Dzień dobry :)

Data: 2009-05-27 10:14:52
Autor: Kefir
Dzień dobry :)
Elou!
"Baran" <gorry@o2.pl> wrote in message news:gvhbar$q0u$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dzień dobry,

Niniejszym chciałbym się grzecznie przywitać ze zgromadzonymi tu tubylcami.
Mam na imię Łukasz, jeżdżę na beżowej NTV650 po (dziurawych) ulicach Warszawy.

Pozdrawiam wszystkich zgromadzonych,
do zobaczenia w kolejnych postach i w realu na trasie bądź przy browarze.

Łukasz 'Baran' Barański, nowy użytkownik grupy.

Do czego to dochodzi, post jak wyzej brzmi jak prowokacja ;) Witam serdecznie.

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X

Dzień dobry :)