Dzień Nauczyciela - dzień wolny od p racy

Data: 2010-10-12 03:34:27
Autor: witek
Dzień Nauczyciela - dzień wolny od p racy
On 10/12/2010 3:10 AM, Ariusz wrote:
Na początku chciałbym złożyć najlepsze życzenia z okazji nadchodzącego
dnia nauczyciela.

Mam jednak pytanie - święto to nie jest (chyba) ustawowe, a jedynie
obyczajowe czy w takim układzie można dać z tej okazji "wszystkim
dzieciom" wolne, a właściwie nauczycielom i zamknąć szkołę.
Czy szkoła w takim przypadku nie ma obowiązku zapewnić dzieciom opiekę?

A kto niby miałby dać szkole wolne?
Dni pracy są ściśle ustalone i szkoła sama tego zmienić nie może.
Zapytaj w kuratorium, kto to wymyślił, czy może szkola sama sobie.

Data: 2010-10-12 11:28:09
Autor: Ariusz
W dniu 2010-10-12 10:34, witek pisze:
[...]

Dzwoniłem do kuratorium od jednej ooby usłyszałem, że Dyrektor Szkoły decyduje ale udało mi się porozmawiać z kimś "wyżej" i zajęć dydaktycznych nie ma ale opieka dzieciom powinna być zapewniona.

Problem w tym, że nauczyciele przekazują dzieciom złe informacje - przypuszczam - celowo by jak najmniej dzieci przyszło.

Zresztą w sekretariacie szkoły nie byli mi w stanie powiedzieć czy mogę przyprowadzić dzieci, czy nie dopiero pani wicedyrektor twierdząc, no przecież jak co roku, jak się wcześniej zgłosi to dzieci można przyprowadzić.

Ariusz

Data: 2010-10-12 04:41:23
Autor: witek
On 10/12/2010 4:28 AM, Ariusz wrote:

Problem w tym, że nauczyciele przekazują dzieciom złe informacje -
przypuszczam - celowo by jak najmniej dzieci przyszło.

czasami rodzice wrecz wymuszaja pojscie dziecka do szkoły, bo pani w szkole wprost nie powiedziala, ze szkola zamknieta.

[...]

no niestety, prawda jest taka, ze wiele osob pracujacych w szkole nigdy nie powinno się w niej znależć.

Dzień Nauczyciela - dzień wolny od p racy