Dzień dobry!

Data: 2010-10-14 00:46:25
Autor: Tomek Wozniakowski
Dzień dobry!
   Czesc :)

W dniu 2010-10-13 23:57, Pablo pisze:
Dobra skonfigurowałem wreszcie te newsy.

Witam wszystkich to raz.

Pablo? TEN Pablo??? ;) Witaj :) Kope lat ;)

--
   Pozdrawiam :)
     Tomek

Data: 2010-10-14 00:48:00
Autor: Pablo
Dzień dobry!
Dnia 287 roku bieżącego, Tomek Wozniakowski zeznał(a) jak następuje:

   Czesc :)

W dniu 2010-10-13 23:57, Pablo pisze:
> Dobra skonfigurowałem wreszcie te newsy.
>
> Witam wszystkich to raz.

Pablo? TEN Pablo??? ;) Witaj :) Kope lat ;)

E wątpię, żeby to TEN, bo tu mnie jeszcze nie było, ale też całkiem
niezły.

--
Pablo
e-mail: "From" i klubvolvo org pl

Data: 2010-10-14 00:51:43
Autor: Tomek Wozniakowski
Dzień dobry!
   Czesc :)

W dniu 2010-10-14 00:48, Pablo pisze:

E wątpię, żeby to TEN, bo tu mnie jeszcze nie było, ale też całkiem
niezły.

W kazdym razie nalezysz do ginacego gatunku, co pierwszy mowi "Dzien dobry" i chwala Ci za to :)

Kiedys dawno temu byl tu taki (dobry) zwyczaj, ze trzymalismy unikalne nicki, a Pablo juz tu i pisywal, wiec milo by bylo, jakbys cos z tym zakombinowal :)

A w ogole to witaj i rozgosc sie :)

Data: 2010-10-14 01:01:26
Autor: Pablo
Dzień dobry!
Dnia 287 roku bieżącego, Tomek Wozniakowski zeznał(a) jak następuje:

W kazdym razie nalezysz do ginacego gatunku, co pierwszy mowi "Dzien dobry" i chwala Ci za to :)

Chyba jeszcze nie taki ginący skoro dwóch przedstawicieli jednego
dnia. Tak wiem... pływamy w oceanie zasiedlonym przez neo-dzieci.

Kiedys dawno temu byl tu taki (dobry) zwyczaj, ze trzymalismy
unikalne nicki, a Pablo juz tu i pisywal, wiec milo by bylo, jakbys
cos z tym zakombinowal :)

Kurde trochÄ™ lipa, popatrz na stopkÄ™ i zabunkrowany w niej adres
e-mail, trochę mi to koncepcję psuje :-( Hmmm Co by tu wykombinić...

A w ogole to witaj i rozgosc sie :)

a dziękuję. Zamierzam.

Data: 2010-10-15 00:13:07
Autor: Tomek Wozniakowski
Dzień dobry!
   Czesc :)

W dniu 2010-10-14 01:01, Pablo pisze:

Kurde trochÄ™ lipa, popatrz na stopkÄ™ i zabunkrowany w niej adres
e-mail, trochę mi to koncepcję psuje :-( Hmmm Co by tu wykombinić...

Dasz rade ;) juz tu sie takie rzeczy zdarzaly ;)
Chyba najgwaltowniej przeszla burza o nick Arexa (wowczas z Gdanska) - pojawil sie drugi taki sam i koniec koncow zostal Wujkiem Arexem i wszyscy byli zadowoleni ;D

Pokombinuj ;)