Dzień doceniania męża

Data: 2020-04-18 19:14:17
Autor: PeJot
Dzień doceniania męża
Czołem.

TŻ w ramach stay home "jeĽdzi" na rowerze ustawionym na trenażerku. Ostatnio zażyczyła sobie aby licznik w rowerze co¶ tam liczył. Dobry m±ż przełożył czujnik na tylne koło i cyferki na liczniku s±, ale...

....zły m±ż pomy¶lał: może by tak wpisać w licznik 1/4 rzeczywistego obwodu koła ? Stoper licznika działałby normalnie, ale "przejechane" km już nie bardzo. Byłaby jaka¶ motywacja do jazdy czy nie ?

Ale serio, może by *kadencja* się przydała ?

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2020-04-18 19:42:32
Autor: z
Dzień doceniania męża
Moja żona jeĽdzi na czas powoli ;-) licznik jej nie potrzebny
Ja na km.
A syn na wariata ;-) jak się dorwie to tylko smród w salonie
Aż dziw że stara minoura z pękniętym paskiem to wszystko wytrzymuje ;-)

Data: 2020-04-19 06:57:27
Autor: ±ćęłń󶼿
Dzień doceniania męża
Oczywi¶cie, że TŻ powinny być na kadencje.
Powiedzmy 7-letnie.

-- -- -
Ale serio, może by *kadencja* się przydała?

Data: 2020-04-19 08:03:36
Autor: PeJot
Dzień doceniania męża
W dniu 2020-04-19 o 06:57, ±ćęłń󶼿 pisze:
Oczywi¶cie, że TŻ powinny być na kadencje.
Powiedzmy 7-letnie.

To już przesadziłe¶. 7 lat to *stanowczo za długo*.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Dzień doceniania męża