Dzieci w super katolickiej Irlandii.

Data: 2009-11-27 08:53:44
Autor: WW
Dzieci w super katolickiej Irlandii.
Witam

Jak wynika z opublikowanego raportu, w super katolickiej Irlandii, standardem wyznawców Jezusa było wsadzanie swojej fujary we wszelkie możliwe otwory małych dzieci. Wszyscy pracownicy kościoła katolickiego o tym wiedzieli a więc bezpośrednio lub pośrednio w tym uczestniczyli. Kościół katolicki i jego pracownicy stali ponad prawem !!!!.
Teraz kościół katolicki sypnął łaskawie 160 000 000  eur dla swoich ofiar.

Znacie inny kraj, gdzie kościół katolicki stoi ponad prawem i robi co chce?

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2009-11-27 04:04:12
Autor: sofu

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

KRK powinien być uznany za organizacje przestępczą ( jak mafia) i
zdelegalizowane.

sofu

Data: 2009-11-27 10:30:19
Autor: Jadrys
Dzieci w super katolickiej Irlandii.
sofu pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

KRK powinien być uznany za organizacje przestępczą ( jak mafia) i
zdelegalizowane.

sofu

Bez przesady.. To by było zwykłe oszołomstwo.. Podobne jakie istnieje w stosunku do komunizmu - za zbrodnie paru zbirów (Stalin, Pol Pot itp) oskarża sie cały system ustrojowy..

Data: 2009-11-27 05:55:02
Autor: sofu

--

Komunizm z samej zasady jest (ustrojem) zbrodniczym podobnie jak faszyzm czy
nazizm. Rzady klechów sa tak samo autorytarne i niedemokratyczne jak
komunistyczne. Jako takie powinny byc uznane za godzace w podstawy
demokracji i delegelizowane.
Mam tu na mysli organizacje o charakterze totalitarnym, bo na razie niby
panstwa koscielnego w Polsce nie ma.
Taka ludzka szczyna jak ABC ma w stopce napisane ze rozdział koscioła od
panstwa jest sztuczny co ma sugerować, ze jednośc mozna uzyskac tylko porzez
totalne podporzadkowanie panstwa władzy mafii watykanskiej. Co wpraktyce ma
oznaczac likwidacje panstwa demokratycznego jakie znamy.
Demokracje w przeszłosci wykazywały słabość co czesto skutkowało
przejmowaniem władzy przez grupy o charakterze mafijnym jak we Włoszech czy
Niemczech. Mafie (nie mylic z włoska Kosa Nostra) przejmoway wladze w
panstwach niedemokratycznych gdzie panstwo ulegało destabilizacji: Rosja,
Iran.
Panstwa demokratyczne powinny wyciagać wnioski z bledów przeszłości i
niedopuszczac do zagnieżdzania sie i rozrostu postaw niedemokratycznych.
tak sie zreszta dzieje np. w Niemczech gdzie trzyma sie na smyczy
organizacje nazistowskie nie pozwalajac na ich rozrost. Niestety Panstwo
Polskie zdaje sie niedostrzegac zagrozen wynikajacych z coraz wiekszego
wpływu KRK organizacji o strukturze czysto mafinej na wszelkie sfery zycia w
demokratycznej Polski.

sofu

Data: 2009-11-27 14:33:56
Autor: Jadrys
sofu pisze:
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości

sofu pisze:

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

[...]

Mógłbyś rozwinąć tą myśl? jest gdzieś mowa w manifeście o mordowaniu kogokolwiek?  O powiększaniu "przestrzeni życiowej"?

Data: 2009-11-27 15:03:19
Autor: Prawusek
Dzieci w super katolickiej Irlandii.

"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:heokg0$rio$1news.onet.pl...

Bój to wasz nieostatni
Nie skończy się krwawy trud

Data: 2009-11-28 15:30:13
Autor: Jadrys
Prawusek pisze:
"Jadrys" <Che@yahoo.com> wrote in message news:heokg0$rio$1news.onet.pl...

Bój to wasz nieostatni
Nie skończy się krwawy trud

Tu jest mowa o walce o sprawiedliwość a nie o mordowaniu.

Data: 2009-11-27 20:42:44
Autor: pluton
Dzieci w super katolickiej Irlandii.

Bez przesady.. To by było zwykłe oszołomstwo.. Podobne jakie istnieje w
stosunku do komunizmu - za zbrodnie paru zbirów (Stalin, Pol Pot itp)
oskarża sie cały system ustrojowy..

No wlasnie, taki sympatyczny rasiz-nazizm tez zostal zohydzony przez
jednego Hitlera.

Nullification

Data: 2009-11-28 15:29:04
Autor: Jadrys
pluton pisze:
[...]

Wcale nie nie Hitlera to wymysł że nazizm zakłada dominację nad innymi.  Ten system ustrojowy na tym bazuje..

Data: 2009-11-28 15:44:51
Autor: pluton
> [...]
> jednego Hitlera.

Wcale nie nie Hitlera to wymysł że nazizm zakłada dominację nad innymi.

Wcale nie mowie, ze to jego (Hitlera) wymysl. Mowie tylko, ze to bardzo
milutki i sympatyczny pomysl (rasa panow, podludzie do gazu) zostal
zohydzony przez jednego brzydkiego Hitlera.

Tak samo jak uroczy Pisizm (podejrzewanie wszytkich dookola o wszytko,
wzajemne podsluchy, inwigilacje, zakladanie wciaz nowych abc, cba,
fiubdziu) zostal zohydzony przez jedna czy dwie kaczki.

Nullification

Data: 2009-11-28 14:56:25
Autor: Karol
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
Tak samo jak uroczy Pisizm (podejrzewanie wszytkich dookola o wszytko,
wzajemne podsluchy, inwigilacje, zakladanie wciaz nowych abc, cba,
fiubdziu) zostal zohydzony przez jedna czy dwie kaczki.

..,najsmieszniejsze jest to, ze w jednym tekscie potepiasz nazizmi i
wypisujesz klamliwa, obsesyjnie nienawistan informacje o PiS. Przeciez to klasyczny przyklad zachowan niedemokratycznych, charakterystyczny
dla wszelkiej masci zwolennikow totalitaryzmu.

:))

Data: 2009-11-28 16:48:32
Autor: pluton
> [...]

Przeciez to klasyczny przyklad zachowan niedemokratycznych,
charakterystyczny
dla wszelkiej masci zwolennikow totalitaryzmu.

Szerloku - rozszyfrowales mnie bezblednie.

Teraz nakresl nam tutaj portret psychologiczny na przyklad doktorka
obermoherka.

Nullification

Data: 2009-11-27 12:29:57
Autor: =heÂŽsk=
Dzieci w super katolickiej Irlandii.
On Fri, 27 Nov 2009 04:04:12 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

KRK powinien by? uznany za organizacje przest?pczÂą ( jak mafia) i
zdelegalizowane.

 zloz wniosek do prokuratury...

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-27 13:17:08
Autor: WW
=heÂŽsk= pisze:
On Fri, 27 Nov 2009 04:04:12 +0100, "sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote:

KRK powinien by? uznany za organizacje przest?pczÂą ( jak mafia) i
zdelegalizowane.

 zloz wniosek do prokuratury...

Tylko gdzie znaleźć odważnego prokuratora, który czarnej mafii się nie boi?
I gdzie go zakwaterować, koszary WP odpadają.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein FĂźhrer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich
sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

p.s.
Nadal wq*** mnie Twoje kodowanie  :-(

Data: 2009-11-27 13:23:30
Autor: =heÂŽsk=
On Fri, 27 Nov 2009 13:17:08 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Tylko gdzie znaleźć odważnego prokuratora, który czarnej mafii się nie boi?
  ryszard kalisz.
I gdzie go zakwaterować, koszary WP odpadają.

 moze na plebnanii ? ;)

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-27 09:04:11
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 27 Nov 2009 08:53:44 +0100, WW napisał(a):

Witam

Jak wynika z opublikowanego raportu, w super katolickiej Irlandii, standardem wyznawców Jezusa było wsadzanie swojej fujary we wszelkie możliwe otwory małych dzieci.

A spróbowało by któreś nie udostępnić rzeczonego otworu któremuś ze
świętych mężów bożych, poślubionych Chrystusowi i Najświętszemu Sercu
Maryi!

Data: 2009-11-27 10:10:22
Autor: Roman Rumian
Dzieci w super katolickiej Irlandii.
Panie WW,

WW pisze:
[...]

http://wyborcza.pl/1,75248,7300619,Irlandzki_Kosciol_kryl_ksiezy__ktorzy_molestowali.html

"... Prawnicy przebadali historie 46 spośród 150 dublińskich księży
oskarżanych o molestowanie i gwałcenie dziewcząt oraz chłopców w latach
1975-2004. ..."

http://wielodzietni.org/comments.php?DiscussionID=1486

"... W ubiegłym roku, głównie z powodu śmierci związanej z podeszłym
wiekiem, liczba księży w tym kraju zmalała o 160, podczas gdy wyświęcono
zaledwie 9 nowych prezbiterów. W całym kraju pracuje obecnie 4.750
duchownych, ale jeśli dotychczasowa tendencja się utrzyma, do 2028 r.
Irlandia będzie miała niespełna 1500 kapłanów. ..."

150/4750 * 100%= 3.158 %

To jest szacunek zawyżony, bo w okresie 1975-2004 żyło więcej
duchownych. To, nawiasem pisząc średnia dla całego społeczeństwa, tyle
że o pedofilach cywilnych merdia nie piszą, więc dla Pana ich nie ma ?

Wyobrażam sobie, że duchowni, którzy zgłaszali te przypadki przełożonym
(biskupom ?) uznawali, że reszta od nich zależy, więc dlaczego są winni ?
A te 160 mln euro to chyba w wyniku wyroków sądowych więc na jakiej
podstawie Pan twierdzi, że są ponad prawem ?

Tyle kłamstw w jednym poście - kto Pan uczył agitacji ??

Roman Rumian

P.S. Czyli takie zakłamanie to standard w pańskiej rodzinie zakładając,
że liczy ok. 30 osób ?

Data: 2009-11-27 10:30:23
Autor: WW
Dzieci w super katolickiej Irlandii.
Roman Rumian pisze:

150/4750 * 100%= 3.158 %

To od ilu procent, Pańskim zdaniem skoro Pan tak w rachunkach biegły,  księży-pedofilów zaczyna się molestowanie przez kościół katolicki a kończy molestowanie przez poszczególnych księży?

160 000 000 euro kk wypłacił "dobrowolnie", aby nie doszło do procesów.

Data: 2009-11-27 11:22:32
Autor: Roman Rumian
Dzieci w super katolickiej Irlandii.
Panie WW,

WW pisze:
(...)
[...]

zaczynając od końca: to czego dowodzi te 160 mln euro: bycia ponad prawem czy poczucia winy i chęci zadośćuczynienia ?

Niech Pan mi napisze co Pan chce wykazać i co rozumie Pan przez Kościół Katolicki ?

Kościół nie molestuje, molestują jego duchowni.
Kosiołowi pedofilia czy homoseksualizm są wstrętne, bardzo szkodliwe (przez zboczków nie ma lustracji, są wpływową, bardzo niebezpieczna V kolumną) są wielkimi grzechami, a za szkody jakie wyrządzają ofiarom i wierzącym INDYWIDUALNI DUCHOWNI - chyba nie ma dostatecznej kary.

Wkurza mnie maksymalnie to, że wzburzona, bolejąca reszta ma płacić za te indywidua odszkodowanie. Nawaisem pisząc, kiedy jest mowa o takiej kasie znajduje się natychmiast więcej "ofiar".

Roman Rumian

Data: 2009-11-27 11:31:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Dzieci w super katolickiej Irlandii.

Użytkownik "Roman Rumian" <rumian.wytnij.@agh.edu.pl> napisał w wiadomości news:heo9d6$q32$1news.agh.edu.pl...
Panie WW,

Kościół nie molestuje, molestują jego duchowni.

To mi przypomina hasło z okresu PRL: "socjalizm tak - wypaczenia nie"

Data: 2009-11-27 11:53:52
Autor: sofu

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>

> Kościół nie molestuje, molestują jego duchowni.

To mi przypomina hasło z okresu PRL: "socjalizm tak - wypaczenia nie"

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Parafrazujac: to nie SS bylo organizacja zbrodnicza to tylko jej niektórzy
członkowie byli zbrodniarzami.
Facet zapomniał ze KRK ma pewna strukture (gradacje władzy) z absolutna
władza papieza jako głowy panstwa - Watykan.
Nie jest tak ze kosciół to sa ludzie w poszczegolnych krajach. To sie tak
tylko niektórym matołkom wydaje.
Owieczki jak sa nazywani wierni sa tylko dodatkiem do tej mafinej
organizacji z której ta mafia żyje.
Spróbujcie cos zrobic wbrew Watykanowi to wam zaraz pokaza gdzie lezy
rzeczywista władza.

sofu

Data: 2009-11-27 12:24:10
Autor: Roger Perejro
[...]

Albo: partia kieruje, rząd rządzi. Trzeba byc skrajnym hipokrytą, albo skończonym debilem, żeby podejmowac próby obrony kościoła katolickiego w kontekście irlandzkiej afery.

Przemek
--

"Sprawa Barbary Blidy. Prokuratura wyjaśniająca samobójstwo posłanki SLD przygotowała zarzuty dla generała Witolda M., byłego szefa ABW za rządów PiS. To on rozkazał filmować zatrzymywanych. Przez wiele lat bliski wspólpracownik Lecha Kaczyńskiego. W ciągu dwóch lat awansował z porucznika na generała".

Data: 2009-11-27 19:13:31
Autor: cyc
[...]

Rumian nalezy do tych , ktorzy za wikarego dadza sobie j....  poobcinac i nie rozumie tego , ze nie idzie o to , ze wsrod ksiezy sa pedofile bo sa w kazdym srodowisku , ze nie idzie nawet o to , ze wsrod kleru jest ich nadreprezentatywnosc bo biorac pod uwage status ksiedza i ich swoisty immunitet moze miec na to wplyw ale o to idzie , ze 99% przypadkow pefofilstwa ksiezy jest przez herarchow i samych ksiezy skrywana , zamiatana pod przyslowiowy  dywan i tolerowana do czasu , kiedy przez przypadek sprawy wyjda na wierzch i ze dopiero wtedy, udajac zdziwienie  pokazuja swoja "praworzadnosc" .

cyc

Data: 2009-11-27 12:29:56
Autor: =heÂŽsk=
On Fri, 27 Nov 2009 08:53:44 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Witam

Jak wynika z opublikowanego raportu, w super katolickiej Irlandii, standardem wyznawców Jezusa było wsadzanie swojej fujary we wszelkie możliwe otwory małych dzieci.

 a co ciekawe te "dzieci" przypomnialy nagle o tym po 30 latach.
 "otwory" sie im nie zrosly czy pamiec nagle wrocila ?

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-27 13:14:16
Autor: WW
=heÂŽsk= pisze:
[...]

A może przestały sie bać, zarówno gwałceni jak i dziennikarze ?.

Data: 2009-11-27 13:25:53
Autor: =heÂŽsk=
On Fri, 27 Nov 2009 13:14:16 +0100, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

>  a co ciekawe te "dzieci" przypomnialy nagle o tym po 30 latach.
>  "otwory" sie im nie zrosly czy pamiec nagle wrocila ?

A może przestały sie bać, zarówno gwałceni jak i dziennikarze ?.

 nie zartuj. nagle odswiezenie pamieci to zjawisko powstajace
 z manipulacji zdarzeniami z przeszlosci. kazdy psycholog wyjasni
 ci skad to sie bierze i w jaki sposob sie je tworzy.  co do dziennikarzy: dla nich kazda "sensacja" to news. zyja z tego.
 jak hieny. "ale czy mozna powiedziec, ze to 1-wsza ofiara grypy  w Polsce?", "tak". "no to mamy -1-wszego, jakie jest jego nazwisko?"
 "xyz". "wspaniale, pojdzie na 1-wsza strone!, zwiekszamy naklad!"
 to wyzej jest jak najbardziej autentyczne. zenada. hieny i sepy.

 --

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-11-27 19:19:03
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 27 Nov 2009 13:25:53 +0100, =he®sk= napisał(a):

[...]

Dziwne że co poniektórzy wcześniej nie skarżyli się np na spławianie z tamy
pod Włocławkiem, a po 1989r nagle im pamięć wróciła.

Pewnie to teĹź na skutek manipulacji.

Data: 2009-11-27 19:04:59
Autor: cyc
[...]

To klamstwa i jawna wojna z Kosciolem i Polska !.

cyc

Dzieci w super katolickiej Irlandii.