Dzień dobry :)

Data: 2009-05-26 20:01:04
Autor: Baran
Dzień dobry :)
Dzień dobry,

Niniejszym chciałbym się grzecznie przywitać ze zgromadzonymi tu tubylcami.
Mam na imię Łukasz, jeżdżę na beżowej NTV650 po (dziurawych) ulicach Warszawy.

Pozdrawiam wszystkich zgromadzonych,
do zobaczenia w kolejnych postach i w realu na trasie bądź przy browarze.

Łukasz 'Baran' Barański, nowy użytkownik grupy.

Data: 2009-05-26 11:32:42
Autor: Mika
Dzień dobry :)
On 26 Maj, 20:01, Baran <go...@o2.pl> wrote:
[...]

Witaj,
Na poczatek beda Ci radzic zebys przeczytal FAQ - adresu szukaj w
postach Magica gdzies w stopce.
Potem to zalezy jak sie sytuacja rozwienie ale poniewaz jest tuz przed
bozocialowym weekendem a Rozanski potrzeboje swierzego miesa wiec
mozesz na chwile porzucic dziury warszawy i podjechac do Hartka zeby
zjesc korek od butelki po oleju. Mozesz zawsze tez liczyc na zjebke,
bo to w koncu usnet :) ale pamietaj ze to tylko dla Twojego dobra.
No i jak z wawy to co czwartek w 2oo zeby Ciebie wszyscy poznali
Jak juz przezyjesz i nadal bedziesz pisal, no to juz bedzie z gorki z
tym motocyklizmem ;-)
powodzenia
Mika
z mietla

Data: 2009-05-26 22:43:07
Autor: lesor
Dzień dobry :)
Mika wrote:

No i jak z wawy to co czwartek w 2oo zeby Ciebie wszyscy poznali

wszyscy? wszyscy 10 osob?
ihihihihi

--
pozdrawiam, lesor
rosSynAnt

Data: 2009-05-27 09:17:16
Autor: falco
Dzień dobry :)
Mika pisze:

Na poczatek beda Ci radzic zebys przeczytal FAQ - adresu szukaj w
postach Magica gdzies w stopce.

Hej,

to też dostałem na 1 "strzał" z precla... ;)

No i jak z wawy to co czwartek w 2oo zeby Ciebie wszyscy poznali
Jak juz przezyjesz i nadal bedziesz pisal, no to juz bedzie z gorki z
tym motocyklizmem ;-)

hmm... a mnie ten zaszczyt ominął, może 175 się nie należy... ;););)

--
(Po)zdrówka! falco

Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
Popiel 1200 '70 1.2 6V
sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

Data: 2009-05-26 20:41:04
Autor: zakan
Dzień dobry :)

Użytkownik "Baran" <gorry@o2.pl> napisał w wiadomości news:gvhbar$q0u$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Witaj kolego:))
Az sie dusza raduje, ze sa jeszcze ludzie, ktorzy potrafia sie normalnie( znaczy z klasa )  zachowac.
Do zobaczenia na trasie. Napewno Cie pozdrowie jak Cie spotkam na ulicy.

--
zakan

Data: 2009-05-26 20:47:01
Autor: Arni
Dzień dobry :)
zakan pisze:

Witaj kolego:))
Az sie dusza raduje, ze sa jeszcze ludzie, ktorzy potrafia sie normalnie( znaczy z klasa )  zachowac.

i nie trzeba miec do tego 60 lat i 25 motocykli za sobą.
Witaj, dla mnie juz jestes dinozaurem bo z takim wejsciem to juz wymierajacy gatunek.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2009-05-26 20:53:12
Autor: Jacek Różański
Dzień dobry :)
Arni pisze:
zakan pisze:

[...]

Nnieno, proszę państwa, nie razi Was to supergrzeczne przywitanie i nie mniej poprawne odpowiedzi? To coś jakby lekcja pokazowa w obecności Pani Wizytator. Tchnie fałszem na kilometr.

--
Pozdrowienia, Best regards
Jacek Różański, ETZ-251, XJ-900S, V-740

Data: 2009-05-27 00:06:53
Autor: Sqeeb
Dzień dobry :)
On Tue, 26 May 2009 20:53:12 +0200
Jacek Różański wrote:

> [...]

Nnieno, proszę państwa, nie razi Was to supergrzeczne przywitanie i nie mniej poprawne odpowiedzi? To coś jakby lekcja pokazowa w obecności Pani Wizytator. Tchnie fałszem na kilometr.

Pewnie masz waści rację, bo też mi się to nie podoba.
Pożyjemy, zobaczymy, może nie będzie tak źle.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb

Data: 2009-05-27 00:10:49
Autor: Arni
Dzień dobry :)
Jacek Różański pisze:
Nnieno, proszę państwa, nie razi Was to supergrzeczne przywitanie i nie mniej poprawne odpowiedzi? To coś jakby lekcja pokazowa w obecności Pani Wizytator. Tchnie fałszem na kilometr.

zanim mi zarzucisz falsz to sie zastanów 2 razy, prosze. Nie mam w zwyczaju pisac pod publiczke. Moze naiwny jestem?

Data: 2009-05-26 22:46:25
Autor: gildor
Dzień dobry :)
Arni pisze:
zakan pisze:
Witaj kolego:))
Az sie dusza raduje, ze sa jeszcze ludzie, ktorzy potrafia sie normalnie( znaczy z klasa )  zachowac.

i nie trzeba miec do tego 60 lat i 25 motocykli za sobą.

czekaj czekaj. Zakan, powiedz panu ile masz lat ;)

--
- gildor
9'99

Data: 2009-05-26 20:50:13
Autor: Jacek Różański
Dzień dobry :)
Baran pisze:
DzieĹ? dobry,

Niniejszym chciaĹ?bym siÄ? grzecznie przywitaÄ? ze zgromadzonymi tu tubylcami.
Mam na imiÄ? Ĺ?ukasz, jeĹźdĹźÄ? na beĹźowej NTV650 po (dziurawych) ulicach Warszawy.

Pozdrawiam wszystkich zgromadzonych,
do zobaczenia w kolejnych postach i w realu na trasie bÄ?dĹş przy browarze.

Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))

Data: 2009-05-26 12:01:38
Autor: Mika
Dzień dobry :)
On 26 Maj, 20:50, Jacek Różański <j...@epoczta.pl> wrote:
Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))
Grzybolek nie nazywa sie Baranski, ale w sumie ta ksywka mi sie by
bardziej podobala :)

pzdr
Mika
z mietla

Data: 2009-05-26 21:09:11
Autor: Piotr May
Dzień dobry :)
Mika pisze:
On 26 Maj, 20:50, Jacek Różański <j...@epoczta.pl> wrote:
Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))
Grzybolek nie nazywa sie Baranski, ale w sumie ta ksywka mi sie by
bardziej podobala :)

Tylko ze jeden Baran to pl.rec.motocykle już był i pewnie od czasu do czasu zaglada jeszcze.

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2009-05-26 21:54:56
Autor: Baran
Dzień dobry :)
On 2009-05-26 21:09:11 +0200, Piotr May <piomay@riders.pl> said:

Mika pisze:
[...]

Jesli wroci i bedzie roscil pretensje co do nick'u to na pewno sie jakos dogadamy.
Zreszta pewnie tez na czym innym jezdzil albo skad inad byl, wiec jakies cechy rozpoznawcze
powinny nas roznic :)

A odn czwartku w 2oo - na 90% bede.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Łukasz 'Baran' Barański

Data: 2009-05-26 13:09:42
Autor: Mika
Dzień dobry :)
On 26 Maj, 21:54, Baran <go...@o2.pl> wrote:
jeszcze.
> [...]
jakos dogadamy.
Zreszta pewnie tez na czym innym jezdzil albo skad inad byl, wiec

Nie, no wiesz bo tu kiedys byla taka zasada ze jak juz ktos sie dal
poznac - byl a oni zawsze wracaja, to sie dlatego jego nicka juz nie
dublowalo.
No a po za tym jak Baran wroci za 2 lata a Ty jednak zdecydujesz sie
nas polubic, to co nagle bedziemy musieli zapamietac Cie pod inna
nazwa. My jak ktorys z kolegow dzisejszego dnia napisal nie mlodzi
jestesmy, pamiec tez w zwiazku z tym nie tak elastyczna :(
No to moze pomysl i wymysl jakiegos innego nicka, co? :)

pozdro
Mika
z mietla

Data: 2009-05-26 23:31:42
Autor: Lukasz Baranski
Dzień dobry :)
No to moze pomysl i wymysl jakiegos innego nicka, co? :)

Nie bede na sile rzezby tworzyl. Jesli gosc juz taki byl, to zostane tylko przy imieniu i nazwisku,
mam nadzieje ze jest wystarczajaco unikalne. Nick i tak pewnie z czasem sam jakis przylgnie :)

Gdzie tam, nasz nowy kolega to kulturalny Makjuzer, a Kapelusznik z Pieców nadaje.
Niniejszym wiitam w szeregach kolejnej sekty ;-)

Ave! :)

Siema. FAQ, mam nadzieję, czytał ?

Czytal. Dzieki za linka.

--
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Lukasz Baranski

Data: 2009-05-27 08:07:34
Autor: Marcin Gardeła
Dzień dobry :)
Baran wrote:
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Łukasz 'Baran' Barański
Honda NTV650 Deauville

Nie ma takiej Hondy, jest NTV650 zwana Revere i jest NT650V zwana Deauville :))

--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-05-26 20:58:18
Autor: Ivam
Dzień dobry :)
"Jacek Różański" <jr@epoczta.pl> wrote in message news:gvhdl2$1fio$2news2.ipartners.pl...
Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))

A ja chcialem sprawdzic IP najpierw, zeby miec pewnosc, ale dziewczyna mnie zagadala i mnie uprzedziles;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2009-05-26 21:17:42
Autor: Arni
Dzień dobry :)
Ivam pisze:
[...]

no i co? jest takie samo?
  jeszcze nie przebrnałem przec cały dzisiejszy dorobek listy, ciekawe co mnie jeszcze zaskoczy?

Data: 2009-05-26 22:40:42
Autor: de Fresz
Dzień dobry :)
On 2009-05-26 20:50:13 +0200, Jacek Różański <jr@epoczta.pl> said:

Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))

Gdzie tam, nasz nowy kolega to kulturalny Makjuzer, a Kapelusznik z Pieców nadaje.
Niniejszym wiitam w szeregach kolejnej sekty ;-)

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-05-28 22:12:08
Autor: Jacek Różański
Dzień dobry :)
On 2009-05-26 20:50:13 +0200, Jacek Różański <jr@epoczta.pl> said:

Cześć Grzybol :) I nie mozna było tak od razu? ;)))

Gdzie tam, nasz nowy kolega to kulturalny Makjuzer, a Kapelusznik z Pieców nadaje.
Niniejszym wiitam w szeregach kolejnej sekty ;-)

Ależ skutecznie się kryje, nawet makówke kupił!

Data: 2009-05-26 21:24:13
Autor: Magic
Dzień dobry :)
Baran pisze:
Dzień dobry

Siema. FAQ, mam nadzieję, czytał ? I do zobaczenia w 2OO albo Hartowcu - poszukaj tematu "Rocznica" by Różański.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.

Data: 2009-05-27 10:14:52
Autor: Kefir
Dzień dobry :)
Elou!
"Baran" <gorry@o2.pl> wrote in message news:gvhbar$q0u$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Do czego to dochodzi, post jak wyzej brzmi jak prowokacja ;) Witam serdecznie.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Data: 2009-06-01 18:55:24
Autor: greg
Dzień dobry :)

[...]

O rety, aż mię przytkało!

Czytam grupe z opóźnieniem i właśnie przebrnąłem przez polemiki z kolegą G. Jakbym czytał na bieżąco to bym pewnie się zangażował emocjonalnie, ale tak z dystansu to sobie tylko myślę jak strasznie bez sensu to było.

Potem był link do artykułu o agresji i zastanawiałem się co by było jakby mi taki G. w twarz powiedział to, co niektórym tu wypisywał. No... nie wiem co by było ale już na pewno nie rozmowa.

I tak sobie siedzę i kontempluję, cały czas utrzymując się w stylistyce "wyrazów na p i na ch", a tu takie rzeczy! Oczywiście pierwszym odruchem było, że prowokacja. A potem mi się zrobiło wstyd. Zamiast usmiechnąć się przyjaźnie podejrzewam spisek Złego. No bez sensu.

Nie wiem czy można mnie nazwać "zgromadzonym tu tubylcem" (czytam grupę od wielu lat, ale piszę bardzo sporadycznie i nie udzielam się w realu) ale w każdym razie bardzo miło mi poznać. Pewnie się spotkamy kiedyś bo ja też z Wawy.

pozdrawiam serdecznie,

--
greg

Dzień dobry :)