Dzieci zlego panstwa. Film dokumentalny o dzieciach z Koreii Pln

Data: 2011-12-20 22:00:15
Autor: Obserwator
Dzieci zlego panstwa. Film dokumentalny o dzieciach z Koreii Pln
wczoraj na tej grupie pojawil sie czlowiek o ncku leszek niewiadomski (ktory
pisze na sciepie) i napisal, ze informacje o Koreii Polnocnej sa niepraedziwe
i kazdy moze sobie tam jechac jako turysta.

Facet jest albo glupi, albo klamie celowo. Pisze z niemieckiego serwera i
sieje dezinformacje, moze dlatego, ze to komunisci z enerdowa wprowadzali tam ten antyludzki system.

Dlaczego uwazam, ze facet jest wyjatkowo glupim dezinformatorem? Dzisiaj mamy
\mozliwosc, dzieki internetowi, takich glupkow wylapac i udowodnic im ze klamia.

http://patrz.pl/filmy/dzieci-zlego-panstwa-16

Psychopata ktory odszedl do piekla:)..., zostal uzbrojony w bron nuklearna,
przez takich samych jak on psycholi i teraz Korea Polnocna stanowi potezne
zagrozenie dla pokoju na swieci.

Ktos tam pisal, ze jankesi i inne bogate panstwa nie interesuja sie Korea
Polnocna, bo tam nie ma ropy.

To nie jest prawda. Interesuja sie, ale musza z psychopatami postepowac bardzo
ostroznie, bo wiadomo do czego rozwcieczony psychol jest zdolny.

Data: 2011-12-21 00:12:31
Autor: leszek niewiadomski
Am 20.12.2011 23:00, schrieb  Obserwator:
[...]

Jesli chodzi o post >Kraj szczesliwych ludzi - KRL-D< wzglednie uwagi o biurze podrozy w >Zjednoczeniu< i zrozumiales z nich, ze chwale system kimowski, to gratuluje rodzicom i nauczycielom oraz wspolczuje bliskim.
Przeczytaj ponizsze powoli jeszcze raz. Przypominam, ze to byly moje porady dla kolegi boukuna:
>U nas jest biuro podrozy, ktore od lat organizuje wycieczki do KRLD. Pojedz tam (moze sie da indywidualnie, bedzie taniej, moze z plecakiem i namiotem, lub tylko z plecakiem jak moje dziecko kiedys po Wietnamie), pogadaj z ludzmi, narob zdjec, rzuc je na sciepe, zloz od nas kwiaty na grobie Kima nr 2  poklon sie Kimowi nr 1 w mauzoleum. Poza tym mam nadzieje, ze wyslales kondolencje do ambasady? Jesli jeszcze nie, to wyslij tez i ode mnie. Moze ktos sie jeszcze dolaczy? <
ln.

Data: 2011-12-20 23:48:06
Autor: Obserwator
leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid> napisał(a):

> [...]
 >U nas jest biuro podrozy, ktore od lat organizuje wycieczki do KRLD. Pojedz tam (moze sie da indywidualnie, bedzie taniej, moze z plecakiem i namiotem, lub tylko z plecakiem jak moje dziecko kiedys po Wietnamie), pogadaj z ludzmi, narob zdjec, rzuc je na sciepe, zloz od nas kwiaty na grobie Kima nr 2  poklon sie Kimowi nr 1 w mauzoleum. Poza tym mam nadzieje, ze wyslales kondolencje do ambasady? Jesli jeszcze nie, to wyslij tez i ode mnie. Moze ktos sie jeszcze dolaczy? <

To sa porady dla kogos takiego jak boukun,ktory nadal zajmuje sie propaganda
komuny i zna tylko PRL i troche Niemcy z pozycji wyrobnika?

http://www.grupy.banzaj.pl
/Kraj,szczesliwych,ludzi,KRL,D,23,1861021,2011_12.html

Tego typu posty czytaja ludzie ktorzy twoich wysublimowanych zarcikow moga nie zrozumiec, bo ciebie nie znaja. To jest internet, a nie twoj
dom gdzie zapraszasz ludzi ktorzy twoje zalosne poczucie humoru znaja.

A tak a propos; Czego sie moze dowiedziec turysta o rezimie komunistyczntym,
podrozujac z biurem podrozy? Byles tam i wiesz jak sa takie wycieczki
organizowane pod wzgledem propagandowym na terytorium Koreii Polnocnej?

To ja wspolczuje twoim rodzicom i nauczycielom, ze nie nauczyli cie zyczliwej
komunikacji z roznymi ludzmi. Twoje otoczenie musi posiadac chyba umiejetnosc
czytania twoich mysli. Ciebie to moze bawic i mozesz sobie urzadzac zarty, a tam w bestialski sposob
sa nadal mordowani ludzie: cale rodziny do trzeciego pokolenia sa gnebione,
jesli podpadna psychopatom. Male dzieci zarzyna sie jak prosiaki.

Korea Polnocna jest dowodem na to czym jest realny komunizm.

http://northkorea.pl/index.php/category/podroze/

Data: 2011-12-21 00:00:39
Autor: Obserwator
Dzieci zlego panstwa. Film dokumentalny o dzieciach z Koreii Pln

Taka jest oferta koreanskich psychopatow dla turystow:

 http://northkorea.pl/index.php/category/podroze/
 Turysci maja wyjechac przekonani, ze tam jest eldorado komunistyczne i glosic
te nowine po siecie.
Nawet zarcie im za darmo w hotelu podaja. To maja nie byc oczarowani ta
enklawa komusza? Pokazuja wystepy zespolow dzieciecych takie wlasnie jak ta
dziwczynka na zdjeciu pod linkiem ktory podales. A inne dzieci w kilkunastu obozach zaglady sa mordowane w bestialski sposob.

Korea Polnocna jest w rzeczywistosci panstwem odizolowanym od swiata.
Za robienie zdjec ktore wladzy nie odpowiadaja, turyste moze spotkac duza
nieprzjemnosv, lacznie z uwiezieniem.

W Polsce komuchy tez potrafily pokazywac wizytorom, tylko inscenizacje i do
dzisiaj nadal wielu ludzi na zachodzie nie ma zielonego pojecia o tym, czym
jest komunizm ! --

Data: 2011-12-21 00:15:55
Autor: Obserwator
Dzieci zlego panstwa. Film dokumentalny o dzieciach z Koreii Pln

z braku pozywienia w tym raju komuszym, ludzie w obozach zaglady morduja sie
jedza ludzkie mieso. I takim psychopatom ktos dal bron nuklearna do reki, aby walczyli z
wyimaginowanymi kapitalistami i imperializmem zachodnim !

Data: 2011-12-21 10:19:46
Autor: Maurits D. Andersen
Am 21.12.2011 01:15, schrieb  Obserwator:

[...]

Slicznotki?
http://cdn2.spiegel.de/images/image-296369-galleryV9-lgbh.jpg

user

Data: 2011-12-21 16:28:27
Autor: Marek Czaplicki
Obserwator  pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 grudzień 2011 00:48:

To sa porady dla kogos takiego jak boukun,ktory nadal zajmuje sie propaganda
komuny i zna tylko PRL i troche Niemcy z pozycji wyrobnika?

Jak to dobrze, że na grupie jest taki ktoś jak Obserwator, który zawsze wali prawdę w jaką wierzy, o innych. Bez niego i jego światłej obecności nie wiedzielibyśmy jak się zachować na grupie, walilibyśmy kupska wielkości Mt. Everestu.
Mam poza tym pytanie: czy można rozróżnić, który serwer w  Niemczech należy do komunistów, a który do chadecji, ewentualnie poratuj błądzącego radą, czy można rozpoznać także koszerność danego serwera?

Data: 2011-12-21 15:33:47
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

a cos na temat fimu ktory zamiescilem i komunizmu w Koreii Polnocnej, potrafisz napisac, poza tekstami ad persona?

Data: 2011-12-21 16:46:41
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 grudzień 2011 16:33:

[...]

Przecież nie pisałeś na temat reżimu północno-koreańskiego tylko dużą część postu poświęciłeś osobie tego, którego akurat nie lubisz. A powiedz mi jedno. Jak na kogoś kto tak zaciekle i z pewnym zapamiętaniem, zwalcza przejawy komunizmu i dezinformacji, stosujesz zupełnie komunistycznego pochodzenia metody. Zamiast argumentów ad rem, argumenty ad personam. Wystarczy, że masz odrobinę kłopotu z rozpoznaniem czyichś intencji, to zamiast zapytać, co kiedyś mi wypomniałeś nie doczytawszy się nawet pytania z mojej strony, walisz i wyzywasz. Więc mi się wydaje, że tłumaczenie swoich racji, osobie która klawiaturę ma tylko pełną frazesów, a sama jest pozbawiona jakiejkolwiek kultury dyskusji, mija się z celem.

Data: 2011-12-21 16:00:12
Autor: Obserwator
Dzieci zlego panstwa. Film dokumentalny o dzieciach z Koreii Pln
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a): (...)

prosze napisac cos na temat fimu i rezimu w Koreii Polnocnej.

na razie widze tylko jedna sensowna reakcje w postaci linku do fotek psycholi
komuszych z Koreii Polnocnej.

Warto tez zauwazyc, ze Pawlak (link tez podany), popiera jakies towarzystwo przyjazni (sic !) z tymi kreaturami.

Moze wiec warto tez na ten temat cos napisac.

Ponadto urzadzanie wyjazdow turystycznych przez Polske do panstwa w ktorym jest kilka obozow zaglady, jest bardzo niestosowne. To tak jakby w czasie okupacji niemieckiej organizowac sobie wycieczki turystyczne do panstwa, na terenie ktorego okupant zalozyl obozy zaglady.

Wareto zauwazyc, ze reklama polskiego biura podrozy oferuje same przyjemnosci
i komfort z gornej polki (np. gra w golfa), kiedy na terenach pobliskich
morduje sie i torturuje  w bestialski sposob ludzi(ze szczegolnym okrucienstwem zabija dzieci, kobiety i ludzi starszych) i z braku pozywienia spozywa mieso ludzkie.

Data: 2011-12-21 17:14:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcsvqc$ig7$1inews.gazeta.pl...
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

(...)

[...]

A może możnaby coś takiego przeczytać:
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/korea-polnocna-wycieczka-doskonala,1,3354701,wiadomosc.html

Data: 2011-12-21 16:29:46
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

A może możnaby coś takiego przeczytać:
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/korea-polnocna-wycieczka-
doskonala,1,3354701,
wiadomosc.html

wlasnie tak sie oswaja ludzi ze zlem.Potem wszyscy jestesmy zaskoczen, ze panuje powszechna znieczulica na tragedie ludzka.

Przyzwyczajamy sie i nie reagujemy, az do momentu kiedy sami stjemy sie ofiarami zla (np. zlodzieja czy oszusta).
 A tak a popos , kto to jest Carol Cadwaller rzekomy autor tego tekstu?

Data: 2011-12-21 17:18:10
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 grudzień 2011 17:00:

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

(...)

prosze napisac cos na temat fimu i rezimu w Koreii Polnocnej.

Mogę napisać. Na naszych oczach powstaje i umacnia się nowa religia. Jest to mieszanka wybuchowa, połączenie religii z komunizmem. Wychowanie społeczeństwa aby ślepo wykonywało rozkazy dokonał Kim Ir Sen, który za to osiągnięcie został obwołany Wiecznym Prezydentem. Mają więc już jednego prawie boga. Wieczność bowiem, jest atrybutem boskości. Korea ma już broń atomową i zadaniem następcy syna "Wiecznego Prezydenta", będzie skonstruowanie środków jej przenoszenia.

Data: 2011-12-21 17:26:16
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jct0s3$l1n$1inews.gazeta.pl...
[...]

Takie zachowania można zaobserwować nie tylko w Korei Północnej.
W Polsce także próbuje się niektórych nieżyjących postawić na nienależny piedestał.

Data: 2011-12-21 16:33:04
Autor: Obserwator
[...]

ale prosze zrozumiec, ze to wlasnie obecny rezim dazy do totalitaryzmu.
Caly czas zajmujecie sie tylko jedna partia opozycyjna, a nie partia rzadzaca.

To jest wlasnie przejaw totalitaryzmu !!

Data: 2011-12-21 18:21:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Obserwator " <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jct1o0$o74$1inews.gazeta.pl...
[...]

Definicja totalitaryzmu:
Totalitaryzm (dawniej też: totalizm) - charakterystyczny dla XX-wiecznych reżimów dyktatorskich system rządów dążący do całkowitej władzy nad społeczeństwem za pomocą monopolu informacyjnego i propagandy, ideologii państwowej, terroru tajnych służb wobec przeciwników politycznych, akcji monopolowych i masowej monopartii. Termin totalitario stworzył na początku lat 20. XX wieku Benito Mussolini dla określenia systemu państwowego, który wprowadzał, charakteryzując go: Wszyscy w państwie, nikt poza nim, nikt przeciw niemu. Głównymi teoretykami genezy totalitaryzmu są Hannah Arendt i Karl Popper. Totalitaryzm charakteryzuje państwa, w których ambicje modernizacyjne i mocarstwowe idą w parze z brakiem tradycji demokratycznej lub - jak w przypadku Niemiec - rozczarowania demokracją, jej kryzysem lub niedostatkiem. Występowały różne odmiany totalitaryzmu zarówno wśród prawicy jak i lewicy.

Przykładem totalitaryzmu w partii jest PiS. Wszyscy w PiS za Kaczyńskim, nikt przeciw niemu. Jeśli się odważy mieć inne zdanie - wynocha z PiS.

Data: 2011-12-21 17:34:52
Autor: Obserwator
> [...]

Przykładem totalitaryzmu w partii jest PiS. Wszyscy w PiS za Kaczyńskim, nikt przeciw niemu. Jeśli się odważy mieć inne zdanie - wynocha z PiS.

A teraz znajdz sobie definicje panstwa demokratycznego w stylu zachodnim.
PO ma w tej chwili pelnie wladzy,a nadal  niszczy partie opozycyjna na rozne sposoby. Ta definicja toatlitaryzmu idealnie pasuje wlasnie do PO.

Monopol na informacje maja media postkomusze ktore stosuje metody idoktrynacji
charakterystyczne dla systemu komunistycznego (czyli totalitarnego).

PO dazy do systemu w pelni totalitarnego i zwolennicy tej partii
mimo wsystko ja jednak nadal popieraja.

Data: 2011-12-21 18:40:07
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jct5bs$4qg$1inews.gazeta.pl...
> [...]

charakterystyczne dla systemu komunistycznego (czyli totalitarnego).

PO dazy do systemu w pelni totalitarnego i zwolennicy tej partii

To przypomina: "Mówił dziad do obrazu..."
Wysiadam...

Data: 2011-12-21 19:42:59
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 grudzień 2011 18:34:

[...]

Czy Ty jesteś przedstawicielem mediów post-komuszych? Swobodnie piszesz na grupie to co uznasz za stosowne, możesz na różnych forach przedstawić swoje zdanie. Czy ktoś, albo coś ma nad Tobą kontrolę? Czy ktoś nakazuje Ci zajmować się tym, a nie innym tematem? Państwo rządzone przez PO+PSL dąży do coraz szerszego dostępu do internetu, w planach jest skorzystanie z tzw "dywidendy cyfrowej" kiedy to na częstotliwości uwolnione po cyfryzacji tv będzie można "zapuścić" internet. Czy tak wygląda państwo totalitarne, kiedy to obywatele mogą swobodnie wymieniać poglądy? Jednym z wielu dóbr o ograniczonym dostępie za tzw "komuny" były telefony. Dostęp do nich był limitowany. Czy działanie ku udostępnieniu nowoczesnych technik porozumiewania się możesz nazwać działaniem państwa totalitarnego, czy zmierzającego ku niemu? Jeżeli powiesz tak, to będzie znaczyło że w dyskutowanej Korei Płn wszyscy obywatele mają darmowy i nielimitowany dostęp do internetu, tv z różnych krajów, a telefony komórkowe zakłada się na szyje małym dzieciom. :-)

Data: 2011-12-21 19:30:34
Autor: Marek Czaplicki
Obserwator  pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 grudzień 2011 17:33:

[...]

Nie rozumiesz istoty totalitaryzmu. Gdy zaprzęga się organy państwa do budowania niemalże kultu wokół jakichś osób, gdy wyznawana ideologia staje się niemalże religią, rodzi się tylko jedno-fanatyzm. Obojętnym jest czy ukierunkowany w kierunku dobra, jak to ma miejsce w religii katolickiej, czy w kierunku zła i zniszczenia jak to ma miejsce w Koreii Płn.
Wyznawana przez większość Polaków religia ma swoje jasne strony, wtedy gdy w czasach najnowszych pozwalała ludziom przetrwać w realnym socjalizmie. Ma także i ciemne, wtedy gdy służy niektórym ludziom do budowania murów między Polakami, do określania ich tożsamości, jako "prawdziwych Polaków" i "fałszywych Polaków". Pamiętaj. Tylko cienka czerwona linia dzieli miłość od nienawiści.

Data: 2011-12-21 19:44:13
Autor: Obserwator
[...]

ale przeciez w ten sposob dokladnie scharakteryzowales zwolennikow PO:)
Wyglada na to, ze ty za cholere nie potrafisz rozumiesz co mowi strona przeciwna. Zachowujesz sie jak slepy i gluchy:)

Ty wiesz swoje, niezaleznie od ciezaru argumentow merytorycznych strony przeciwnej. Wyczytujesz z tekstu, cos czego tam nie ma i nastepnie wmawiasz to adwersarzowi. Robisz to juz kolejny raz, kiedy probuja z toba rozmaiac.

Co ty mi tu wyjezdzasz z cienka linia dzielaca milosc od nienawisci?
Przeciez juz ci tlumaczylem, ze w polityce nie istnieje takie pojecie.

Natomiast politycy o skolonnosciach totalitarnych moga urzadzac nagonki
na innych politykow bedacych do nich w opozycji i poslugiwac sie szykanami.

I taka wlasnie sytuacja ma w tej chwili miejsce w Polsce.

Bez przerwy mowi sie i pisze o partii opozycyjnej, a nie o partti aktualnie rzadzacej. To jest wlasnie NIENORMALNE i ABSURDALNE.
Tak wlasnie bylo w okresie kiedy stalinowcy wprowadzali w Polsce swoj system polityczny. Teraz nie morduje sie przeciwnikow na taka sklale jak w okresie stalinowskim, ale urzadza sie nagonki i szykanopozycji w bardziej wysublimowany sposob.

Nie masz tez sie co oburzac na zarzut iz jestes dosc dziwnym obywatelem mieszkajacym na terytorium Polski, bowiem jak juz ci raz tlumaczylem lider twojej partii uwaza, ze Polska to nienormalnosc.

W tej chwili wlasnie robi wszystko, aby ten swoj poglad wcielic w zycie.

Zaden czlowiek ktory czuje sie obywatelem danego panstwa, nie poparl by takiego polityka.

Na calym siecie zadne spoleczenstwo nie wyzbywa sie dobrowolnie swojej suwerennosci i nie oddaje wlasnego panstwa pod nadzor panstwa innego.

To tylko w Polsce nadal panuje tego typu tradycja ktora polega na frymarczeniu swoim panstwem przez ewidentnych zdrajcow i sprzedawczykow. --

Data: 2011-12-21 19:48:45
Autor: Obserwator
sorry, za kilka literowek w tekscie

...ale nie mam w tej chwili czasu na korekte teksu. Mam nadzieje, ze tekst bedzie jednak czytelny.

Data: 2011-12-21 20:58:11
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 grudzień 2011 20:44:

[...]

Może jestem na tyle głupi, że słowa płynące od PiS próbuję zrozumieć dosłownie. Jak pan prezes mówił o tym, że "jak oni wygrają to będzie nowy 13.12" to ja zrozumiałem dosłownie. Mają zamiar wprowadzić stan wyjątkowy. Czy może wszystkie słowa płynące od PiS należy rozumieć przy zastosowaniu licentia poetica. Nie wiem i nie bawi mnie to. Wolność słowa nie polega tylko na tym, że mówi się wszystko na co ma się ochotę, ale też na tym że odpowiada się za swoje słowa. Nie więzieniem bo od tego daleko, ale zwykłym zrozumieniem u słuchaczy.
Co do zwolenników PO jak Ty ich nazywasz, to nie słyszę od nich komunałów. Każdy może wdrapać się na trybunę i za przeproszeniem pieprzyć o rzeczach,o których nie ma pojęcia. O rodzinie, o pracy, o utrzymaniu tego lub owego. Niech ten facio którego tak lubisz pokarze coś więcej, coś co każdy normalny Polak musi robić codziennie: utrzymać rodzinę, zadbać o pracę, o dom, o innych. Na razie bowiem on dba tylko o swój własny interes. Utrzymuje siebie i swoją partię z podatków płaconych przez wszystkich.

Data: 2011-12-21 20:28:16
Autor: Obserwator
Dzieci zlego panstwa. Film dokumentalny o dzieciach z Koreii Pln
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

Może jestem na tyle głupi, że słowa płynące od PiS próbuję zrozumieć dosłownie.

nie wiem czy jestes glupi czy tylko wyjatkowo podatny na dezinformacje.

W spoleczenstwie poddanemu nachalnej i permanentnej dezinformacji medialnej, (szczegolnie w stylu komuszym, goebelsowskim)latwo jej ulec jesli ma sie tego typu predyspozycje.

Probujesz zrozumiec co usiluja przekazac pisowcy, ale ci sie nie udaje?

To moze odpusc sobie PiS, lidera opozycji i zainteresuj sie tym co wyczynia Donald Tusk, ktory np. zatrudnia na stanowisku ministra w MSZ czlowieka, prowadzonego przez sluzby brytyjskie:)

Data: 2011-12-21 21:43:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jctfh0$5qd$1inews.gazeta.pl...
[...]

Co tak skromnie. Napisz, że sam Tusk jest prowadzony przez Niemców (dziadek z wermachtu). A minister spraw zagranicznych nie tylko prowadzony jest przez służby brytyjskie, a także rosyjskie (Macierewicz przecież powiedział, że większość ministrów MSZ jest na służbie rosyjskiej, to niechybnie ten minister też).
No i powiedz, że Śląsk jest ukrytą opcją niemiecką. A tak w ogóle Polska jest czymś tam niemiecko-rosyjskim. Acha - kondominium (to od kondoma?).
Nie szczyp się. Idź na całość!

Data: 2011-12-22 09:27:33
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 grudzień 2011 21:28:

[...]

No i masz wyjaśnienie. Członkowie społeczeństwa, wśród których jest i Marek Czaplicki nie dorośli i nie dojrzeli do zrozumienia przekazu płynącego od PiS. Nadają się do jakichś szkół specjalnych. W nich zostaną poddani reedukacji ze szczególnym uwzględnieniem dzieł Wielkiego Prezesa. Wtedy dopiero będą go w pełni rozumieć. I oczywiście głosować na niego, bo tylko o to chodzi. Reszta nie powinna ich obchodzić.

Data: 2011-12-21 21:15:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jctdok$t68$1inews.gazeta.pl...
[...]

i gdy Tusk chciał to zmienić (zmniejszyć naszą daninę na partie czy też zlikwidować), to prezesik najgłośniej protestował. Sądzę, że łatwo jest zauważyć hipokryzję przezesika. W dodatku jest tak strachliwy, że chroni go siedmiu ochroniarzy. Oczywiście, za nasze pieniądze.

Data: 2011-12-21 21:01:31
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jctcud$qod$1inews.gazeta.pl...
Bez przerwy mowi sie i pisze o partii opozycyjnej, a nie o partti aktualnie
rzadzacej. To jest wlasnie NIENORMALNE i ABSURDALNE.

Są trzy partie opozycyjne. Ale najwięcej pisze się o PiS. I, biedaczku, nie wiesz dlaczego? Bo daje ku temu powody. I to bezustannie.
I to byłoby na tyle.

Data: 2011-12-21 20:04:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jct8ka$du2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Doskonałym przykładem jest budowanie przez PiS kultu Lecha Kaczyńskiego.

Data: 2011-12-21 20:15:32
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 grudzień 2011 20:04:

[...]

Doskonałym też przykładem na to kto w Polsce chce w obecnej chwili zbudować totalitaryzm jest postępowanie "wyrzuconych" z jednej partii. Kobiety np mają trochę inną psychę od mężczyzn i zachowują się inaczej, one pragną zemsty za wszelką cenę. Kochały jakiegoś "wodza", a on je odrzucił. Jest takie powiedzenie: "piekło nie rozpęta większej furii, niż ma ją odrzucona kobieta". Kluzik-Rostkowska jest tu idealnym przykładem.

Data: 2011-12-21 20:52:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jctb94$ljn$1inews.gazeta.pl...
[...]

Chyba zły przykład. Od miesięcy tej pani nie słyszałem w mediach.
Świetnym przykładem natomiast jest Kurski. Stara się chronić Lecha Kaczyńskiego i zarzutami wynegocjowania Traktatu lizbońskiego, jeśli to są zarzuty, obciąża Jarosława. A przyjmując picowski pogląd na Traktat lizboński, to obaj poniszą dokładnie taką samą winę. Powtarzam: pogląd picowski.

Data: 2011-12-21 21:00:20
Autor: Marek Czaplicki
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 21 grudzień 2011 20:52:

[...]

Ta pani o której wspomniałem uaktywniła się tylko na czas wyborów. Mówiła, że zrobi wszystko aby PiS i prezes nie wrócił do władzy. Cienka czerwona linia, powtarzam.

Data: 2011-12-21 21:18:27
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jctdsl$t68$2inews.gazeta.pl...
[...]

I mialą moc sprawczą. Bo w istocie, prezes nie wrócił do władzy wtedy i jak sądzę, to już nigdy nie wróci. Niebawem zostanie tylko z Hofmanem (hi, hi).

Data: 2011-12-22 04:23:04
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 20:15:32 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Mówisz o wyrzuconych z PiS-u, dlaczego te miernoty nie mogą pojąc  genialności wielkiego stratega.  :D

--
stevep

Data: 2011-12-22 10:07:28
Autor: Marek Czaplicki
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 22 grudzień 2011 04:23:

Mówisz o wyrzuconych z PiS-u, dlaczego te miernoty nie mogą pojąc
genialności wielkiego stratega.  :D

Może dlatego, że w PiS nie chodzi o jakiekolwiek rozumienie? Tam ma się na glosowaniach podnosić grzecznie łapkę do góry jak każe wódz, a już wszelkie przejawy samodzielnego myślenia to czystej wody herezja. :-)

Data: 2011-12-22 10:12:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6vfoqv150oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Chyba dlatego, że są miernotami.

Data: 2011-12-22 04:20:28
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 16:28:27 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

Jak to dobrze, że na psp mamy grupowego idiotę obserwatora i niemniej  mądrych jego sympatykow.

--
stevep

Data: 2011-12-21 10:30:30
Autor: Pan hrabia Bobrowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jcr0hf$40a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty wszędzie widzisz szpiegów, agentów, kłamców, oszustów? Jak możesz tak żyć. Za kilka lat czeka cię obłęd. Objawy wskazują wyraźnie, że masz początki Alzheimera.

BBR

Data: 2011-12-21 16:04:48
Autor: stevep
Dnia 21-12-2011 o 10:30:30 Pan hrabia Bobrowski <hrabia@zascianek.eu>  napisał(a):

[...]

Manie prześladowczą to już na pewno.

--
stevep

Data: 2011-12-22 00:02:06
Autor: leszek niewiadomski
napisał(a):

[...]

Nie wydaloby sie, gdyby przeczytal ciekawy reportaz z Guardiana. http://wiadomosci.onet.pl/raporty/korea-polnocna-wycieczka-doskonala,1,3354701,wiadomosc.html
W Spieglu tez podobne rzeczy czytalem. Pare razy lecial w telewizji polski film o Pln Korei. O-wator pewnie niewiele czyta, bo swoje wie, obcych jezykow tez chyba nie uznaje?
Informacje polskiego MSZ pod http://poradnik.poland.gov.pl/
ln.

Data: 2011-12-22 04:51:02
Autor: Obserwator
[...]

co niby mialoby sie wydac? jestesmy na pewno przytomni panie niewiadomski?
Przeciez link do tego tekstu podal wczesnie w tym watku Idzikowski i go przeczytalem. Moze sobie pan wiec przeczytac co odpowedzialem

Prosze nie robic zamieszania i nie wypisywac glupot, skoro pan nie nadaza
z czytaniem tekstow w tym dlugasnym watku.

[...]

Skad panu przychodzi do glowy, ze obcych jezykow nie uznaje? Jesli pan duka po szwabsku, to nie znaczy ze ktos jest panu podobny.

Pan sobie filmy obejrzy ale angielskojezyczne o ile zna pan ten jezyk, a nie
proponuje mi niemieckich artykulow. Niemiecki jezyk jest malo popularny na swiecie,zreszta tak jak ruski.

Niemcy mozeorganizuja sobie wyjazdy turystyczne do panstwa psychopatow, bo im na pewno nie przeszkadza istnienie na terytorium Koreii Polnocej, obozow zaglady w ktorych w bestialski sposob torturuje sie i morduje cale rodziny i je ludzkie mieso, z braku pozywienia.

Niemcy maja bogata praktyke w tym zakresie:)

Pan jeszcze nie Niemiec (pewnie sie pan tylko przymierza), ale z tych panskich tekstow, zarcikow  i reakcji na informacje o obozach zaglady, mozna wywnioskowac, ze pan pewnie z tymi koreanskimi psycholami  chetnie by sie zaprzyjaznil.

Psychopaci koreanscy, szkoleni byli przez sluzby Honekera:)

ps. odpowiada pan wlasnie na chamski tekst jednego z takich psycho ktory nie ma kompletnie nic do powiedzenia wiec pluje inwektywami. Widocznie poczul pan bratnia dusze.

Data: 2011-12-22 23:03:48
Autor: leszek niewiadomski
Am 22.12.2011 05:51, schrieb  Obserwator:
[...]

Nie czesto zagladam na lamy, a jeszcze rzadziej cos napisze, ale zauwazylem - mam spore teoretyczne i praktyczne doswiadczenie tudziez brata specjaliste - ze jest pan osoba specjalnej troski. Watpie czy te lamy sa korzystne dla panskiej kondycji. Mimo wszystko - chrzescijanin nigdy nie traci nadziei? - zycze powodzenia i powrotu do zdrowia. Gute Besserung!
ln.

Data: 2011-12-23 00:24:09
Autor: Obserwator
[...]

po pierwsze:

* prosze nie cytowac calych postow do ktorych pan sie odnosi (vide netykieta)

po drugie:

* kiedy chce pan wypowiadac sie na grupach internetowych, to prosze pisac na temat: w  tym watku podalem link do filmu ktorego jak widze pan nie
obejrzal (film  ma napisy polskie, wiec powinien pan go zrozumiec), po trzecie:

* normalny, dorosly czlowiek ktory chce wziac udzial w dyskusji, zapoznaje sie z wypowiedziami wszystkich osob ktore w dyskusji uczestnicza

po trzecie:

* dojrzaly umyslowo czlowiek zanim napisze komentarz, to przemysli
swoja wypowiedz.

Drogi panie, pan sobie teraz jeszcze raz przeczyta co pan napisal w tym watku,
ale OD POCZATKU.

Zwracam panu uwage, ze napisal pan iz tekst do boukuna mial charakter zartobliwy.
 W odpowedzi na moje zarzuty pod pana adresem, sugerowal pan, ze nie zalapalem
sensu tego panskiego zartu.

Nastepne panskie wypowiedzi w tym watku, zupelnie zaprzeczaja panskim
sugestiom. Pan wcale nie zartowal i teraz pan to udowadnia kolejnymi wpisami.
Wiec robiac panu zarzut, mialem niestety racje kim pan jest.

Zreszta czego mozna sie spodziewac po czlowieku, ktory czyta Lisa ?
Pan go czyta i nawet cytuje.

Wcale nie dziwie sie wiec Lisowi, ktory o swoich czytalnikach i sluchaczach powiedzial, cytuje: oni sa glupsi, anizeli myslimy.

I na zakonczenie. Kolejny raz mija sie pan z prawda twierdzac, ze jest pan
chrzescijaninem.  Nie jest pan tez Niemcem, tylko zwykly Volksdeutcher. To ja panu zycze powrotu do zdrowia psychicznego, o ile to w pana wieku jest
jeszcze mozliwe:) --

Data: 2011-12-23 04:58:49
Autor: stevep
Dnia 22-12-2011 o 23:03:48 leszek niewiadomski <leszek@invalid.invalid>  napisał(a):

[...]

A gdzie żyją te lamy?  ;)

--
stevep

Dzieci zlego panstwa. Film dokumentalny o dzieciach z Koreii Pln