"Dzieci same wchodz膮 do 艂贸zek"

Data: 2013-11-13 16:14:59
Autor: WW
"Dzieci same wchodz膮 do 艂贸zek"
Witam

Tako rzecze jeden z wysokich urz臋dnik贸w ko艣cio艂a katolickiego.

To ja mam pytanie: gdzie ksi臋偶na stawiaj膮 swoje 艂贸偶ka, 偶e maj膮 do nich swobodny dost臋p dzieci?

艢wietlica?
Plac zabaw?

Nich mi to kto艣 wyja艣ni.

Pozdrawiam
WW
鈥濼ylko pod tym krzy偶em, tylko pod tym znakiem
  Polska b臋dzie wioch膮 a Polak burakiem鈥.

Data: 2013-11-13 17:35:00
Autor: Mark Woydak
"Dzieci same wchodz膮 do 艂贸zek"
U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l6051o$vs0$1node2.news.atman.pl...
[...]

艁o偶ka maj膮 na plebanii, a dzieci s膮 tam zapraszane na ogl膮danie film贸w o tematyce religijnej, a jak wiadomo w tamtych czasach ludzie chodzili p贸艂nago wi臋c by dzieciaki i klecha poczu艂y klimat epoki rozbieraj膮 si臋 do roso艂u. Takie gry i zabawy zako艅czone lizakiem.

MW

Data: 2013-11-13 19:19:38
Autor: mkarwan
[...]

Czy on m贸wi艂, 偶e do 艂贸偶ek ksi臋偶y?