Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty

Data: 2014-11-10 14:12:18
Autor: Andrzej Lawa
Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty
W dniu 10.11.2014 o 12:27, My pisze:
Chcialem sobie skopiowac akta sprawy a zostalem calkiem zamkniety sad.

Trzeba było czytać ogłoszenia...

Uniemozliwia mi to zapoznanie sie z aktami i zlozenie wniosku
dowodowego. Gdzie powinienem skutecznie dochodzic swojego prawa ?

Moment... To był jeden jedyny dzień w którym było możliwe zapoznanie się z aktami?

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić

Data: 2014-11-10 18:32:37
Autor: My
On 10 Nov 2014 14:12, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 10.11.2014 o 12:27, My pisze:
Chcialem sobie skopiowac akta sprawy a zostalem calkiem zamkniety sad.

Trzeba bylo czytac ogloszenia...

Nie mam obowiazku czytania ogloszen co zreszta nic nie wnosi do kwestii
ograniczenia mojego prawa.

Uniemozliwia mi to zapoznanie sie z aktami i zlozenie wniosku
dowodowego. Gdzie powinienem skutecznie dochodzic swojego prawa ?

Moment... To byl jeden jedyny dzien w którym bylo mozliwe zapoznanie sie
z aktami?

Bez urazy, ale jak tak Was czytam to wydajecie sie kompletnym tlumokami
:-)

Jeszcze raz napisze, ze chcialem skorzystac z okreslonego prawa, które
z winy sadu nie bylo mozliwe. Gdybym chcial zrobic sobie odpis w srode
albo nie wiem tam kiedy to nie musialbym go robic dzisiaj. No ale
musze, wiec co za róznica, ze kiedys indziej akurat ktos chcialby mi to
zapewnic.

Data: 2014-11-13 21:25:15
Autor: Crocodile
Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty
jestes glupi i masz wszy

Data: 2014-11-14 01:01:23
Autor: Sonn
Dzie? roboczy 10 listopada s?d zamkni?ty na cztery spusty
W dniu 2014-11-13 21:25, Crocodile pisze:
jestes glupi i masz wszy

Zdechły by

--
Sonn

Data: 2014-11-12 08:36:00
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 10.11.2014 18:32, My pisze:

Chcialem sobie skopiowac akta sprawy a zostalem calkiem zamkniety sad.

Trzeba bylo czytac ogloszenia...

Nie mam obowiazku czytania ogloszen co zreszta nic nie wnosi do kwestii
ograniczenia mojego prawa.

Twoje prawo nie było ograniczone.

A czytać faktycznie nie musisz. Podobnie jak w ogóle znać prawa. Ale to ciebie nie chroni.

Uniemozliwia mi to zapoznanie sie z aktami i zlozenie wniosku
dowodowego. Gdzie powinienem skutecznie dochodzic swojego prawa ?

Moment... To byl jeden jedyny dzien w ktĂłrym bylo mozliwe zapoznanie sie
z aktami?

Bez urazy, ale jak tak Was czytam to wydajecie sie kompletnym tlumokami
:-)

"Bez urazy", ale jesteś małą, rozwydrzoną kurewką która chce, by każdy tańczył jak ty zagrasz. Wypchaj się trocinami, szczylku.

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj siÄ™ ĹĽyciem!

Data: 2014-11-12 21:00:11
Autor: My
On 12 Nov 2014 08:36, Andrzej Lawa wrote:
[...]

Twoje prawo nie bylo ograniczone.

A czyje ? Twoje ?

A czytac faktycznie nie musisz. Podobnie jak w ogóle znac prawa. Ale to
ciebie nie chroni.

A Ty pewnie czytasz by bzdury wypisywac

[...]

"Bez urazy", ale jestes mala, rozwydrzona kurewka która chce, by kazdy
tanczyl jak ty zagrasz. Wypchaj sie trocinami, szczylku.

Ale, ze jestesmy na grupie prawo by twoje pierdy czytac ? No nie wydaje
mi sie.

Data: 2014-11-12 22:51:59
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 12.11.2014 o 21:00, My pisze:

Ale, ze jestesmy na grupie prawo by twoje pierdy czytac ? No nie wydaje
mi sie.

No to wypad w podskokach.

Data: 2014-11-12 23:54:59
Autor: My
On 12 Nov 2014 22:51, Andrzej Lawa wrote:
W dniu 12.11.2014 o 21:00, My pisze:

Ale, ze jestesmy na grupie prawo by twoje pierdy czytac ? No nie wydaje
mi sie.

No to wypad w podskokach.

Se mozesz palcem w bucie pokiwac

Data: 2014-11-13 08:29:28
[...]