"Dzieci same wchodz膮 do 艂贸zek"

Data: 2013-11-13 17:35:00
Autor: Mark Woydak
"Dzieci same wchodz膮 do 艂贸zek"
U偶ytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:l6051o$vs0$1node2.news.atman.pl...
Witam

Tako rzecze jeden z wysokich urz臋dnik贸w ko艣cio艂a katolickiego.

To ja mam pytanie: gdzie ksi臋偶na stawiaj膮 swoje 艂贸偶ka, 偶e maj膮 do nich swobodny dost臋p dzieci?

艢wietlica?
Plac zabaw?

Nich mi to kto艣 wyja艣ni.

艁o偶ka maj膮 na plebanii, a dzieci s膮 tam zapraszane na ogl膮danie film贸w o tematyce religijnej, a jak wiadomo w tamtych czasach ludzie chodzili p贸艂nago wi臋c by dzieciaki i klecha poczu艂y klimat epoki rozbieraj膮 si臋 do roso艂u. Takie gry i zabawy zako艅czone lizakiem.

MW

"Dzieci same wchodz膮 do 艂贸zek"