahahhahahahhahahahahahaaaaa! Sam pod siebie się podszywasz? Zupełnie ci odbiło? ;-)))

CL

Dziduniu Bolesławie! Prosimy Cię!