Dzień dobry :)

Data: 2009-06-01 18:55:24
Autor: greg
Dzień dobry :)

"Baran" <gorry@o2.pl> wrote in message news:gvhbar$q0u$1nemesis.news.neostrada.pl...
Dzień dobry,

Niniejszym chciałbym się grzecznie przywitać ze zgromadzonymi tu tubylcami.
Mam na imię Łukasz, jeżdżę na beżowej NTV650 po (dziurawych) ulicach Warszawy.

Pozdrawiam wszystkich zgromadzonych,
do zobaczenia w kolejnych postach i w realu na trasie bądź przy browarze.

O rety, aż mię przytkało!

Czytam grupe z opóźnieniem i właśnie przebrnąłem przez polemiki z kolegą G. Jakbym czytał na bieżąco to bym pewnie się zangażował emocjonalnie, ale tak z dystansu to sobie tylko myślę jak strasznie bez sensu to było.

Potem był link do artykułu o agresji i zastanawiałem się co by było jakby mi taki G. w twarz powiedział to, co niektórym tu wypisywał. No... nie wiem co by było ale już na pewno nie rozmowa.

I tak sobie siedzę i kontempluję, cały czas utrzymując się w stylistyce "wyrazów na p i na ch", a tu takie rzeczy! Oczywiście pierwszym odruchem było, że prowokacja. A potem mi się zrobiło wstyd. Zamiast usmiechnąć się przyjaźnie podejrzewam spisek Złego. No bez sensu.

Nie wiem czy można mnie nazwać "zgromadzonym tu tubylcem" (czytam grupę od wielu lat, ale piszę bardzo sporadycznie i nie udzielam się w realu) ale w każdym razie bardzo miło mi poznać. Pewnie się spotkamy kiedyś bo ja też z Wawy.

pozdrawiam serdecznie,

--
greg

Dzień dobry :)